Viestin lähetti Naama-Mikko
Jaahas, nimimerkki Toimitus jatkaa chattaustaan, mutta viikon penalttia ei kyseiselle nimimerkille taida tipahtaa sitten millään.
Viestin lähetti Naama-Mikko
Jaahas, nimimerkki Toimitus jatkaa chattaustaan, mutta viikon penalttia ei kyseiselle nimimerkille taida tipahtaa sitten millään.
Viestin lähetti Daespoo
...RYminää...
Viestin lähetti Tommy
Oliver Setzinger, Jukka-Pekka Laamanen, Toni Mäkiaho ja Janne Laakkonen.
Viestin lähetti Tribal
Toista se on Bluesin kokoonpanossa, jossa suurinta pelkoa aiheuttavat 80 kilon hujakoilla pommittavat Teemu Elomo, Kari Kalto, Joni Töykkälä, Mika Lehtinen, Olli Ahonen, Markku Hurme, Antti Pihlström, Matti Näätänen...
Viestin lähetti BitterX
HPK saa vieraita Helsingistä - tai oikeastaan sen vieressä sijaitsevasta "kaupungista" jolla ei ole omaa keskustaa eikä mitään muutakaan omaa.
Viestin lähetti tuuski
Tämä on pitkästä aikaa kuvaavin tulkinta Espoo-nimisestä asuinalueesta.
Koska tämä ketju on mennyt jo hyvän aikaa kivien heittelyksi, nakkaan yhden pienen lisää.Viestin lähetti blues75
Kerho ase on taidossa ja vauhdissa, Bluesin taas jossain muussa. Onko sitä niin vaikea myöntää?
Peli menee fyysisemmille 1-4.
Itse edelleenkin kummastelen, että kenen keksintö oli nimetä jääkiekkojoukkue pallokerhoksi?Viestin lähetti Begbie
Jep, espoolaiset ovat jostain keksineet, että liigassa ainoastaan heidän rosterinsa on fyysisyydessä ja kovuudessa IFK-tasoa. Hervoton läppä.
Viestin lähetti Shayne
Itse edelleenkin kummastelen, että kenen keksintö oli nimetä jääkiekkojoukkue pallokerhoksi?
Viestin lähetti Shayne
Itse edelleenkin kummastelen, että kenen keksintö oli nimetä jääkiekkojoukkue pallokerhoksi?