Jos oikein silmät sulkee ja eläytyy niin siellä voi suorastaan haistaa Kuznetsovin mahorkan tuoksun ja kuulla Pantsen ja Leken yhteisen purkkapussin rapinan.
Tässäpä pelaaja, josta en koskaan niin välittänyt. Tulee siis tekemään sellaiset 2+2 ensimmäisessä pelissä Kerhoa vastaan.EV Zugissa on muuten tuttuja. Santeri Alatalo pakistossa
Saapa nähdä tulisiko jonkin sortin reissu tehtyä tänä vuonna. Esim.Hki-Praha-Hki menopaluu 130e. Olutkaupunki Plzenin hallikin näyttäisi olevan mallia reilu (+8t), joten sen kun vain pääsisi paikalle ja sisään urquellia maistelemaan.
Toki Köpikseenkin pääsee ja edullisesti. 76e menopaluu. Halli vissiin sitten "vähän" pienempi. Toki molemmissa myös vähän siirtymisiä maanteitä pitkin mutta ei mahdottomasti.
Jäädään odottamaan tarkkoja päivämääriä.
On juu vähän hölmö, mutta näillä mennään.Onpas hieno otteluohjelma. Kymmeneen päivään pelataan molemmat Plzen- ja Zug-pelit, jonka jälkeen odotellaan kuukausi Runsted-pelejä.
Kun mitään ei kuulunut Kannattajista, olen varannut Tsekin-reissun itselleni ja kaverilleni: lennot, vuokra-auton ja hotellin Urquellin panimon läheltä sai kohtuuhintaan. Meno ke-iltana ja paluu sunnuntaina. Mahtaneeko olla muita tulossa?
Lukeeko tätä palstaa kukaan? Pitäisikö kannattajatoimintaa varten perustaa uusi ketju Liiga-osioon?
Lähde: Tšekkiin matkustaminen maata pitkin / maatpitkin.net -sivustoSäästöreitti, alk. 39 €
Tšekkiin pääsee tarvittaessa todella edullisesti busseilla Baltian ja Varsovan kautta - jos haluat minimoida lippujen hinnat eikä yhtenäinen matkustaminen tai yöbussit haittaa sinua, niin katso seuraavat yhteydet:
Helsinki - Tallinna, aamulla, Laevapiletid.ee, alk. 10 €
Tallinna - Varsova, 13:00->05:55, Ecolines, alk. 20 €
Varsova - Praha, useita aikoja, Ecolines/Flixbus, alk. 9/12 €
Yhteensä alk.: 39 €
Matka-aika: n. 1 pv 10 h
Lukeeko tätä palstaa kukaan? Pitäisikö kannattajatoimintaa varten perustaa uusi ketju Liiga-osioon?
Itse taas varasin viikonloppureissun Sveitsiin. Lennot 160€, hostelli Zürichistä 2 yötä 80€, ja junalla sitten Zugiin. Meno pe-aamu ja paluu su-ilta.
Samanlaista kaavailin, tosin keskiviikko-iltana kärki pois Prahassa, torstaina peli ja yö Plzenissä ja takas Prahaan viikonlopuksi. Himaan sunnuntai-iltana.Ke-La lennot Tsekkeihin tilattu hintaan 142 euroa. Hyviä majoituksia Plzenistä saa noin satasella kolmeksi yöksi. Ei todellakaan kiskurihintaa.
Mulla on joku tosi hatara muistikuva, että niitä olisi jo myyty
Melko varmasti pitänyt valita Warriorin valikoimasta, koska aika isolla sponssa CHL:aa. Ihan jees paita mun silmään, on nähty paskempaakin ja on sopivan erilainen kuitenkin. Ja Oranssi!Onko joukkue saanut päättää rajatusta määrästä malleja, kun monilla samoja malleja seuran väreissä?
Mistäs tuollanen löytyy?Paras CHL-esittelyvideo kerholla ehdottomasti. Tehty komiikalla kuitenkaan heittämättä lekkeriksi, vaan on oikeasti nähty vaivaakin.
Meet the teams: HPK HämeenlinnaMistäs tuollanen löytyy?
Meet the teams: HPK Hämeenlinna
Kannattaa tilata tuo CHL:n virallinen kanava tubessa. Tulee maalikoosteet kaikista peleistä, haastatteluita, high light-koosteita yms.
CHL:n nettisivuilta pystyy seurailemaan matseja. Monena ehtoona on tullut "kanavasurffailtua" eri pelien välillä viime vuosina, mainiota viihdettä. Pakko tunnustaa että raumallakin olen muutaman pelin käynyt väijymässä (sinne vähän noottia siitä, että porilaista Ässä-faniakin kiinnostaa Lukon CHL-pelit enemmän kuin esim. omaa faniryhmää, joka loisti aina poissaolollaan...). Käykäähän sankoin joukoin hämeenlinnalaiset katsomassa näitä, niin saadaan turneeta isommaksi. Kaikkien lätkäbongareiden etuhan se vain olisi, jos kansallisen sarjan pytyn lisäksi yhtä himoittu, ellei himoitumpikin pytty olisi siinä rinnalla kilpailun kohteena.Eikös tuolta tule myös kaikki ne pelit livenä, joita paikallinen oikeuksienhaltija ei livenä näytä? Oleellinen asia erityisesti heille, jotka eivät ole Suomessa.
CHL:n nettisivuilta pystyy seurailemaan matseja. Monena ehtoona on tullut "kanavasurffailtua" eri pelien välillä viime vuosina, mainiota viihdettä. Pakko tunnustaa että raumallakin olen muutaman pelin käynyt väijymässä (sinne vähän noottia siitä, että porilaista Ässä-faniakin kiinnostaa Lukon CHL-pelit enemmän kuin esim. omaa faniryhmää, joka loisti aina poissaolollaan...). Käykäähän sankoin joukoin hämeenlinnalaiset katsomassa näitä, niin saadaan turneeta isommaksi. Kaikkien lätkäbongareiden etuhan se vain olisi, jos kansallisen sarjan pytyn lisäksi yhtä himoittu, ellei himoitumpikin pytty olisi siinä rinnalla kilpailun kohteena.
Olen henkilökohtaisesti tästä erittäin kiinnostunut