HPK - HIFK 07.08.2003, Rinkelinmäki

• 21 456
  • 147

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielenkiintoista nähdä IFK:n uusi ilme. Onko alpoilut jätetty taakse ja palattu wanhaan IFK-tyyliin? Toivottavasti.
HIFK:lta luulisi olevan paras mahdollinen kokoonpano mukana, lukuunottamatta Karalahtea ja Harkinsia.

HPK:lta puuttuvat tunnetuista syistä ainakin Yli-Junnila, Lahti, Kenig, Immonen ja Mäkelä. Sen lisäksi Voutilainen on toipilaana, eikä Tallas ole vielä saapunut Hämeenlinnaan.

HIFK-fanejakin lienee tulossa aika paljon paikalle?

Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkausta kehiin:

HPK-HIFK 3-5 (1-1, 0-2, 2-2)

HPK
Vujtek 1+2
Virta 2+0

HIFK
Kuhta 2+0
Pärssinen 1+1
Viitaluoma 1+0
Benysek 1+1

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
HIFK:n ensimmäinen harjoitusottelu edessä, Jere ulkona vielä, Harkins ei ehtine Suomeen. Eli ihan parhaalla miehistöllä ei lähdetä (kuten jo avausviestissä näemmä todettiinkin) peliin. Itse odotan mielenkiinnolla muuan try-out -pelaajan ensimmäistä peliesiintymistä. Joukkueen harjoituksissa on meno näyttänyt aika hyvältä, nyt peli edessä. Seuraan ainakin itse lähes herkeämättä tätä tyyppiä. Ilmeisesti myös Tuomo Ruutu on mukana kokoonpanossa, vaikkei mies sopimusta olekaan (vielä) tehnyt. Jos ketjuja saa arvailla, oma veikkaukseni on seuraavanlainen:

Pärssinen-Ruutu-Kuhta
Vopat-Häppölä-Spanhel
Grünn-Viitaluoma-Vihko
Järvinen-Holma?-Luttinen?

Kultanen-Söderholm
Benysek-Kurvinen
Lamberg-Saarinen
Purola-Pikkarainen

Stathos
Laaksoharju

Holman ja Luttisen kohdalla pienet kysymysmerkit, koska muistaakseni pojat ovat tällä hetkellä armeijan täyshoidossa, enkä ole ihan satavarma pelaavatko vaiko eivät (ainakaan harjoituksissa ei näkynyt 5.8.).

Itse tosiaan suunnistan Hämeenlinnaan ja toivottavasti näin tekee moni muukin IFK-fani. Toivottavasti peli tarjoaa edes jonkin verran viihdettä, koska tasoeroista on tässä vaiheessa vaikea sanoa juuta tai jaata. Sen voin sanoa, että itse repeän todennäköisesti liitoksistani jos/kun Tuomo Ruutu luistelee jäälle avaukseen.

Laitetaan vielä pientä tulosveikkausta: 4-4

Spanhel tekee pari, Pärssinen Ruudun syötöstä yhden ja neljännen maalin laittaa sisään Joonas Vihko.

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kauden eka peli!
Luulen että tuttuun tapaa nää kauden alun pelit on ihan hirveen näköistä kohellusta.Voi kyllä tosin tulla kuuma peli.
Oma veikkaukseni on:

3-4

1-0 laakkonen
2-0 virta(tuulola)yv.
2-1 kuhta(pärssinen,ruutu)
2-2 pärssinen(ruutu,söderholm) yv
3-2 vujtek(skyttä)yv.
3-3 grunn(viitaluoma,benysek)
3-4 vopat(söderholm,kultanen)

jäähyt: Hpk 5x 2min ja 5+20
Hifk 8 x 2min, 5+20

torjunnat: puurula 6+12+13= 31
Stathos 13+6+8= 27

yleisöä: 1547

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Pärde
Spanhel tekee pari, Pärssinen Ruudun syötöstä yhden ja neljännen maalin laittaa sisään Joonas Vihko.

Siis onko kyseessä Martin Spanhel, joka on pelannut Columbus Blue Jacketsien riveissä? Jos on, niin ei mikään turha äijä.

Kerhon 1-2 ketjut ovat ilmeisesti tämän näköiset:

Laakkonen-Kucharcik-Vujtek
Tuulola-Heino

Louhi-Burström-Virta
0Sicak-(Eskelinen) - täysi arvaus

Enempää tietoa ei ole. 3-4 ketjut voisivat taas mennä näin:

Skyttä-Loikas-Sillanpää
Aalto-Korkeavuori

Jäljellä jää vielä Suutarinen ja puolustajat Virkki ja Vähämäki.

EDIT: mielenkiintoista, että Ruutu pelaa tässä pelissä. Ehkä Kerhon pitäisi ottaa N. Kapanen mukaan. Hänelläkään ei ole sopimusta mihinkään...

Viimeksi muokattu:

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti ZD
eikä Tallas ole vielä saapunut Hämeenlinnaan.

Aika erikoista että Veikkaajassa Jukka Jalonen oli ilmaissut tyytyväisyytensä Robbie Tallasiin, vaikkei kaveri ole kaupungissa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: HPK - HIFK 07.08.2003, Rinkelinmäki

Viestin lähetti tommilin
Aika erikoista että Veikkaajassa Jukka Jalonen oli ilmaissut tyytyväisyytensä Robbie Tallasiin, vaikkei kaveri ole kaupungissa.

Tallasia ei ainakaan ole näkynyt harjoituksissa. Näin sanovat ne, jotka ovat olleet katsomassa harjoituksia. Voi tietysti olla, ettei mies ole ollut juuri silloin harjoittelemassa. Tiedähän nyt sitten. Ja mies voi hyvinkin olla jo H-linnassa. Hän on voinut saapua maanantaina, mutta ei ole osallistunut tiistaina harjoituksiin aika-eron takia (kestää vähintään vuorokausi, ennen kuin palautuu matkasta).

Veikkaisin, että Jalonen on sanonut olevansa tyytyväinen try-out pelaajiin -- eli Skyttään ja Loikakseen. Mutta Arvaajan toimittaja ei välttämättä ole tajunnut, että Loikaskin on mukana ja on sitten päätellyt, että kyseessä on Tallas.

EDIT: Harjoitusottelusta ovat poissa Hannu Aravirta ja HPKn Joni Lappalainen. Kummatkin osallistuvat Lake Placidissa pidettävään turnaukseen.

Viimeksi muokattu:

Pasi -76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Huomenna kohdistetaan isin mersun tähtäin kohti Hämeenlinnaa. Kenelläkään tietoa mihin kellonaikaan halliin pääsee sisälle? Entä lippujen hinnat? Lipunmyyntiä harrastetaan ilmeisesti vain ja ainoastaan hallilla.
Itse otteluhan päättyy HIFK:n niukkaakin niukempaan voittoon lukemin 2-7.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lippujen hinnoista ei ole tarkempaa tietoa, mutta joku sanoi niiden olevan 7€ aikuisilta ja 3€ lapsilta.

Peli alkaa 18.30 ja lippuja voi ostaa hallillta. Muualta niitä ei taida saada.

Hyvä, että peliin on tulossa porukkaa. Täytyy tarkkailla omien lisäksi Spanhelia, Kultasta ja Ruutua. Niin, ja Pärssisen peliä on aina mukava seurata.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän IFK Ruutua mukaan ota voittaakseen ottelua, jos Ruutu edes pelaa. Ruutuhan on IFK:n ensi kauden ykkössentteri 75% varmuudella, onko Niko Kapanen tätä teille? En ole varma kuka on laukaissut huhun Spanhelin pelaamisesta. Mies on IFK:n mukana ja yrittää saada sopimusta väittävät tietävät tahot. Itse uskon Spanhelin pelaavan ja toivonkin kommenttia hänen pelistään (itse en valitettavasti otteluun pääse...). IFK:lta puuttuu, Harkins, Jere ja Aravirta. Odotoan myös innolla kommentteja Benysekistä.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti lintu
Eihän IFK Ruutua mukaan ota voittaakseen ottelua, jos Ruutu edes pelaa. Ruutuhan on IFK:n ensi kauden ykkössentteri 75% varmuudella, onko Niko Kapanen tätä teille?

En mä nyt sitä noin tarkoittanut. Haluasin vaan nähdä Kapasen jäällä. Kerholla on niin vajaa miehistö, että Niko vois ihan hyvin auttaa vähän :-)

Sitä paitsi kyseessähän on harjoitusottelu. Kunhan Vujtek heittää jalkakikan, niin kaikki on hyvin.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
ex-savolaiset kylässä

Niin, torstaina se siis taas alkaa, nimittäin jääkiekkoskene omalta kohdaltani.

Rinkelinmäen pronssikautiseen uhrilehtoon astuu vieraaksi entisten savolaisten, nykyisten tzzadilaisten kovasti palvoma hifk.

Peliä en käy sen enempää hehkuttamaan, koska räpellystä lienee vielä toistaiseksi tarjolla enemmänkin. Illan räpellysnäytelmän lopputuloksesta kerrottakoon sen verran, että Kerho vienee kuitenkin voiton selvällä 5-3 tulostaulunäkymällä.

Itseäni kiinnostaa tämän kauden ifk:ssa eniten se, miten ko. tiimin valmennusjohto pärjää. Em. valmennusjohdon kukkonahan patsastelee muuan peluuttamisestaan ja tiettyjen ja aina samojen tahojen saunottamisestaan tuttu ex-narriherra, jonka ansiosta Suomen kansa jätti keväällä juomatta muutama tuhat litraa kuohujuomaa ja kaikenlisäksi vielä ilman mitään Antabusta.

En ala tässä yhteydessä kuitenkaan parjaamaan ko. herran taktiikoita, vaan sanon, että ans kattoo ny.

Kerhon pelistä sen verran, että Kuningas on palannut. Jo tämä aiheuttanee sen, että kirkkaimmista mitaleista puhutaan taas uskottavaan sävyyn Hämeenlinnan turuilla ja toreilla.
Tämän kun vielä lisätään Virran Toket ja muut kiekkogurut, niin onhan se perkele, jos ei mitalia taas tuuppaa.

Mutta ei mennä vielä asioiden edelle. Torstaina saa vielä seurata peliä ilman suurempia verenpaineen nousuja, etenkin jos vierasjoukkuekin keskittyy pelaamaan porsastelun sijaan.

Täältä tähän

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ruutu

Voisin kyllä lyödä isohkon summan rahaa sen puolesta ettei T.Ruutu todellakaan pelaa huomenna. Ruutu on sopimuksettomassa tilassa eikä kukaan ole niin tyhmänrohkea että ottaisi noin ison riskin että jos paha loukkaantuminen sattuu juuri tuohon otteluun, niin sitten kyllä putoaa aivan tyhjän päälle. Eli Tuomoa ei huomenna IFK:n kokoonpanossa nähdä sanon minä, ja jos nähdään niin lupaan että minua saa kivittää Rauman torilla. :b

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Itseäni kiinnostaa tämän kauden ifk:ssa eniten se, miten ko. tiimin valmennusjohto pärjää. Em. valmennusjohdon kukkonahan patsastelee muuan peluuttamisestaan ja tiettyjen ja aina samojen tahojen saunottamisestaan tuttu ex-narriherra, jonka ansiosta Suomen kansa jätti keväällä juomatta muutama tuhat litraa kuohujuomaa ja kaikenlisäksi vielä ilman mitään Antabusta.
"

Ei ole Aravirta huomenna ifkta luotsaamassa.

MaV

Jäsen
Viimeisimpien tietojen mukaan Ruutu ei pelaisi huomenna. Muita poissaolijoitahan ovat mm. Hirschovits (prospect-leiri), Harkins (ei paikalla), Salonen (U20) sekä mahdollisesti armeijassa olevat nuoret. A:lla on vielä oma turnaus, joten sieltäkään ei välttämättä nostella ketään. Voi siis olla, että IFK:lla on noin kolme kenttää pelaajia käytössä. Tämä saattaisi myös tarkoittaa sitä, että Porthen stuntata Tuomoa pelissä. Puolustukseen pitäisi kyllä se 7 miestä löytyä.

JanJ

Jäsen
Onko Aran poissaolo varmaa?
Ainakin tänään oli vielä Nordiksella.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti MaV
Viimeisimpien tietojen mukaan Ruutu ei pelaisi huomenna.

Ihmettelisin, mikäli Tuomo Ruutu nähtäisi huomenna kaukalossa. Käsitykseni mukaan hänen ei odoteta vielä pelaavan liiga-avauksessakaan, vaikka Suomeen jäisikin.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Ihmettelisin, mikäli Tuomo Ruutu nähtäisi huomenna kaukalossa. Käsitykseni mukaan hänen ei odoteta vielä pelaavan liiga-avauksessakaan, vaikka Suomeen jäisikin.

Itse olen ymmärtänyt että hänen sopimusasiat selviävät 2 viikon sisällä, tämä siis jenkeistä tullut tieto.

Jostain olin vain kuullut että mies pelaisi harkkapeleissä, no ihan sama. Hauska varmaan nähdä IFK ilman 1- ja 2-sentteriä ;-).

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti lintu
Itse olen ymmärtänyt että hänen sopimusasiat selviävät 2 viikon sisällä, tämä siis jenkeistä tullut tieto.
Nyt viitattiin polven kuntoon.
Yleisesti puhutaan, että se ei kestä vielä täyspainoista pelaamista. Eikä ihme. Polvivammat on paskamaisia.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Yleisesti puhutaan, että se ei kestä vielä täyspainoista pelaamista. Eikä ihme. Polvivammat on paskamaisia.

Oukej, sori tietämättömyyteni tai pikemminkin ajattelemattomuuteni tässä asiassa. Polvi ei sitten näköjään ole ihan niin terve että riskiä kannattaa vielä ottaa. Toki uskon Ruutun pelaavan liigan alkaessa jos liigaan jää. Saa muuten yhtä kovan reaktion yleisössä aikaan kuin Jere, trust me.

Pasi -76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Onko Aran poissaolo varmaa?
Ainakin tänään oli vielä Nordiksella.
Ainakin illalla (klo 16.30-) HIFK:n treenien vetäjinä toimivat Sakke Lindfors ja Harri Rindell. Aamutreeneissäkö Aran hallilla näit? Miksiköhän mies ei sitten illalla hallilla esiintynyt. Pubissa?

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Ei näkynyt Aravirtaa aamu- sen koommin kuin iltapäivätreeneissäkään. Lisäksi tajusin juuri, että olin kirjoittanut toiseen ketjuun rivikaupalla kuonaa, koska olin krapulaisin silmini mukamas bongannut tänään harkkahallista Harkinsin...

Pitäisi vissiin vähentää juomista.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Täältä olisi lähdössä yksi autokunta matsia katsomaan, enää puuttuu ajo-ohjeet hallille. Eli voisiko joku ystävällinen Hämeenlinnan natiivi hieman kertoa minnepäin pitää mennä kun on etelän suunnasta tulossa?

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti JanJ

Tätä en itse tullutkaan ajatelleeksi. Muistan vain kuulleeni jostain että Tuomo pelaisi harkkamatsit. No, harmin paikka mutta hyvä asia että säästelee liiga-avausta varten, jonne toivottavasti jo pääsee mukaan..

Niin ja erääseen aiempaan viestiin vastaus, minähän sen Spanhel-huhun pistin liikkeelle koska loogisesti olisi hullunkurista jos try-out -pelaaja ei pelaisi harjoitusmatseissa..

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nopsasti

- liittymästä suoraan > tulee liikennevalot > jatketaan suoraan(kaivokatu) seuraaviin liikennevaloihin > käännytään vasemmalle(turuntie) (keskimmäinen silta) > ajetaan suoraan niin kauan kun tulee liikenneympyrä (vaikka se ei siltä vaikutakkaan) > liikenne ympyrästä käännytään oikealla(poltinahontie) ja ajetaan suoraan noin parisataa meetriä (200m) > jäähalli on vasemmalla puolella.

http://kartta.hameenlinna.fi/

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy