Re: Re: Voi että mitä itkua!!!
Viestin lähetti Jeffrey
Missä oli sikakatsomo? Mikä se edes on? Jokerifanit otti tänään hallin täysin haltuun.. Kun hämeenlinnalaiset tuhisi ainakin minun takana kulunutta virttä "ei täällä saa kannattaa"...
Pistän huomenna lisää... Kännissä ei jaksa..
Hyvää krapulapäivää! Toivottavasti jyskyttää vielä alkuviikostakin, jaa miksi? No, paskapuheet riittää syyksi.
Jokerifanit EI OTTANUT hallia haltuunsa pelin aikana, mutta ehkä loppuvihellyksen jälkeen.
Onnea tämän pelin voitosta, mutta vielä rypistellään tiistaina, ja ehkäpä torstaina, ja ehkäpä sitten vielä lauantainakin...
Levoselta jäi muutama paha virhe mieleen, ja minun silmissä isoin oli: "Mihin vittuun hukkui/jäi viheltämättä ÄMMÄ-Väänäsen 5+20 KEIHÄSTYKSESTÄ?" Mäkkäri sai kyllä linjattoman kakkosen samasta episodista.
Levonen ei ollut omalla tasollaan tässä koitoksessa, oliko jopa Japalle liian isot saappaat viheltää näin kuuma/tärkeä peli? Mutta minkäs teet, kun parempiakaan viheltäjiä ei ole, voi voi.
Tai sitten kyllähän nuo tuomarit tietää kuka maksaa palkan, eli pakko liigan on vaan saada finaaliin "isoja halleja"...Joo joo lopetin jo ennenkuin aloitinkaan.
Muuten kaksi päivää jo sivusta seurannut Väänänen/Mäkiaho-episodia, niin minun versio tapahtuman alusta oli se, kun Mäkkäri taklasi Ossia perjantain ekassa pelissä, ja sen jälkeen tuli Ossilta salakosto-lyönti pohkeille Favorinin takana tietty. Ekan pelin loppuun asti se sitten oli enemmän ja vähemmän pientä kähinää keskenään koko ajan. Sama jatkui sitten lauantaina 2. pelissä, missä Ossi löi taas kostoksi takaa pohkeille ja Levoselta salaa tietty. Sen jälkeen tämä ketju onkin käsitellyt asioita, joku realistisesti ja taas jotkut ei. Ossilla ilmeisesti on sitä NHL-kovuutta, vai pitäisikö lausua rottamaisuutta?
Ai niin, tiedoksi vaan, että siellä se sikakatsomo on paikallaan ja
tiistaina jatketaan. By the way, toivottavasti on kauhea jysäri Jeffrey!