HPK-Jokerit 10.12.2002 Rinkelimäki

• 15 881
  • 167

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Lapanen
Ja lisäksi on dokumenttia ainakin siitä että Jukkis uskoutui medialle ettei ainakaan Tapparan, TPS:n ja Jokereiden edustajia näytä kiinnostavan mitä HÄNELLÄ on pressissä sanottavanaan. Eihän sitä tiedä vaikka kiusaajien rinki olisi isompikin. Ehkä kaikista ei vain uskalla kannella.
Sitä voisikin sitten mietiskellä enemmänkin, että onko valmentajilla yleensä tapana istua pressitilaisuus paikalla loppuun asti vai häivytäänkö heti kun mielenkiinto touhua kohtaan lakkaa. Tai siis ainakin silloin, kun itse ei enää viitsi mitään sanoa. Lähteekö Raato kaikista pressitilaisuuksista silloin kun vastustajan valkku avaa suunsa? Istuuko meidän Jukka siellä aina loppuun asti? Miten käyttäytyvät ne 11 muuta? Kyllä nyt on kiekkofanin mielenkiinto herätetty ja kynnenalusia kutittaa, kun ei tiedä, kuka vastauksen antaisi.

Shou on kyllä kivaa.

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Viestin lähetti pokki
Voitko sitten kertoa minulle miksi tuota kommenttia ei löydy nauhaltani? Miksi minä en kuullut sitä kommenttia paikalla olleena? Ei nyt kyllä ymmärrä....
En todellakaan osaa kertoa. Ehkä olisi helpompaa jos kuulisin nauhasi. Ei Jukka sitä kovaan ääneen kaikille sanonut vaan kuullosti kun olisi puhunut vierustoverilla tms.

Olin kyseisen tapahtuman tapahtumahetkellä Jokerifanien chatissa enkä suinkaan ollut ainoa joka tämän kuuli. Ilmala, sinäkin taisit kuulla nämä 'vituttaa' jutut?

Oikeastaan, ei kiinnosta. Kärpänen ---> Härkänen jne.

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Äänimies viddu kämmäs

Ettei jää kaivelemaan, esitän teoriani tästä Winamp-kansaa kohahduttaneesta vitunlatelusta.

a) Valkkujen mikkiin jäi virta päälle ja sitten Jalonen kätyreineen jupisi partaansa kirosanoja, jotka välittyivät Joksin loppujuonnon taustalla koko maailmalle, mutta eivät kuuluneet pressiporukoiden korviin.

b) Siellä kirosi joku muu kuin Jalonen.

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
TT: Veikkaan kohtaa 'a'.

Kyllä se kovasti Jaloselta kuullosti.
Ja nimenomaan jotain tuollaista vierustoverilla sanelemista eikä missään nimessä koko huoneelle kuulluttamista.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Voittamisen ja häviämisen osaamisesta

Viestin lähetti Tilatiili
Tunnustan tirauttaneeni muutaman ilon kyyneleen, joten olen itkijä minäkin. Keväällä kuulu Hämiksen torilta semmoinen parku, että kannu karkaa kyynelvirran mukana Tampereelle. Sielläkin porataan kuitenkin sen verran tuskissaan, että malja kelluu Kokemäenjoen vuolaassa virrassa aina Poriin asti. Koska porilaiset eivät itke, kuuluu kannu heille.
No nyt minäkin uskallan sen myöntää! Ollaan itkijöitä! Rehellisiä, emansipoituneita, tunteikkaita! Itketään kun itkettää, eikä anneta muiden vittuilla! Minulla olisi kaino pyyntö Hämeenlinnalaisille: Eikös Vantaanjoki ala jostain Forssan suunnilta? Menkäähän sitten keväällä sinne yläjuoksulle onnesta tihrustamaan, niin saadaan se pysti kyynelvirran tuomana Hyvinkään kautta tänne pääkaupunkiseudullekin kansan ihmeteltäväksi ja kadehdittavaksi.

Tässä ylenpalttisessa onnen ja liikutuksen tilassahan alkaa vallan runosuonikin pulputtamaan:

Oi, kerhoni, armaani, kaunoinen
jo sinua seurasin kun olin vallan pienoinen

Sulle, puhtahin, kaikkeni annan, vaik'
rajalla ropiikin rannan

aatoksein muualle kulkevi, kun
hulatyttö pääni syliinsä sulkevi

Silti oot mielessain silloinkin, Hämeenlinnan Pallokerho,
Kun heilahtaa makuukammarin verho.

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Minä kuuntelin myös haastattelua suorana radiosta. Siinä Jalonen Joksin loppu yhteen vedon aikana todellakin puhui vielä taustalla. Hän sanoi osapuilleen jotain tällaista: Vituttaa, äijä sanoo vaan morjens ja lähtee. Vittu kun vituttaa tollanen.

Tämä oli 100%:n varmuudella Jalonen kun taustalla itsekseen tai jollekkin muulle asiaa jutusteli. Ei siis pientäkään epäilystä.

Asialla nyt ei mitään väliä kuitenkaan ole. Eipä ollut mikään virallinen kommentti. Kai jokainen saa ajetella ja puhua kavereidensa kanssa mitä haluaa.

Mua ei tämä asia kiinnosta yhtään, mutta juttuja lukiessani ihmettelen näitä ns "vanhempia" Jokeri kannattajia esim. Cobol. Ottaako asia todellakin näin pannuun ja jos ottaa niin kumpi? Se että Jokerit rämpii ja turha selitellä miksi rämpii. Vai siksi että joku Jalonen kritisoi ukko-Jumalaa huonosti käyttäytyväksi?

Nää itku syyttelyt aivan jokaisessa tässä foorumissa avatussa viesti ketjussa alkavat mennä ainakin meikäläisellä yli. Voisko tuon sanan käyttöä pyrkiä jopa rajoittaamaan jonkunlaisen keskustelun tason saavuttamiseksi.
Vittu kun pellet jaksaa itkeä kuinka treenaaminen on vienyt terää peleistä. Ottaa päähän tommonen itkeminen vaikka ollaan sarjajohdossa ja itketään kun ollaan hävitty muutaman kerran. Eihän meitä voi kukaan voittaa. Selittäkää ja itkekää kuinka jalat on kuin puupölkyt.
Ei kuulosta kovin hyvältä tuokaan. Voitaiskin koittaa jotain aivan muuta.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti roman
Hän sanoi osapuilleen jotain tällaista: Vituttaa, äijä sanoo vaan morjens ja lähtee. Vittu kun vituttaa tollanen.
Mikähän siinä sitten vitutti, se ettei Summanen jäännyt nostelemaan HPK-lippua salkoon Jalosen kanssa? Mihin siellä Summasta tarvittiin hänen kommentien jälkeen? Sanooko säännot, että paikalla pitää olla loppuun asti?
Kumpi leiri täällä oikein itkee?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti hull16
Mikähän siinä sitten vitutti, se ettei Summanen jäännyt nostelemaan HPK-lippua salkoon Jalosen kanssa? Mihin siellä Summasta tarvittiin hänen kommentien jälkeen? Sanooko säännot, että paikalla pitää olla loppuun asti?
Kumpi leiri täällä oikein itkee?
No se nyt vaan on suurinpiirtein sama, kuin joukkue marssisi suoraan loppusummerin soitua pukukoppiin kättelemättä vastustajaa. Kumpaakaan ei määrätä säännöissä, mutta poikkeavalla käytöksellä saa pellen maineen. Menikö jakeluun?

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Ossi
No se nyt vaan on suurinpiirtein sama, kuin joukkue marssisi suoraan loppusummerin soitua pukukoppiin kättelemättä vastustajaa. Kumpaakaan ei määrätä säännöissä, mutta poikkeavalla käytöksellä saa pellen maineen. Menikö jakeluun?
Kättely on pakollinen ja jos et kättele niin sakotetaan.
Menikö jakeluun!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti hull16
Kättely on pakollinen ja jos et kättele niin sakotetaan.
Menikö jakeluun!
Menee varmaan saivarteluksi, mutta en nyt puhunut SM-liigasta, vaan yleensä. Ihan vaikka vitosdivarin salibandystä. Kuitenkin tuo, mitä kerroit, oli minulle uutta tietoa. Siinä valossa varsinkin Summasen käytös oli outoa, jos kerta joukkueetkin velvoitetaan kättelemään toisiaan julkisesti. Poikkeuksena ilmeisesti play off-pelit ennen ratkaisua?

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Ossi
Menee varmaan saivarteluksi, mutta en nyt puhunut SM-liigasta, vaan yleensä. Ihan vaikka vitosdivarin salibandystä.
Niin tietojeni mukaan siellä ei järjestetä lehdistötilaisuuksia.
Menikö jakeluun?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minulta loppui rautalanka hull16:n suhteen. Missasit koko pointtini. Summasen käytös oli jokseenkin outoa ja pikkusieluista tilanteessa, hull16 haluaa kääntää keskustelun ihan toisaalle. Ymmärrän kyllä syytkin siihen.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Ossi
Minulta loppui rautalanka hull16:n suhteen. Missasit koko pointtini. Summasen käytös oli jokseenkin outoa ja pikkusieluista tilanteessa, hull16 haluaa kääntää keskustelun ihan toisaalle. Ymmärrän kyllä syytkin siihen.
Käyppä huomena ostamassa sitä rautalankaa lisää.
Sinä asut ilmeisesti Hämeenlinnassa ja Summanen täällä helsingissä joten minä en ainakaan Summasen sijassa viettäisi yhtään turhaa hetkeä sillä vaan lähtisin hyvin nopeasti kotiin, että ei mene hyvää harjoitusaikaa hukkaan.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti hull16
Sinä asut ilmeisesti Hämeenlinnassa
Katsotaan, josko tämä edes menisi perille: Minä en asu Hämeenlinnassa, en edes 60 km säteellä sieltä. Mutta en rasita sinua enempää tällä aiheella (Summasen käytös, ei minun asuinpaikkani). Emme saavuttaneet yhteisymmärrystä.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti hull16
minä en ainakaan Summasen sijassa viettäisi yhtään turhaa hetkeä sillä vaan lähtisin hyvin nopeasti kotiin, että ei mene hyvää harjoitusaikaa hukkaan.

No mitäs se Summanen yleensä edes lähti Hämeenlinnaan? Jos joukkue on tarkoituksella treenattu jumiin, niin minkä takia Raimon kannattaa edes reissuun lähteä. Sama se kuka siellä vaihtoaitiossa käskyttää, jos jalat on tukossa niin ne on tukossa.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Prookie
No mitäs se Summanen yleensä edes lähti Hämeenlinnaan? Jos joukkue on tarkoituksella treenattu jumiin, niin minkä takia Raimon kannattaa edes reissuun lähteä. Sama se kuka siellä vaihtoaitiossa käskyttää, jos jalat on tukossa niin ne on tukossa.
Noh jos Jyväskylän matkan jälkeen ehtii pitämään vielä Areenalla kahden tunnin treenit, niin miksei Hämeenlinnankin jälkeen!

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Ossi
Katsotaan, josko tämä edes menisi perille: Minä en asu Hämeenlinnassa, en edes 60 km säteellä sieltä. Mutta en rasita sinua enempää tällä aiheella (Summasen käytös, ei minun asuinpaikkani). Emme saavuttaneet yhteisymmärrystä.
Asut missä asut, mutta se ei vähennä Summasen ja joukkueen kotimatkaa yhtään.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mustajärven Patea mukaillen:

Niin, ottamatta sen enempää kantaa siihen kuka sanoi ja mitä, en malta olla toteamatta Pate Mustajärveä mukaillen tämän ja tuon toisen ketjun vuodatuksia:

Alkaaks oleen vähä meininkiä, HÄH?

Täältä tähän

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy