Mainos

HPK - HIFK, Rinkelinmäki, 4.12.03

• 21 226
  • 193

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Hei pojat!

Viestin lähetti tiki10
Muistakaa mitä esim. JHag on sanonut. Ei HIFK:n tarvitse voittaa Detroitia tai Coloradoa. Riittää että voittaa SM-liigan kärkijoukkueet.

Ton mä olen sanonut. On totta edelleen. Vai ovatko Detroit, Colorado etc. tulossa SM-liigaan joulutauolta?

Viestin lähetti tiki10
Kukaan ei pysty HIFK:n roosterin vauhtiin!

Tota mä en ole sanonut.

Kivaa olla suosittu :). Itse henkilökohtaisesti kokosin HIFKin, pelasin kaikkia paikkoja ja tässä on tulos. Sorry.

Sanonpa muuten pokkana, että mestaruudet sun muut prenikat ratkaistaan edelleenkin keväällä. Viime kaudella finaalissa kohtasivat runkosarjan nelonen ja vitonen. Vitonen voitti mestaruuden. Mutta ei muuta kuin hetimullekaikkitänne!

PS: Tämä on nopein tapa saada ne 1-2 puuttuvaa lenkkiä ryhmään.

RedFox

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten sanottu...

Ja onnittelut "Ritchie" !

Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, siellä on IFK:n ykkösvitja hieman jäässä tällä kertaa, joten "nobodyt" ottavat edes snadisti vastuuta. HPK on jo voitettu, koska Kimi teki gossen, kysykää vaikka Cairnsilta. Pelin loppuluvuilla ei ole enää mitään väliä. Todennäköisesti se Spanielikin käy vielä tuikkaamassa börsän.

Edit: Spanieli ei vielä tehny, mutta Varakas teki.

bull

Jäsen
Mielenkiintoiset pisterohmut tuolla, Mäkkäri 1+2 ja Vopat 1+1... :o)

Mut oikeesti, mikä on mennyt pielen valmistautumisessa jos ollaan noin pihalla? Ei oikein muuta selitystä voi olla.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
ja Varakas 5-3. Nyt kun meidän staratkin vielä tekisivät maaleja....

edit 6-3 yv:llä (blaah)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Varakas 3-5.

Jotenkin tulee mieleen takavuosilta eräs TV-peli jota olin katsomassa vanhempieni luona. Toisella erätauolla Kerho johti 4-0, ja äitini (Kerho-fani) kommentoi ivallisesti: "Siinä sitä sinun IFK:tasi viedään."

Oli muuten äiti aika hiljaa, kun kolmannen erän päättyessä peli olikin 4-5...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Ilman Tindeä olisimme jo johdossa. Eiköhän olisi jo aika uskoa, että Timo ei tähän liigaan kuulu. Vai pitääkö sitä katsoa toinenkin kausi ennenkuin tämä asia uskotaan.

Hyvä Varakas.

Edit: Designer ei kuulema suostu ottamaan Timoa HPK:hon. Ihme jätkä, kehui vaan vuolaasti, että niillä on joku Puurula. Kuka se on?

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
On nää tuskaa nää toiset erät....

EDIT. Just joo, sit tuli heti kerholle börsä. Okei, mä vaikenen.

bull

Jäsen
Viestin lähetti Korak
Vai pitääkö sitä katsoa toinenkin kausi ennenkuin tämä asia uskotaan.

Eikös ensi kausi olisi jo kolmas... :o)

Ei *****, 6-3 yv:llä. Joku mainitsi et Jere heräilee kun ottaa jäähyn. Olis sit parempi ettei heräis niin paljoa kun ei tuolta boxista pelejä voiteta...

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Hei pojat!

Viestin lähetti JHag
Ton mä olen sanonut. On totta edelleen. Vai ovatko Detroit, Colorado etc. tulossa SM-liigaan joulutauolta?

Tota mä en ole sanonut.

Kivaa olla suosittu :). Itse henkilökohtaisesti kokosin HIFKin, pelasin kaikkia paikkoja ja tässä on tulos. Sorry.

Sanonpa muuten pokkana, että mestaruudet sun muut prenikat ratkaistaan edelleenkin keväällä. Viime kaudella finaalissa kohtasivat runkosarjan nelonen ja vitonen. Vitonen voitti mestaruuden. Mutta ei muuta kuin hetimullekaikkitänne!

PS: Tämä on nopein tapa saada ne 1-2 puuttuvaa lenkkiä ryhmään.

Tota...Detroit ja Colorado on tulossa SM-liigaan joulutauolla. En olisi vielä saanut paljastaa tätä "inside-juttua", mutta nyt se lipsahti...

Ei ollut tarkoitus piikitellä sulle. Tuli vaan mieleen tämä mitä olet sanonut, ketä pitää voittaa etc. HIFK kun valitettavasti on hävinnyt juuri niille jengeille jotka pitäisi voittaa (HPK, Kärpät, TPS).

Ps. Vopatilla jo 1+1...mitä mieltä???

Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, kuten jo totesin, naurattaa vaan kovasti tämmöset matsit. 6-3 -maali tuli sekuntia ennen Jeren jäähyn päättymistä, wittu sentään. Nyt lisää jäähyjä, perkele. YLILYÖNTEJÄ!

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis hyväähän tässä on se, että meidän ykköskenttä ei ole vastuussa kaikista tehdyistä maaleista, vaan nyt näyttää että muutkin pystyvät ratkaisuihin. Tämä on loistava juttu kevättä ajatellen.

BUAAHAHAHAHAHAAAAA.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Korak
Siis hyväähän tässä on se, että meidän ykköskenttä ei ole vastuussa kaikista tehdyistä maaleista, vaan nyt näyttää että muutkin pystyvät ratkaisuihin. Tämä on loistava juttu kevättä ajatellen.

BUAAHAHAHAHAHAAAAA.

Juurikin näin ja lisäksi IFK:n peliesitys ei heittele enää niin pahasti ottelun sisällä; nyt sekä eka että toka erä ovat olleet tasaisen paskoja. Mitä tapahtuukaan kolmannen erän parin ekan minuutin aikana...??

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulemma oman pään aloitukset on hävitty lähes täysin. Kyllä niitä kunnon aloittajia tarvittaisiin!

Taitaa meidän puolustus vuotaa aika rankasti...ei toivoa, että noustaisiin tästä. Kumma, että liigan paras vierasjoukkue romahtaa näin.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Simon...aivan. Toivottavasti jätkät ei nyt innostuisi iha älyttömään kiriin, koska sitten taas olis uoritus niin epätasaista.

Mielenkiinnolla odotan HokiNaitin maalikimaraa

HPK, Joni Puurula 5+8+0=13 ja päästetty 3 maalia.

HIFK, Timo Laaksoharju 0+0+0=0 (vaihto 3.35/3-0) SAY NO MORE

HIFK, Dave Stathos 6+12+0=18 ja päästetty 3 maalia

Veskarit tulessa.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Lawless
Kuulemma oman pään aloitukset on hävitty lähes täysin. Kyllä niitä kunnon aloittajia tarvittaisiin!

Miten niin? Ennen kauttahan täällä moni toitotti sitä, että kyllä näillä mennään ja pärjätään.

Mikä on mennyt Ville VIitaluomaan? Mies sentään osoitti jo orastavan lähes goonin merkkejä viime kauden lopulla. Nyt, J.Karjalaisen sanoin; "Ei tapahdu mitään".

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Hieno juttu, että Varakas sai maalin aikaiseksi. Pää on avattu, ei muuta kuin lisää vaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei ole omassa päässä vielä tarpeeksi hyvä, hieman pitää parantaa jotta pääsisi pysyvästi liigarinkiin. Kokemustahan Vito vain tarvitsee.

Hyvä juttu on tosiaan se, että muut kuin ykkösen pojat ovat tehneet meidän maalit. Enpä silti usko, että tästä noustaan. Mielelläni olen toki väärässä. Noh, sitten on hyvää sekin, että herätyskellot soivat. Josko se hankinta-aikataulu nytkähtäisi pari pykälää eteenpäin..

Spanhel tekee ihan kohta maalin.

edit: Korak, oikeassa olet. Mm. minä uskoin ja toivoin, että näillä pärjättäisiin (en tosin muista toivoinko uutta sentteriä minäkin). Tosin jos Viitaluoma&Grünn pelaisivat viime kauden tasolla voisivat asiat olla toisin. No se jossitteluista, nyt ollaan tässä tilanteessa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan kärkipää on näillä tuloksilla tasoittumassa jälleen kerran. Kerho niistää IFK:ta ja Tepsi on toistaiseksi vahvoilla Kärppiä vastaan, joten Tepsi nousis tasapisteisiin IFK:n kanssa, eikä Kärpät pääsis karkumatkalle. Kärjen tasoittumiseen IFK:kin tähtää tosissaan ja häviää siksi tahallaan Kerholle, jotta liigan mielenkiinto säilyisi. On se Ara aika velho...

Kohta alkaa vika erä, eli Kerho pläjäyttää parin minsan sisällä pari kaappia. Missä ne ylilyönnit viipyy?

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todella merkillinen ottelu , HPK on tehnyt 7 maalistaan 6 erien ensimmäisen 4minuutin aikana.

Peli varmasti katsojia , ainakin HPK henkisiä sellaisia , viihdyttää.

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Simon
Missä ne ylilyönnit viipyy?
Niitä kyllä kaivattaisiin. Olisi kaivattu kahdessa edellisessäkin pelissä. Jos ei taidot riitä niin sitten pitää tehdä jotain muuta. Ainakin viesti tuleviin otteluihin tai jotain... Mä en muuten ala.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy