Hpk-hifk

  • 6 885
  • 44

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Blaablaa.

Levokari on tätä ja Levokari on sitä. Pauli on hyvä ja Pauli on huono. Eiköhän tuon väännön voisi lopettaa, näkemyksiä kun on yhtä paljon kuin meitä tallaajiakin tällä planeetalla.

Näitä "idiootteja" voisin sitten ainoana puolustaa, vaikken hallissa sunnuntaina vieraillutkaan. Juuri HIFK:n faneista löytyi viime kaudella "idiootteja", jotka olivat hyvin halukkaita esittelemään paljaita pukamiaan sikakatsomolle. Sappi kiehui allekirjoittaneella, mutta tätähän ei varmasti ylilyönniksi lasketa? Meitä on moneen lähtöön edelleenkin.

Mukavia poikia.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
blaablaablaa

Niin, onhan tuo perseen näyttäminen aika hyvin verrattavíssa toisen PYÖRÄtuoliin ajamisen kanssa..

Takapuolennäyttämisestähän saattaa joku vaikka pahoittaa mielensä :( henkiset / muut kärsimykset varmasti samalla tasolla kuin tässä tapauksessa olisivat..

Jos tuota eroa ei huutojen/tekemisten välillä ymmärrä, niin en ihmettele yhtään että pääse moisia sammakoita suusta!
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Siis, oikeeeesti!

Sovitaanko, ettei jokaisen tarvitse kertoa täällä todistamiaan HPK/IFK/ym-kannattajien lausahduksia tai vilautteluja, vaikka nämä kuinka olisivat alatyylisiä ja sivistyksen puutetta osoittavia. Jokaiselta paikkakunnalta löytyy näitä tapauksia, joille voi perustaa vaikka oman ketjun tuonne vapaan keskustelun puolelle. Esim. "Komeimmat paljaat kankut jääkiekkokatsomossa"

Levokarista sen verran, että tähän mennessä annetut kommentit ovat kyllä olleet mielestäni selvästi juupas/eipäs -tason yläpuolella, joten jauhanta jatkukoon.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Levokarista

Eiköhän tässä ole kysymys siitä että kun Summanen ei pystynyt tekemään hänestä (tai siis hänestäkään)pelaajaa niin täytyyhän hänen olla ihan surkea.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Mevatron.

Hyvä. Juuri tätä ajoin takaa. Jokaiselta liigapaikkakunnalta löytyy ääliöitä, jotka mauttomuuden rajan ylittävät, joten miksi nostaa aiheesta moinen mekkala? Voittehan sanoa, että eihän mitään mekkalaa ole edes ollut, mutta yllättävän paljon esiintyi kommentteja näistä idiooteista. No, oli miten oli, eiköhän pojankoltiaiset kasvaessa ymmärrä käytöksensä typeryyden. Tai ainakin eletään toivossa, että näin tulee tapahtumaan.

Jos tämä onkin jonkinsortin valmennuspuolen HIFK vs. Jokerit-jauhanta Levokarista, niin keskustelu jatkukoon. Ollaan vaan otsikosta hieman sivussa, mutta haittaako tuo.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
kamraterna!

Pakko vielä ottaa osaa, kun huomasin tuon vastineen vasta nyt.

Eli lähden kirjoituksessani aivan juurilta ja kysyn, että miksi jäähalliin tullaan? Sinne tullaan <b>kannustamaan</b> omia.

Rullatuoliin-huudot eivät ole omien kannustamista. Ne myös harvoin aiheuttavat pelaajalle henkisiä tai fyysisiä vammoja. Tietenkin joku idari saattaisi kentällä ottaa neuvosta vaarin, mutta taitaa ne äijät pelata eri sarjoissa? Lopputuloksena näen vain typerää käytöstä, josta joku vastapuolen kannattaja vetää satavarmasti herneen nenäänsä. Niin kävi myös tässä tapauksessa.

Kun näytät katsomossa reilusti paljasta pukamaa, se ei ole omien kannustamista. Tämäkään teko ei aiheuta pelaajille minkäänlaisia vammoja. Yllätys Yllätys, tästäkin teosta vetää joku vastapuolen kannattaja herneen nenäänsä. Minä vedin.

Summana lopputulokseksi jää kaksi hyvin lapsellista ja typerää tekoa. Itse en, hyvä kamraterna, näiden välistä suurta eroa näe, toisin kun sinä. Onhan selvää, että pidät tämän pukamasankarin selkää ja vähättelet tempausta. Sammakoksi tunnustan tämän vasta sen jälkeen, kun olet tuon huikean eron minulle selvittänyt.
Kummatkaan kun tuskin vaikuttavat kenttätapahtumien kulkuun?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kalba

Mitäs jos pelaaja huutaa toiselle: Mä tapan sut? tms... Onko se sallittua.

Ja oikeesti! Täällä pitäisiä puhua jääkiekosta, eikä yksittäisistä nuijien huudoista joita kuulee joka paikassa!!!
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ei kai se kiellettyäkään ole, mutta osoittaa todellista järjen köyhyyttä. Tämä keskustelu on saanut aivan väärän suunnan, joten eiköhän lopeteta tältä erää tähän. Kiitos.
 
G

Guest

levokari hiomaton timantti

Niin kuin aiemmin olen jo todennut, Paulissa on potentiaalia pelimieheksi, eikä häntä ole siihen tarpeeksi vielä kypsytetty. Mies on liigan isoin pelaaja, ehkä ulottuvinkin. Kiekollisena on suht hyvä, mutta kiekottomana on vielä puutteita. Kokoisekseen liikkuu hyvin. Aiemmin pelasi ässävuosina kokoonsa nähden "kananmunat taskussa", mutta nyt näyttää sekin kääntyneen taklaavampaan suuntaan.

Mielenkiintoinen pelaaja Levokari tulee olemaan tulevana kautena. Toivottavasti tähtirinnat onnistuvat luomaan hänestä huippupelaajan, kuten niin monesta aiemmasta ässäpelaajasta menneinä vuosina ja vuosikymmeninä! Muistakaamme, että aiemmista Ässien NHL-staroista useimmat ovat kulkeneet rapakon taakse HIFK:n kautta!
:D :D :D
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakkohan sitä on täälläkin suunnassa edelleen uskoa Paulin läpimurtoon, kun sitä on vuosien varrella tullut sen verran hehkutettua. Edellytyksiä on ilman muuta hyvinkin pitkälle. Ja toisaalta pakko jonkun on Pauliinkin uskoa, kun hänelle yleensä sen verran yksimielisesti halveksuen nauretaan. Jos pää vain tulee kuntoon, niin Paukku on jo ensi kaudella SM-liigan eliittipakki ja jos joku vielä opettaa hänelle, että ison miehen ei tarvitse olla veltto kuin Vekku, vaan kokoa saa häikäilemättä käyttää hyväkseen, niin NHL:hän Paukun pian vie mennessään. Tosin kun valmentajana on Heikki Mälkiä, niin pelättävissä on, että Paulikin oppii vain kusipääkiekon alkeita. Mikä sekin olisi kyllä askel eteenpäin.

taalari saa taas mitä haluaa, kun joku huumorin- ja hymiötajuton porilainen alentuu vastaamaan. Mutta olkoon menneeksi ettei kenellekään ulkopuoliselle vain jää mitään epäselvyyksiä, taalari todennäköisesti itse tietää asian oikeankin laidan. Eli siis ne porilaiset NHL-"starat": V-P Ketola, Tapio Levo, Pekka Rautakallio, Kari Makkonen, Arto Javanainen, Christian Ruuttu, Kari Takko. Muistelkaamme yhdessä syvällä hartaudella, miten useimmat näistä kulkivat IFK:n kautta rapakon taakse. Siinäpä meillä riittääkin muistelemista. Sinulla lienee vain aika paljon parempi muisti kuin minulla, joten ole ystävällinen ja kerro kyseisten herrojen kulusta Ässistä IFK:hon ja sieltän Amerikan mantereelle.

Vai meinasiko vain käydä niin, että oli tulla päivä ilman Ässä-piikittelyä? Ei kai se sentään ole mahdollista...
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei voi olla totta!

Arvoisa nimimerkki Kamraterna,

Oikeinko yrität vakavissaan esittää, että hämeenlinnalaiset kusipääkatsojat olivat niitä, jotka esittivät alatyylisiä kommentteja sunnuntain pelissä ja loukkasivat siinä sivussa sivistyneiden IFK-fanien ja ennenmuuta pyörätuoliväen tunteita?

Itse istuin 6-vuotiaan poikani kanssa katsomon osassa, johon oli pakkautunut melkoinen määrä IFK:n kannattajia. Kaikki kommentit, toistan kaikki kommentit, jotka ko. ryhmästä lähtivät olivat "Tapa se vitun landehomo" tai Mäkelä Saatana, noutaja tulee osastoa." Jos Kerhon pelaaja taklasi, alkoi uskomaton valitus sioista ja kostouhkailu. Jos IFK-pelaaja taklasi kannustettiin mainituilla tapa se -huudoilla. Kaikkein mauttomimpia kommentteja esitti Aki Tuomisen fanipaidalla varustettu neanderthalin ihminen, jonka älykkyysosamäärä ei mitenkään voinut olla edes kengännumeron kanssa samaa luokkaa. Ensimmäisen erän jälkeen oli pakko vaihtaa paikkaa, kun en viitsinyt kuluttaa koko peliä selittämällä lapselle, että jotkut vain ovat aivottomia kusipäitä.

Käsi sydämellä arvoisa Kamraterna, ethän sinä vain ollut tässä älykköryhmässä?

P.S. Tämä ei tarkoita sitä, että puolustelisin mainitsemaasi rullatuolihuutoa. On meilläkin kusipäämme.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tuttu fiilis JussiH

Nykyisin näyttää olevan useimpien joukkueiden faneissa tuollaisia neanderthaleja, jotka muutaman kepukan jälkeen ovat niin h*lvetin kovaa miestä. Itse jouduin kuuntelemaan Marski-cupin perjantai-illan ottelussa Tappara-paitaan sonnustautuneen älykön mesoamista. Poika oli jostain syystä täydellisen kyrsiintynyt Antti Törmäseen. Aina kun Törmänen tuli kentälle alkoi aivan uskomaton kirosanojen ja solvausten tulva. Välillä Antin ei tarvinnut olla edes kentällä kuullakseen, kenen kanssa hänen vaimonsa oli käynyt vieraissa. Oma poikani, jonka kanssa peliä seurasin, alkaa jo olla siinä iässä, että on kuullut yhtä ja toista, joten en pelännyt hänen mielenterveytensä vuoksi, mutta oli katsomossa nuorempiakin.

En käsitä, mitä noiden purkausten takana piilee, koska en ole psykiatri. Tässä tapauksessa aivokääpiö sattui olemaan tapparalainen, mutta tällaisia "faneja" on varmasti kaikilla seuroilla. Kaverin huutelut olivat vielä sitäkin oudompia, kun ottaa huomioon, että Tappara ei edes pelannut ko. matsissa.

No, huomenna tulen kuuntelemaan niitä rullatuolihuutoja Hämeenlinnaan. Eikös peli ala 18.30?
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Niin, bongasin itsekin kyseisen Tuomisen aidolla paidalla varustetun tapauksen. Eikö se kerro jo kaiken oleellisen, että kaveri (tai kaverin iskä) on sijoittanut n. 1000 mk Aki Tuomisen nimellä varustettuun AITOON pelipaitaan, eikä ole edes repinyt nimeä pois selästä. Itse jäin sellaiseen käsitykseen, että kyseinen neanderthalilainen oli paikallisia IFK-kannattajia, joten kyseessä on saattanut sittenkin olla hämeenlinnalainen kusipääkatsoja...

Vakavammalla naamalla ihmettelen, miksi helvetissä näitä ala-arvoisia kommentteja pitää toistella täällä kerta toisensa jälkeen. Korvani ovat punoittaneet jokaisella liigapaikkakunnalla joidenkin elukoiden (kyllä, myös IFK-"fanien" älynväläyksistä) huutojen johdosta, mutta en minä ole täällä niitä ensimmäisenä toitottamassa. Loputtomat ketjut, joiden pääsisältö on luokkaa "hämeenlinnalaiset/helsinkiläiset on idiootteja" eivät takuulla paranna maailmaa pätkän vertaa. Eivätkä huudot poistu ennenkuin jäähalleihin pääsyyn vaaditaan älykkyystestit ja oluthanat ovat kuivuneet, jos silloinkaan.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levokarista

Eli tuosta Paulista vielä muutama sana.

Olen ihmetellyt sitä asiaa kuinka erittäin lupaava puolustaja tuli narreihin niin siitä tuli samantien aivan paska pelaaja! Voiskohan asia jotenkin liittyy siihen,että Paulille luvattiin jotain muuta,kun tarjottiin? Enhän minä toki mitään tiedä mutta ei Paulille ainakaan annettu mitään mahdollisuuksia pärjätä narreissa. Jos se asia on mennyt niin kuin täältä Jatkoajasta olen joskus lukenut niin en todellakaan ihmettele miksi pelit ei sitten divarissakaan maistuneet. IFK olisi halunnut Paulin jo viime vuonna mutta,kun ei suostuttu myymään. Lieneekö siinä pelossa,että tiedettiin kaverissa olevan potenttiaalia ja ei kehdattu näyttää heti,että tehtiin ns. kusipääkaupat. Tällähetkellä Paulilla on luotto IFK:ssa ja pelit kulkee toisin kuin narreissa viime kaudella (yksi peli). Jotenkin sekin asia tuntuu ihmeelliseltä kuinka täällä on jokainen kirjoittaja (ainakin tuntuu siltä) nähnyt viime kaudella älyttömästi Paulin pelejä missä se on ollut huono. Lieneekö sekin vain ja ainoastaan muutaman Jokeri fanin lietsomaa propagandaa? Mene ja tiedä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jotain pientä rähinää se Tuomisen paidan omaava henkilö sai aikaan, näytti vielä varsin nuorelta kaverilta kaiken lisäksi...

Onko muuten Smid pelannut tähän asti kaikki Kerhon treenipelit? Itse näin hänet aiemmin Bluesia vastaan ja hän vaikuttaa pätevältä kaverilta!!!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
No jep, Filmirulla

Propagandaahan me täällä tietenkin lietsomme.

Minulle kertoivat Ässä-fanit viime kaudella Kiekkopesässä, että siirtyessään Jokereihin Levokari oli Ässien seitsemäs pakki. Okei, hän ei kuulunut Jursin suosikkeihin, mutta silti. Tuskin Ässillä oli varaa pitää penkillä kovan luokan pelimiestä. Puheet siis siitä, että Summanen olisi pilannut isällisellä otteellaan jälleen yhden lupauksen, ovat siis hanurista. Paulilla ei vaan pää eikä mikään muukaan kestänyt viime kaudella. Kiekko-Vantaassakin oltiin lopulta täysin tyytymättömiä tähän kilttiin jättiläiseen.

Minulla ei ollut mitään kuvaa Levokarista ennen hänen tuloaan Jokereihin. Minulla ei ollut siis ennakkoasenteita, muuta kuin sen verran, että ihmettelin mitä Jokerit tekee miehellä, joka ei mahdu Ässiin.

Näin Levokarilta muutaman pelin Jokereissa. Ne olivat luokatonta räpellystä. Kaveri tuntui olevan täydellisessä kipsissä. Liikettä ei ollut yhtään. Kiekko poltteli lavassa. Helpoissakaan tilanteissa ei löytynyt muuta kuin paniikkiratkaisuja.

Minun kirjoitukseni Levokarista perustuvat siis noihin muutamiin näkemiini matseihin. Yhden käden sormilla ovat lueteltavissa ne liigapelaajat, joiden olen koskaan elämässäni nähnyt pelaavan huonommin kuin Levokari tuolloin.

Tuon näkemäni perusteella olen (myönnettäköön) aivan turhankin usein tuonut julki epäilyni Paulin väitetystä potentiaalista. Otanta on todellakin pieni, mutta sitäkin lohduttomampi.

Olkaa ihmeessä tyytyväisiä Levokariin. Kyllähän maailmaan ihmeitä mahtuu. Ehkä tässä on taas yksi. Itse en kyllä vielä usko.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ei voi olla totta!

Viestin lähetti Jussih
Arvoisa nimimerkki Kamraterna,

Oikeinko yrität vakavissaan esittää, että hämeenlinnalaiset kusipääkatsojat olivat niitä, jotka esittivät alatyylisiä kommentteja sunnuntain pelissä ja loukkasivat siinä sivussa sivistyneiden IFK-fanien ja ennenmuuta pyörätuoliväen tunteita?

Itse istuin 6-vuotiaan poikani kanssa katsomon osassa, johon oli pakkautunut melkoinen määrä IFK:n kannattajia. Kaikki kommentit, toistan kaikki kommentit, jotka ko. ryhmästä lähtivät olivat "Tapa se vitun landehomo" tai Mäkelä Saatana, noutaja tulee osastoa." Jos Kerhon pelaaja taklasi, alkoi uskomaton valitus sioista ja kostouhkailu. Jos IFK-pelaaja taklasi kannustettiin mainituilla tapa se -huudoilla. Kaikkein mauttomimpia kommentteja esitti Aki Tuomisen fanipaidalla varustettu neanderthalin ihminen, jonka älykkyysosamäärä ei mitenkään voinut olla edes kengännumeron kanssa samaa luokkaa. Ensimmäisen erän jälkeen oli pakko vaihtaa paikkaa, kun en viitsinyt kuluttaa koko peliä selittämällä lapselle, että jotkut vain ovat aivottomia kusipäitä.

Käsi sydämellä arvoisa Kamraterna, ethän sinä vain ollut tässä älykköryhmässä?

P.S. Tämä ei tarkoita sitä, että puolustelisin mainitsemaasi rullatuolihuutoa. On meilläkin kusipäämme.


Käsi sydämmellä hyvä Jussih, en todellakaan istunut lähelläkään tätä IFK-kannattajien ryhmää. Olin eksynyt ilmeisesti keskelle kerhon kannattajakuntaa, koska en koko pelin aikana nähnyt juuri IFK kannattajia..

Tästä johtuen myös IFK kannattajien törkeydet eivät korviini kantautuneet. Pyydän anteeksi syytöksiäni PELKKIÄ kerhofaneja kohtaan. Mutta edelleen olen sitä mieltä ne kaksi huutelijaa pitäisi saada vaikka Lapinlahdelle lataukseen, ja että en missään koskaan ole kuullut yhtä pahasti sapen kiehumaan saanutta huutoa..

Ja jos joku kulkee Tuomisen aitoon pelipaitaan sonnustautuneena julkisella paikalla, niin ei kai sillä ihan kaikki voi kotona olla :D
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
kamraterna!

Kevennetään tunnelmaa. Heh :D Tämä Tuomisen pelipaitaan sonnustautunut pelle todellakin oli "paikallisia" HIFK-faneja. Jos oikein tarkkoja ollaan, niin hän asuu 10 kilometriä Hämeenlinnasta Tampereelle päin, Parolassa. Parolahan on tunnettu paikka kapiaisista, joten taitaapi olla tuttu paikkakunta useammalle tänne kirjoittavalle. Kyynel silmässä joudun myöntämään, että jaan elintilaani tämän "ruudinkeksijän" kanssa eli itsekin asun Parolassa. "Herra Tuomisen" kirjallisia aikaansaannoksia voitte käydä lukemassa hpk.fi:n foorumissa, jossa hän väläyttelee nimimerkillä "hentu". Pienen ikänsä tämä kaveri muuten on viettänyt apuluokalla eli kaikki ei todellakaan ole kohdallaan. Eihän tällainen piikittely minunkaan kohdalla täysin oikeutettua ole, mutta eipä ollut ensimmäinen kerta kun mies sekoilee / mokailee. Eli jos anonyymiteetti romuttuu niin syyttäköön itseänsä.


Ai miten tarina päättyi? Pelin aikana oli muutama HPK-fani käynyt tyhjentämässä miehen pyörästä kumit ja rikkonut pumpun. Veikkaan, että tällä kertaa miehellä oli tuskallisen pitkät 10 kilometriä, jopa niin pitkät, että siinä ajassa kerkeää miettimään mitä tuli tehtyä. Ehkäpä opetus meni perille - ainakin toivon niin.
:confused:
 

Luiro

Jäsen
Tavoitteena taisi olla vaan vastustajan provosointi. Tietääkseni nyt katsomossa sai istua vapaasti valitsemallaan paikalla ja siitä johtuen erilaiset persoonat olivat levittäytyneet ympäri hallia. Tietääkseni provosoituessaan ihminen menettää osan harkintakyvystään ja keskittyy muihin asioihin ja jääkiekossa pelisuoritus heikkenee. Se on nähty kautta aikojen, että pelaaja, joka ei huudoista välitä, on kova pelimies. Nielikäisestä en tiedä, mutta Jarkko Ruutu tai Peter Ahola eivät ainakaan Hämeenlinnassa pärjänneet aina. Olen kyllä kuullut nimenomaan IFK-fanien keskuudesta paljon pahempia juttuja. Ja ne Jokeri-fanit eivät ole jättäneet tätä ainoastaan huuteluosastolle. Hämeenlinnassa on koiranleukoja, jotka haukkuvat, mutta eivät pure. Typerämpää on käydä jonkun kimppuun kuin huutaa että "ajakaa se PYÖRÄtuoliin!" (Näin se tietääkseni meni). Ne pyöränkuminpuhkojat olivat hyvinkin läheisiä tuttuja tälle Akituomispaitaiselle kaverille. Minä se en ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös