Viestin lähetti kaksoismetro
Sumpputaktiikassakin on kompastuksensa, se saattaa nimittäin pahimmillaan nukuttaa koko jengin pelin, jos se ei ole joukkueen normaali pelityyli.
Viestin lähetti C5-Jarppa
- Metropolit on pakko ajaa, jonkun täytyy uhrautua.
Kakkoskoutsi hei, sovitaan että mä annan nämä haastattelut ja näkemykset. Me ollaan eri linjoilla ja se ei saa näkyä ulospäin ;=)Viestin lähetti Tomppa#74
Avainsanat: liike, puolustus, maalivahtipeli, suoraviivaisuus, röyhkeys, halu, vääntö, maski, erikoistilanteet, liike, liike, liike ja vielä kerran liike.
Viestin lähetti bozik
Kakkoskoutsi hei, sovitaan että mä annan nämä haastattelut ja näkemykset. Me ollaan eri linjoilla ja se ei saa näkyä ulospäin ;=)
Sanat ja avaimet: maltti, maltti, maltti ja Matti. Ihan kylmästi vaan vittupersesikakiekkoa ja purkuja omalta alueelta.
No ethän sä sit tiedä kiekosta mitään. Mä olen seurannut jokaisen matsin radiosta/teksti-tv:stä. Juu...uViestin lähetti Tomppa#74
Omat väkerrykseni perustan hyvinkin pitkälti nähtyihin peleihin, joita Jokereiden osalta tällä kaudella on kertynyt jo n. 35+ kpl. Joukkue on pärjännyt kaikkein parhaiten jokaisessa pelissä nimenomaan silloin, kun luistin on liikkunut. Heti kun liike loppuu, homma menee vaikeammaksi.
Viestin lähetti bozik
Tätä ei saisi kirjoittaa, kopsahtaa kuitenkin omaan nilkkaan. Mulla on sellainen kutina, että kerholeirissä on enemmän tai vähemmän pinna kireällä ja muutoinkin vaikeaa. Ei koutsi voi tässä vaiheessa kautta muuten leimata puolta joukkuetta huonosti pelanneiksi. Vain nimet puuttuu, niin Jukka olisikin Hannu.
Saanen kysyä, että keitä Sinä pidät kerhon avainmiehinä, jotka olisivat parhaillaan neuvottelupöydässä? Rita? Holden? Voutilainen? Eikö ainakin Vodella ole jo jatkopahvi taskussa. Eli sen piikkiin ei ainakaan Voden eilistä vaisuutta voi pistää.Viestin lähetti Tomppa#74
Varsinkin tuo neuvottelupöytä -kommentti viittaa aivan varmasti muutamiin HPK:n avainpelaajiin.
MacVävy ja muutama pakki.Viestin lähetti Finisher
Saanen kysyä, että keitä Sinä pidät kerhon avainmiehinä, jotka olisivat parhaillaan neuvottelupöydässä? Rita? Holden? Voutilainen? Eikö ainakin Vodella ole jo jatkopahvi taskussa. Eli sen piikkiin ei ainakaan Voden eilistä vaisuutta voi pistää.
Naapurilla taitaa olla tämän kauden sakkokiintiö jo täynnä. Eikös tuosta jonkinlaiset rapsut kuitenkin rapsahtaisi?Viestin lähetti bozik
MacVävy ja muutama pakki.
Tämä täysin omasta päästä keksitty olettamus, mutta ei täysin mahdoton. Naapurileirimme sir Pena voisi tulla apuun ja julkaista mäkkärin sopimuksen. Kerho sai apua Turusta, naapuri voisi jelpata meitä. (en tähän tosin oikeasti usko. ei kuulu Hifkn tapoihin ja hyvä näin)
Viestin lähetti Mäkkäri67
Onko sikakatsomo tänään kannustustuulella? Toivottavasti.