Lihahopliitti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Eliteprospectsin mukaan Santalalla on Klotenin kanssa 13/14 asti ulottuva soppari, eli mikä tämän älämölön pointti oikein on?
Mielipiteitä on monia. Itse ottaisin noista nimistä ainoastaan Dixonin ennen Santalaa. Hytönen alkaa olla pelaajana siinä ja siinä, mutta Santalan Kerho taustan vuoksi ajaa edelle. Neljä viimeistä kautta Sveitsin liigassa piste per peli tahtia. Eiköhän kuitenkin Narrit poimi omansa, jos Suomeen tulee...
Eliteprospectsin mukaan Santalalla on Klotenin kanssa 13/14 asti ulottuva soppari, eli mikä tämän älämölön pointti oikein on?
Kai tuo seuran mahdollinen konkurssi voi helpostikin vaikuttaa sopimusasioihin?
Mielipiteitä on monia. Itse ottaisin noista nimistä ainoastaan Dixonin ennen Santalaa. Hytönen alkaa olla pelaajana siinä ja siinä, mutta Santalan Kerho taustan vuoksi ajaa edelle. Neljä viimeistä kautta Sveitsin liigassa piste per peli tahtia. Eiköhän kuitenkin Narrit poimi omansa, jos Suomeen tulee...
Tähän sama. Vaikka Viitaluoma on hyvä pelaaja, en voi uskoa että jonkun mielestä parempi kuin Santala. Siis ihan oikeasti. Molemmat on samantyyppisiä kahdensuunnan senttereitä, mutta Santala on isompi, ilkeämpi ja hyökkäyspäähän parempi ja parempi aloittaja kuin Viitaluoma. Ja tämä ei ole mikään mielipide kysymys vaan fakta.
Ihmettelen onko täällä vain nuoria kannattajia, vai onko oikeasti unohtanut Santalan Kerho ajat.
Näin tänne täytyy todeta että on varmistunut että Juuse Saros pysyy ensikaudella HPK:ssa vaikka Jarmo Kekäläinen hänelle olikin pahvia tarjonnut. Ei ole HPK:n kanssa kuitenkaan mitään edari sopimuksia tehnyt, mutta pysyy silti täällä ainakin kevääseen.
Ei ole HPK:n kanssa kuitenkaan mitään edari sopimuksia tehnyt, mutta pysyy silti täällä ainakin kevääseen.
Miksi tätä kyseistä sopimusta ei ole sitten missään julkisesti kerrottu? Enkä tiedä Leinonkaan sopimuksen yksityiskohtia, mutta jostain haastattelusta luin että hän yrittäisi jo ensi kaudella päästä Liigakarkeloihin, joten tuskin kiveenkirjoitettua junnuissa pelaaminen hänenkään kohdallaan on?Juuse Saroksella on samanlainen sopimus kuin Robert Leinolla, eli kolmevuotinen josta ensimmäinen vuosi menee junnuissa.
Miksi tätä kyseistä sopimusta ei ole sitten missään julkisesti kerrottu?
Pirneksen nimen jälkeen eiköhän olisi GaDan aika väsätä taas ketjut ja miettiä kuka menee mihinkin.
Voisiko tämä SaiPa-fanin kertoma, neuvotteluissa mukana oleva SaiPa-taustainen pelaaja olla Tyler Redenbach?
Niinpä taisikin olla, hyvä korjaus. Toivottavasti sieltä tosiaan tulisi hieman isompi kala kuin Tyler.Eikös nuo kaksi saipalaista olleet Tuominen ja Levo(n)kari.
Pirnes, Viitaluoma, Kapanen, Santala, Hirschovits, oliko niitä vielä muita? Kaksi kohtuu realistista (Viitaluoma ja Hirso), yksi mahdollinen (Pirnes) ja kaksi päiväunta (Santala ja Kapanen).
Sen verran mussa on masokistia, että Pirnes kelpaisi kyllä. Itse asiassa oliko se nyt pari kautta sitten, kun jotain ohkaisia huhuja hänen suhteensa heiteltiin? Olin silloin jo ihan että JEE. Petyin raskaasti.Entäspä Esa Pirnes? Vanha kunnon sian perse.
Vaikka oltaisiinkin sen jälkeen ihan uudelleensyntynyt SaiPa niin siltikin omasta mielestäni Redenbach tuntuisi jotenkin turvallisemmalta kuin esim Ruotsissa törkeän vähän pisteitä tehnyt Viitaluoma, jonka viimeisen kerho-suonenvetokauden tehoissa korotti aika paljon eräs herra Puustinen.
Voitaisiinko siinä saada jo jotain pientä etumatkaa kun pääosa tulijoista on valmentajan entisiä opetuslapsia ja jonkinlaista yhteistä historiaa on?
No oli kyllä huikea korotus: 09-10 43 pistettä -> 10-11 45 pistettä. Voisi jopa kuvitella, että Puustinen pääsi ekaa kertaa pelaamaan kunnon ketjukavereiden kanssa, niin rupesi osumaan. Viitaluomahan on ihan takuuvarma 40 pisteen sentteri, muttei ehkä niin hasardi kuin Regendahl. Mun on tosi vaikea ymmärtää, miten Viitaluoma ei kelpaisi Kerhoon ensi kaudeksi.Redenbach tuntuisi jotenkin turvallisemmalta kuin esim Ruotsissa törkeän vähän pisteitä tehnyt Viitaluoma, jonka viimeisen kerho-suonenvetokauden tehoissa korotti aika paljon eräs herra Puustinen.
Ei helvetti, täällä vertaillaan Redenbachia ja Viitaluomaa. VV kantoi Lassilan ja Puustisen kanssa Kerhoa yhden kauden ajan, sitten vain yksinkertaisesti bensa loppui pleijareihin älyttömän kuorman takia. Ja kaudella 09-10 Viitaluoma oli helvetin hyvä. Redenbach on väsynyt yv-linko, joka on aivan hyödytön omassa päässä. Sellainen Alex Leavitt- tyylinen opportunisti. Kiitos ei, nämä on nyt nähty.Viitaluomahan on ihan takuuvarma 40 pisteen sentteri, muttei ehkä niin hasardi kuin Regendahl. Mun on tosi vaikea ymmärtää, miten Viitaluoma ei kelpaisi Kerhoon ensi kaudeksi.