HPK 2012–2013

  • 818 202
  • 2 694

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Haastattelusta päätellen Selin ei hirveesti tykänny kun Spang lähti. Atulta kysyttäessä asiasta, oli vastaus "parempi etten kommentoi."
Ja kuten tuolla otteluketjussa jo oli, niin selostaja sanoi että akka olis se syy, että halus lähtee kun Fehr lähti perheineen, eikä viihtynyt Hämeenlinnassa.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Melkonen tossu on kyllä Dan. Ja naiset pilaa maailman. Toivottavasti on edes hyvännäkönen kimalainen, muuten en ymmärrä.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja kuten tuolla otteluketjussa jo oli, niin selostaja sanoi että Akka olis se syy, että halus lähtee kun Fehr lähti perheineen, eikä viihtynyt Hämeenlinnassa.

No akasta en osaa sanoa, mutta ainakaan Dan ei itse olisi halunnut lähteä ja ei lähtöä kopissakaan hyvillä mielin otettu vastaan.
Ja Selin tosiaan antoi selvästi ymmärtää, että lähtö ei ainakaan hänen ideansa ollut. Kysyttäessä, paikataanko aukko, vastaus oli tylysti: Toivottavasti.

Suht läheltä joukkuetta kuiskitaan nimikirjaimia JP.

Edittiä sen verran, että vaikka Jikko Puoma voisi olla mielenkiintoinen haku, nimikirjaimet eivät sinällään liity Spangiin, vaan kokonaisuuteen. No, katsellaan. tärppääkö.
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Suht läheltä joukkuetta kuiskitaan nimikirjaimia JP.

Jikko Puoma? Sillä minä se en ole..

Piru vie kun kävi kateeksi tänään katsellessa HIFK:n Granlundin peliä. Pieni nopea jannu, jolla laukauskin lähtee terävästi.

Elämme jännittäviä aikoja, kun Jatkoaikakin täytyy avata minuutin välein vain katsoakseen, että joko nyt on uutisia..
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Melkonen tossu on kyllä Dan. Ja naiset pilaa maailman. Toivottavasti on edes hyvännäkönen kimalainen, muuten en ymmärrä.

Onhan se Spangin daami ihan hyvännäköinen. Ilmeisesti olivat lauantaina Hakametsässä Spangin siskon kanssa ( joka muuten on vieläkin kuumempi pakkaus).
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Suht läheltä joukkuetta kuiskitaan nimikirjaimia JP.

Jermu Pisto on ihan hyvä hankinta tähän väliin. Tuo mukavasti kovuutta ja rutiinia meidän kohtalaisen ohueen pakkikalustoon. Ei varmaan liike ihan Dan Spangin tasolla, mutta vastaavasti omassa päässä parempi.

Selin - tai kuka tahansa valmentaja - voisi kyllä mun mielestä pitää naamansa peruslukemilla ja turpansa kiinni näissä asioissa. "Parempi etten kommentoi" on melkein hyvä vastaus, muttei ihan. Vaikka kuinka kiukuttaisi kun pelaajia liikkuu, pitäisi nuo asiat käsitellä mediassa ns. positiivisessa valossa eikä moisella tuhahtelulla. Seurajohto tekee ratkaisut seuran edun mukaisesti.
 

"JELINEK"

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK aina ja iän kaikkisesti
Tai sitten se on LK Turkusesta tois puollelt jokee. Eikä oo kallis, koska perunat on finaalissa.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olis kelvannut SaiPaan mennyt Brad Moran ainakin minun HPK:n pelaajistoon.

Ja jos kyseessä on tämä "Jere Pulli" puolustukseen niin en voi sanoa kun, että hienoa! Olis lähtenyt sitten Fehr ja Spang pois ja tilalle Järveläinen sekä "Pulli".

Todennäköisesti huhu on sama minkä olen itsekin kuullut ja kyseessä olisi AHL:stä tuleva HPK:lle entuudestaan tuttu Juuso Puustinen.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olis kelvannut SaiPaan mennyt Brad Moran ainakin minun HPK:n pelaajistoon.

Ja jos kyseessä on tämä "Jere Pulli" puolustukseen niin en voi sanoa kun, että hienoa! Olis lähtenyt sitten Fehr ja Spang pois ja tilalle Järveläinen sekä "Pulli".

Todennäköisesti huhu on sama minkä olen itsekin kuullut ja kyseessä olisi AHL:stä tuleva HPK:lle entuudestaan tuttu Juuso Puustinen.

Olisi todellakin kelvannut myös minun kerhoon toi Moran. Noh, kyllä Puustinenkin kelpaa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Ja kuten tuolla otteluketjussa jo oli, niin selostaja sanoi että akka olis se syy, että halus lähtee kun Fehr lähti perheineen, eikä viihtynyt Hämeenlinnassa.

Ymmärtäisin ja uskoisin, jos olisi lähtenyt vaikka takaisin kotiin, mutta minä en kyllä ymmärrä, miten paljon parempi paikka on sitten hieman Hämeenlinnaa suurempi Jönköping. Kyllä sitä lunta ja pimeyttä sielläkin riittää vähintääkin tarpeeksi.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
No akasta en osaa sanoa, mutta ainakaan Dan ei itse olisi halunnut lähteä ja ei lähtöä kopissakaan hyvillä mielin otettu vastaan.
Ja Selin tosiaan antoi selvästi ymmärtää, että lähtö ei ainakaan hänen ideansa ollut. Kysyttäessä, paikataanko aukko, vastaus oli tylysti: Toivottavasti.

Suht läheltä joukkuetta kuiskitaan nimikirjaimia JP.

Edittiä sen verran, että vaikka Jikko Puoma voisi olla mielenkiintoinen haku, nimikirjaimet eivät sinällään liity Spangiin, vaan kokonaisuuteen. No, katsellaan. tärppääkö.

Tekeekö toimiston sydän, JP "Ränni" Laamanen paluun?!?!? :o
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jotenkin näkisin tuon Moranin SaiPaan menon niin päin, että HPK:hon olisi joku Morania isompi kala tulossa. En haluaisi uskoa, että SaiPalle ollaan hävitty tarjouskilpailussa, varsinkaan nyt kun Spangistakin vapautui jonkin verran perunoita. Olisiko Puustinen sitten se isompi kala, mene ja tiedä.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli siis jos tulee joku jantteri suomen kamaralta niin se pitää olla tiedossa ennen 1.2 klo 00:00 ja jos jostain ulkomailta niin aikaa on 15.2 saakka.
 

d2uce

Jäsen
Joni Pitkänen voisi tosiaan paikata Spangia. Onko tietoa sopparin pituudesta vielä? Loistava haku Lelulta ja Riivalta jokatapauksessa!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei, enkä toista enää uudestaan. Viimeinen päivä tehdä pelaajasiirtoja on 31.1.2013. Lähteenä Finhockey tai Jatkoaika
Laukkasella ei sitten ollut asiasta tietoa, juttu oli vanha tai toimittaja teki virheellisen jutun YLE:n sivuille 10.1.2013:
Laukkanen HPK:n tilanteesta pelaajamarkkinoilla, YLE Häme 10.1.2013
No, eiköhän kyseessä ollut joku muu kuin ensimmäinen vaihtoehto, mutta varsin hyvin varjeltu salaisuus on tuo siirtorajan takaraja tällä kaudella ollut.
 

Päärynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nopealla vilkaisulla sm-liigassa pelaavia ja nimikirjaimia JP kantavia pakkeja on kolme kappaletta. Jere Pulli SaiPasta ja Juha-Pekka Pietilä Pelicansista onkin jo mainittu ja kolmas on TPS:n listoilla oleva Jarno Paven. Toivottavasti Spangin paikkaaja ei ole kukaan näistä herroista. Ei riitä mulle.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuton toppatakit kahisseet kuulemma eilen Hämeenlinnassa. Tamminen on kuulemma löytänyt kakkosvahdin, Pesonenko? Kärmeniemi? Mitä tekee. Korpela käveli tänään hallille vasta klo 18 jälkeen, odottiko että faksi laulaa? Jenkeissä oli silloin aamu... Siitä sitten arvuuttelemaan.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Omalla EP scouttauksella löyty tällänen JiiPee..

Jeff Prough

Kovin olisi "kerhon näkönen" haku...

Mieluummin kyllä Puustista kattelisin, mutta aina näillä nimillä voi spekuloida..
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllähän tämä Viitaluoman entiseltä tutkaparilta haiskahtaa. Toivottavasti ei kuitenkaan ainoa hankinta, koska puolustus kaipaa kipeästi myös vahvistamista. Ehkä tulee JP:n lisäksi joku "aleksilaakso", kuten joku tässä mainitsikin. Potentiaalinen tapaus, joka jatkaisi myös ensi kaudella. Toiveissa tietenkin olisi Porseland, mutta tuskin on tulossa. Rahat eivät oletettavasti riitä eli tuollainen "aleksilaakso" on todennäköisempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös