HPK 2012–2013

  • 820 099
  • 2 694

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Muita palstoja seuraamalla ilmeisen hyvin Tapparan asioista perillä oleva palstaveli ei ole vahvoista huhuista huolimatta viemässä Laakkosta ja Viitaluomaa Tapparaan ensi kaudeksi. Tuli mieleen, että olisiko tässä ollut ns. paketti diili kyseessä, eli jos Tappara saisi Viitaluoman, Rautakorvelle tuttu duo palaisi yhteen?

Toinen vaihtoehto on pistää Makkonen ja Laakkonen yhteen. Tämä duo toimi todella hyvin varsinkin ylivoimalla, kun Rautakorpi oli valmentajana.
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Kuulin tuossa huhua, että HPK olisi tarjoamassa sopimusta sekä Laakkoselle, että Viitaluomalle. Eli kummallakaan ei olen ensi vuodeksi vielä seuraa (paitsi Viitaluomalla tietysti Ruotsissa). Rahaa pitäisi olla vielä myös ykköspakkiin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuulin tuossa huhua, että HPK olisi tarjoamassa sopimusta sekä Laakkoselle, että Viitaluomalle. Eli kummallakaan ei olen ensi vuodeksi vielä seuraa (paitsi Viitaluomalla tietysti Ruotsissa). Rahaa pitäisi olla vielä myös ykköspakkiin.


Nyt alkaa olla kyllä jo vähän liikaakin kovia nimiä tulossa ja näihin on jo pakko mennä rahnaa aikalailla paljon. Laakkosen pyynti nyt tuskin uskomattoman paljon on, mutta kyllä Saarinen ja Santavuori jo aikalailla maksaa. Toisaalta jos alaketjut on halventunut paljon, voidaan laittaa näihin avainpelaajiin enemmän rahaa kiinni.

Tällöin Rautiainen/Luomala pelaa kolmosketjussa.

Laakkonen-Viitaluoma-Rautiainen
Santavuori-Piispanen-Saarinen
Luomala-Kiilholma-Vänttinen
Sallinen-Paajanen-Turtiainen

Ei voi olla halpa. Toisaalta jos puolustus pelaa napeilla, niin miksei sitten.

Laakso-Tuulola
Alatalo-Kärmeniemi
Grönholm-Mielonen

Voihan tuo halpa sitten lopulta olla. Hyökkäys vaikuttaa iskukykyiseltä, ratkaisuja voi odottaa kolmelta kentältä. Meni vähän fantasiankin puolelle, mutta pointti on siinä, miten rahat nyt saadaan riittämään ja mieluusti vielä kirstun puolellekin.
 

Ralph

Jäsen
Neljä pelaajaako sieltä vielä tulee? Kalliit, ykkössentteri ja -puolustaja, hieman halvempi laituri ja halpa laituri. Eli toisin sanoen hyökkäjien osalta Ville Viitaluoma, Janne Laakkonen ja Ässistä Antti Mäkilä tai Niko Palonen. Puolustajasta ei ole huhuja ollut.

Laakkonen-Viitaluoma-Rautiainen
Santavuori-Piispanen-Saarinen
Luomala-Kiilholma-Vänttinen
Sallinen-Paajanen-Turtiainen

Pakko olla puuha-peten kanssa hieman eri mieltä. Tuolla koostumuksella ykköskentässä on vain kolme pelintekijää, jotka kaikki haluavat olla kiekossa. Ennemmin Rautiaisen paikalle Luomala, joka sitten on vain se maalintekijä kun Laakkonen ja Viitaluoma pitää kiekkoa ja johtavat peliä. Rautiainen kolmosketjuun pelaamaan Vänttiselle maaleja.

Janne Laakkonen - Ville Viitaluoma - Marko Luomala
Tuomas Santavuori - Arsi Piispanen - Jesse Saarinen
Teemu Rautiainen - Tuomas Vänttinen - Juha Kiilholma
Turtiainen/Sallinen - Otto Paajanen - "Mäkilä/Palonen"
Turtiainen/Sallinen - Juuso Honka - Robert Leino

Aleksi Laakso - Ykköspuolustaja
Marko Tuulola - Juho Mielonen
Ossi-Petteri Grönholm - Lauri Kärmeniemi
Santeri Alatalo - a-juniori

Mika Järvinen
Mikko Tolvanen
Anssi Pesonen

Jos Palosta tai Mäkilää ei tule, joukkueen ykkösrightinlaituri on Leino. Tosin Leinokin on enemmän sentteri, ilmeisesti, jolloin joukkueessa ei ole yhtään rightin laituria.

Ja mitä tulee palkkoihin, niin ei mielestäni jengi olisi viime kautta kalliimpi. En tiedä yhtään palkoista, mutta omilla arvoilla Laakkonen ja Tuulola olisivat pienemmällä sopparilla kuin viime kaudella. Laamasen paikalle tuli Mielonen, joka Laamasta halvempi selvästi. Tästä yli jäävät rahat hieman kalliimpaan ykkössentteriin ja pariin laituriin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Viitaluoma olisi sellainen pala jota tuohon nyt vielä tarvittaisiin, mutta se mahdollisuus että pelaa muualla kuin Kerhossa on tosiaan aika huomattavan suuri, vaikka miten perheineen tulisi asumaan tänne. Tunnen itsekin useampia ihmisiä jotka ovat sanoneet, että he nimenomaan kompromissina eri vaihtoehdoille ja/tai esimerkiksi juuri perhesyiden vuoksi asuvat Hämeenlinnassa (ja olenhan myös itse sellainen henkilö). Ja kiekkoilijan tullessa kyseeseen työ on vieläpä niin liikkuvaa, että sitä parempi mitä keskeisemmällä paikalla se virallinen kotipesä sitten sijaitsee.. mutta pidetään peukkuja että Viitaluoma vielä kuitenkin päätyisi ihan Kerhon riveihin

Pakko nyt samalla ottaa kantaa myös muuhun joukkueen kasaamiseen: kyllähän tuo pakisto nimittäin on turhan pelottavan ohuen oloinen. Kärmeniemi ja Alatalo ovat vielä aivan liian epävarmoja vetämään 60 ottelua liigassa vaadittavalla tasolla, ja sen mitä minä kävin pelejä katsomassa päättyneellä kaudella, niin esimerkiksi Alatalo pelasi koko ajan vain huonommin mitä pidemmälle runkosarja eteni. Ja Mielonenkin on aikamoinen arpa, joka ainakin Porissa petti pahemman kerran. Häneen ei siis liikaa odotuksia kannata nojata. Grönholm on myös valehtelematta liiaksi niitä tusinaosaston miehiä, joten tulevalla ykköspakilla (koodinimellä "villevarakas") on valtava ruutu edessään. Ja hänenkin jälkeensä tarvetta olisi vielä (ainakin) yhdelle hyvän tason perusvarmalle liigapakille.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laakso-Tuulola
Alatalo-Kärmeniemi
Grönholm-Mielonen

Voihan tuo halpa sitten lopulta olla. Hyökkäys vaikuttaa iskukykyiseltä, ratkaisuja voi odottaa kolmelta kentältä. Meni vähän fantasiankin puolelle, mutta pointti on siinä, miten rahat nyt saadaan riittämään ja mieluusti vielä kirstun puolellekin.
Ykköspakkiahan Kerho on Korpelan mukaan hakemassa edelleen. Mistään kärkipään laitahyökkääjästä ei ole puhuttu mitään, paitsi täällä esiintynyt Laakkonen huhu. Ilmeisesti, näin toivon, Laakkonen on mies, jolle tarjotaan selvällä palkanalennuksella töitä, kun ei muuallekaan kelpaa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko nyt samalla ottaa kantaa myös muuhun joukkueen kasaamiseen: kyllähän tuo pakisto nimittäin on turhan pelottavan ohuen oloinen. Kärmeniemi ja Alatalo ovat vielä aivan liian epävarmoja vetämään 60 ottelua liigassa vaadittavalla tasolla, ja sen mitä minä kävin pelejä katsomassa päättyneellä kaudella, niin esimerkiksi Alatalo pelasi koko ajan vain huonommin mitä pidemmälle runkosarja eteni. Ja Mielonenkin on aikamoinen arpa, joka ainakin Porissa petti pahemman kerran. Häneen ei siis liikaa odotuksia kannata nojata. Grönholm on myös valehtelematta liiaksi niitä tusinaosaston miehiä, joten tulevalla ykköspakilla (koodinimellä "villevarakas") on valtava ruutu edessään. Ja hänenkin jälkeensä tarvetta olisi vielä (ainakin) yhdelle hyvän tason perusvarmalle liigapakille.
Tämä on mielestäni se valitettava totuus HPK:n kauden 2012-2013 pakkikaluston näkymistä. Pakko on luottaa Selinin taitoihin pumpata noista ukoista paljon enemmän ulos kuin viime kaudella saatiin, sekä siihen, että valmennus pystyy luomaan joukkueelle pelitavan, jossa koko viisikko puolustaa niin, ettei heiveröinen pakisto tule lävistetyksi illasta toiseen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tämä on mielestäni se valitettava totuus HPK:n kauden 2012-2013 pakkikaluston näkymistä. Pakko on luottaa Selinin taitoihin pumpata noista ukoista paljon enemmän ulos kuin viime kaudella saatiin

Täytyy todellakin toivoa että Selinillä on kikkakirjassaan jotakin uutta ja mullistavaa, tai että hänen opeissaan pakisto nostaa tasoaan kesän aikana huimasti. Sillä kylmä tosi asia on, että tällä menolla Selinillä on ensi kaudella käsissään lähtökohtaisesti heikompi puolustuskalusto, kuin mitä hänellä oli päättyneellä kaudella SaiPassa. Ja se on kuulkaa jo aika paljon sanottu, se..
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Nyt alkaa olla kyllä jo vähän liikaakin kovia nimiä tulossa ja näihin on jo pakko mennä rahnaa aikalailla paljon. Laakkosen pyynti nyt tuskin uskomattoman paljon on, mutta kyllä Saarinen ja Santavuori jo aikalailla maksaa. Toisaalta jos alaketjut on halventunut paljon, voidaan laittaa näihin avainpelaajiin enemmän rahaa kiinni.

Ykkössentteriin ja -pakkiinhan on käsittäkseni kokoajan ollut rahat jemmassa. Laakkoselle tarjotaan todennäköisesti aika suurta palkan alennusta edelliskausiin verrattuna. Ja sopimustarjouksiahan saa jättää vaikka kenelle, sehän ei mitään maksa.

Itse olen skeptinen kummankaan pelaamiseen Kerhossa ensi kaudella, mutta kuulin asiasta taholta, joka on varsin hyvin perillä Kerhon asioista, ainakin paremmin kuin keskimääräinen kaveri Ojoisten kivipaasilla, joten ajattelin tänne tuoda hieman keskustelua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ykkössentteriin ja -pakkiinhan on käsittäkseni kokoajan ollut rahat jemmassa. Laakkoselle tarjotaan todennäköisesti aika suurta palkan alennusta edelliskausiin verrattuna. Ja sopimustarjouksiahan saa jättää vaikka kenelle, sehän ei mitään maksa.


Tottahan tuo on, mutta toivottavasti budjetti pysyy siinä raamissa, että mikäli kausi päättyy sijalle 11 ja yleisöä käy sen 3450/peli, tehdään 0 tulos. Toiveissa olisi vaikka 9 sija ja vääntäytyminen sieltä kunnon pudotuspeleihin. Varmasti Laakkosen palkka alenee, mutta silti hieman jännittää.

Itse olen skeptinen kummankaan pelaamiseen Kerhossa ensi kaudella, mutta kuulin asiasta taholta, joka on varsin hyvin perillä Kerhon asioista, ainakin paremmin kuin keskimääräinen kaveri Ojoisten kivipaasilla, joten ajattelin tänne tuoda hieman keskustelua.

Olisi muuten joskus kiva tietää ketä ovat nämä tyypit, jotka aina ovat hyvin perillä ja sitten vuotavat asioita julkisuuteen. Tämä ei mitenkään sinulle, yleisellä tasolla vaan ajattelin. Itse en ikinä kuule keneltäkään mitään huhuja tai ole edes lähellä kuulla mitään.
 

J.Petke

Jäsen
Tottahan tuo on, mutta toivottavasti budjetti pysyy siinä raamissa, että mikäli kausi päättyy sijalle 11 ja yleisöä käy sen 3450/peli, tehdään 0 tulos. Toiveissa olisi vaikka 9 sija ja vääntäytyminen sieltä kunnon pudotuspeleihin. Varmasti Laakkosen palkka alenee, mutta silti hieman jännittää.

Eikös Korpela hieman näin puhunutkin, että tästä eteenpäin joukkue rakennetaan vain runkosarjaa varten. Eli enää ei odotella rahoja mahdollisista pudotuspeleistä vaan budjetoidaan niin, että pelkkä runkosarjakin riittäisi nollatulokseen.

Olisihan HPK:n johto täysin idiootteja jos eivät Viitaluomalle sopimusta tarjoaisi. Tosin tällä hetkellä kun senttereitä hakee se 10 joukkuetta niin aika vaikeaksi voi käydä vaikka rahaakin oltaisiin valmis panostamaan normaalia enemmän. Sen takia en kuitenkaan halua Viitaluomaa menettää, että joku muu seura oli valmis tarjoamaan pidemmän sopimuksen. HPK voisi ihan hyvin tarjota 3-4 vuoden sopimusta jonkinlaisella ulkomaanoptiolla.

Aika suurena yllätyksenä pitäisin sitä, että Viitaluoma ensi kaudella HPK:ssa pelaisi. Niin Viitaluoman itsensä kuin HPK:nkin kannalta.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen niin lapsenuskoinen ja sinisilmäinen, että kuvittelen Alatalon, Kärmärin ja OPG:n vuoristoradan johtuneen vain ja ainoastaan valmennuksen sekoilusta. Uutta mahdollisuutta jätkille vaan, kun potentiaalia kuitenkin on.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eikös Korpela hieman näin puhunutkin, että tästä eteenpäin joukkue rakennetaan vain runkosarjaa varten. Eli enää ei odotella rahoja mahdollisista pudotuspeleistä vaan budjetoidaan niin, että pelkkä runkosarjakin riittäisi nollatulokseen.

Tätä tarkoitinkin, eli malttaisivat nyt pysyä siinä raamissa, mistä on puhuttu. Uskoakseni onnistuvat, todella toivon sitä.

Oli puhetta Grönholmista ja mielestäni hieman turhan paljonkin haukuttu. Ne muutama peli mitä itse näin, oli herra äärimmäisen fyysinen ja kiekon kanssakaan ei aivan mikään Honkanen ollut. Honkista siis kiekollisempi ja hieman vähemmän fyysinen pelaaja. Erittäin hyvin menee kolmosessa tämä kaveri. Tuukan paikkaaja.
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Olisi muuten joskus kiva tietää ketä ovat nämä tyypit, jotka aina ovat hyvin perillä ja sitten vuotavat asioita julkisuuteen. Tämä ei mitenkään sinulle, yleisellä tasolla vaan ajattelin. Itse en ikinä kuule keneltäkään mitään huhuja tai ole edes lähellä kuulla mitään.

Tämähän nyt ei tähän ketjuun enää varsinaisesti kuulu, mutta Hämeenlinnassa on kuitenkin aika pienet jääkiekkopiirit ja jos sieltä muutaman henkilön sattuu tuntemaan niin sieltä aika paljon yleensä tietoa löytyy. Yleensä heillä tiedot pitävät ainakin osin paikkansa. Nyt mainituista Laakkoselle ja Viitaluomalle oltaisiin tarjottu tai tarjoamassa sopparia, sitähän ei kukaan tiedä kuinka siinä sitten käy.

Mutta yleisesti uskon, että Kerho ensi kaudella taas pleijareihin tai ainakin sääleihin asti etenee. Viitaluoman tasoisen sentterin ja ykköspakin hankinta sekä Selin valmennus jo olemassa olevaan runkoon on hyvä yhdistelmä. Ja tosiaan niinkuin moni täällä on jo tiennyt niin Sallisella on soppari ensi kaudesta.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Ossi-Petteri Grönholm sai kyllä meikäläisenkin mielestä liikaa paskaa niskaansa, vaikka ei se peli aina kovin hyvää ollutkaan. Suuri puute ainakin viime kaudella oli välillä turha ryntäily ja pelinlukutaito. Hieman kun saisi rauhallisuutta ja malttia katsoa milloin lähtee kaveria ajamaan kylmäksi, niin O-P:sta tulee hyvä puolustaja.

Alatalosta ja Kärmeniemestä olen kuullut huhua, että harjoitteleminen ei olisi pojille maistunut, vaan aika olisi kulutettu enemmänkin terassin puolella. Kummallakin on kiekollista potentiaalia, toivottavasti edes toinen ottaisi ensi kaudelle ne lopulliset askeleet läpimurtoon.

Onkohan siitä ykköspakista kuulunut minkäänlaista huhua?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen niin lapsenuskoinen ja sinisilmäinen, että kuvittelen Alatalon, Kärmärin ja OPG:n vuoristoradan johtuneen vain ja ainoastaan valmennuksen sekoilusta. Uutta mahdollisuutta jätkille vaan, kun potentiaalia kuitenkin on.

Näinpä. Toimiva valmennus tekee joukkueen pelaajillekin ihmeitä. Kun on selkeä pelitapa ja kaikki tietävät roolinsa, on yksittäisen pelaajan esitys parempi kuin ihmettely- ja sekoilutavalla. Tuskin Selin noista kavereista uusia rafalskeja tai samisaloja tekee, mutta liigatason puolustajia varmaankin.
 

Sumutorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja hyvä hoki sen kaikissa ilmenemismuodoissa
Valmentajan roolista

Jos itse mietin menestyviä liigavalmentajia, niin kyllä siinä yhdistävänä tekijänä tuntuu olevan korkean vaatimustason ylläpitäminen. Tai ainakin se tuntuu imago-tasolla yhdistävän Rautakorpea, Dufvaa, Suikkasta, Kari Jalosta ja Jukka Jalosta. Lisäksi Jukka Jalosella ja Kai Suikkasella tuntuu olevan kykyä kehittää ja viedä eteenpäin pelaajia. Rindellilä ei tuntunut olevan vaatimustasoa, eikä mies kyllä mitään karismaakaan tuntunut säteilevän.

Oikein hyvää teki katsoa tuolta kärppien osiosta linkkiä Hostikan haastatteluun jossa mies kertoi kärsineensä Selinin rääkistä. Voin kuvitella, että Harri on hukuttanut joukkueen videopalavereihin, kehityskeskusteluihin ja muihin ruotsalaisen johtamiskulttuurin raamatullisiin vitsauksiin ja siinä matkalla unohtanut, että suoritusten määrä lisää suoritusvarmuutta ja kykyä soveltaa opittua suoritusta haastavammissa olosuhteissa. Ja siinä harjoitellessa voi hikoilla ja kuntokin kehittyä.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Jos itse mietin menestyviä liigavalmentajia, niin kyllä siinä yhdistävänä tekijänä tuntuu olevan korkean vaatimustason ylläpitäminen.Rindellilä ei tuntunut olevan vaatimustasoa, eikä mies kyllä mitään karismaakaan tuntunut säteilevän.

Oikein hyvää teki katsoa tuolta kärppien osiosta linkkiä Hostikan haastatteluun jossa mies kertoi kärsineensä Selinin rääkistä. Voin kuvitella, että Harri on hukuttanut joukkueen videopalavereihin, kehityskeskusteluihin ja muihin ruotsalaisen johtamiskulttuurin raamatullisiin vitsauksiin ja siinä matkalla unohtanut, että suoritusten määrä lisää suoritusvarmuutta ja kykyä soveltaa opittua suoritusta haastavammissa olosuhteissa. Ja siinä harjoitellessa voi hikoilla ja kuntokin kehittyä.

Hyviä pointteja.

Olen itse kuitenkin siinä käsityksessä, että viime kauden joukkueen fyysinen kunto oli erittäin hyvä, tai ainakin niin mainostettiin ennen kauden alkua ja kauden aikana. Taisi jopa Lehkonen kiitellä Kiva-Harria siitä, kuinka hyvässä kunnossa pelaajat olivat. No, hyvässä kunnossa, mutta dieselkoneella.

Uskoisin myös, että Selin pystyy kehittämään puolustajiamme, sillä hänhän vastaa puolustuksen peluutuksesta ja Arvonen vastaavasti hyökkääjien peluutuksesta. Toisaalta Arvosen hyökkäysosaaminen on ainakin itselleni pieni kysymysmerkki, onhan hän vastannut jo useamman kauden nimenomaan puolustajien peluutuksesta. Myös maalivahdit saavat satavarmasti hyvää valmennusta ja kehittyvät yksilötasolla. Mutta se, kuinka koko paketti saadaan kasaan, on erittäin suuri kysymysmerkki.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Leluhan kävi tsekkienmaalla ja tälläinen mies olisi vapaana:

Milan Gulas


Olisi sentterismies ja hyviä tehoja tehnyt viime aikoina. Kelpaisi minulle. Kunnon takatukka olisi kyllä hieno nähdä taas kuvioissa.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Kyllä mä näkisin, että ykkössentterin on oltava nyt jo liigassa kykynsä osoittanut TAKUUVARMA tekijä. Ei ole varaa enään yhteenkään toivotaan toivotaan hutihankintaan. Myös taloudellinen riski on paljon suurempi jos aletaan katteleen villikortteja.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mä näkisin, että ykkössentterin on oltava nyt jo liigassa kykynsä osoittanut TAKUUVARMA tekijä. Ei ole varaa enään yhteenkään toivotaan toivotaan hutihankintaan. Myös taloudellinen riski on paljon suurempi jos aletaan katteleen villikortteja.
Lopulta aika harva on tällainen. Viitaluoman viime kauden statsit 55 ottelussa 6+9, ei voi sanoa takuuvarmaksi. No, Niko Kapanen olisi takuuvarma, mutta ei niitä suomalaisia takuuvarmoja senttereitä tolle tontille kymmentä enempää ole.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
On se nyt perkele, jos Leavittin, Zagrapanin, Barnesin ja näiden muiden turistien palkalla ei saa yhtä helvetin kovaa pelimiestä. Leavitt nyt vähän pelasikin mutta nämä muut sankarit korvaa vaikka omalla C-junnulla, kunhan tykkää popcornista.

Yks helvetin jäätävä sentteri ja nuoria halpoja jätkiä vierelle, kyllä se messias ne nostaa uudelle tasolle.
 

Ralph

Jäsen
Ja mitä tulee ykköspuolustajaan, hän tulee kyllä melko varmasti ulkomailta. Suomalaisia puolustajia, jotka ovat nyt ilman sopimusta ja kelpaavat ykköspuolustajaksi, ei löydy montaa ja kun he ovat Ville Lajunen, Toni Söderholm, Mikko Kousa, Tuukka Mäntylä, Mikko Mäenpää, Janne Niskala, Pasi Puistola, Juuso Hietanen ja Sami Salo. Kenelläkään ei ole mitään syytä siirtyä juuri nyt Kerhoon, vaikka joukkoon mahtuukin kaksi tuttua nimeä. Hietanen tosin on siirtymässä pois Venäjältä, mutta ei Kerholta löydy rahoja tuon tasoiseen jätkään. Näin ollen, ainakin yksi ulkomaalainen Kerhossa nähtäneen ensi kaudella.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
On se nyt perkele, jos Leavittin, Zagrapanin, Barnesin ja näiden muiden turistien palkalla ei saa yhtä helvetin kovaa pelimiestä. Leavitt nyt vähän pelasikin mutta nämä muut sankarit korvaa vaikka omalla C-junnulla, kunhan tykkää popcornista.
Leavitt oli hiukan lapanen, vaikka muuten osa-alueet olikin kunnossa (no ei ehkä puolustuspäässä kuitenkaan). Ei vain täytä ykkössentterin kriteereitä SM-liigan mittapuulla. Zagrapanista mulla on sellainen kutina, että paljon enemmän olisi tarjolla, jos saisi vetää ehjän kauden. Nythän meni polven kanssa hiukan niin ja näin. Mutta oliko sun ihan pakko muistuttaa, että Barney kuului kokoonpanoon viime kauden aikana? Olin jo aktiivisesti unohtanut koko maskotin.
 

Ralph

Jäsen
Mutta oliko sun ihan pakko muistuttaa, että Barney kuului kokoonpanoon viime kauden aikana? Olin jo aktiivisesti unohtanut koko maskotin.

Miettikääpä jos Barney jatkaisi yhä Kerhossa ja pääsisi tutun valmentajan, Selinin, valmennukseen eikä tarvitsisi olla Rindellin alaisuudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös