Mitä minä sanoin?
Niin, aamulla aurinko nousi jälleen etenkin Hämeenlinnassa, espoossakin näyttäisi olevan jo selviä kevään merkkejä ilmassa krapulaisten teekkarien sekä muidenkin ko. alan miesten iloksi.
Itse pelistä sen verran että en malta nyt olla kysymättä että kuka oli se nimimerkki joka alkuviikosta veikkaili että bluessilla ei hermo kestä HPK-matsissa, tämä kysymys on suunnattu etenkin espoolaisille.
Pallokerho siis tuli ja näytti etta menee se limppu ex-maajoukkueveskankin taakse kun tarpeeksi pommittaa. Ko. ex-maajoukkueveskalla muuten saattoi olla 1. ja 3. erässä "mukavat" fiilikset Rinkelinmäen "nappiverkkaripussikaljanoppacorollajengin" muistaessa häntä reippaalla ja kuuluvalla äänellä.
Vierailevan bluessin ulkomaalaisvahvistukset olivat pääasiassa ulkomaalaisheikennyksiä, ainakin tämä Stapletoni oli peräti pelle.
Nimittäin, mies livautti Puurulaa ilmeisesti mailalla, sai siitä jäähyn josta tietysti piti mussuttaa dumarille ja kaupanpäälle huutaa jäähyaition luukulta sormella osoitellen Puurulallle "YOU! "FUCK YOU", nimenomaan näin näitä hommia kannattaa hoitaa.
Calounin Jankka oli näkymätön, edes kuuluisaa joutsenlampi-spektaakkelia ei nähty, Vykoukkali oli suht kuutamolla, mutta puolustuksena lienee loukkaantumisen jälkiheikkoustila.
Dumareista sen verran että se jäähy minkä joku bluessilainen sai Aki Heinon kaatamisesta oli kyllä ihan tuulesta temmattu, Aki kaatui mielestäni ihan issekseen, ilman että kahta (2) metriä lähempäni olisi muita ollut.
Viestin lähetti ThaSpot
Sillä itse Syyrakki (Reasondog) piti ennen ottelua puheen, jonka lopuksi risti tuon kauniin mekkamme tuolla keskiaikaisella nimityksellä. Puheessa oli kyse ilmeisesti Hämeenlinnan Jäähalliyhtiön vuosipäivästä...tai jotain...
Niin, oli Syyläkillä varmaan kusiset paikat kun Sikakatsomon porukka alkoi taputtaa kesken puheen joka tuntui kestävän ja kestävän loputtomasti, valitettavasti muu porukka ei osallistunut tähän kansalaistottelemattomuuten ja kyseinen mikälie tirehtööri sai jatkaa puheensa loppuun, valitettavasti.
Täältä tähän