Mä olen edelleen shokissa. Voin uskoa eläväni maailmassa jossa nestori Tuulola sanoo haluavansa X summan rahaa, tai lopettaa, tosin Tuulolan kohdalla uskon tuon summan olevan otteisiin nähden silti kohtuullinen. Mutta että elän maailmassa, jossa liigatason kiekkoilija, omassa roolissaan HELVETIN HYVÄ sellainen on jäämässä ilman työpaikkaa, (kuka luulee että jos mies seuraa rakastaa niin ei tulisi vastaan palkassa?), koska maksajien arvostuksesta huolimatta joukkueen johto kusee kintuille. Moniko NHL seura lähtis tavotteleen mestaruutta ilman kovia, isoja, puolustavia pakkeja?
Tähänkö nyt on siis tultu? Joku mainitsti jossain aiemmin, että on koettu vaikka mitä takaiskuja ja tämä ei ole pahin... Voisikos nimetä mulle yhden. Nimittäin kokonaisen kauden+ tulevien mittakaavassa en tiedä kuinka enää voi enempää kusta omiin muroihin ja vaatia syömään ne. Mä oon ymmärtänyt kun HPK:n nuoret ja kouluttamat starat lähtee, mä ymmärsin kun Louhi läks, vituttihan se kun omat huiput meni maailmalle tai Jokereihin, saati kun ne tuli takas ja eivät "kunnioittaneet omia".
Mutta kertokaas mulle joku toinen mikä on se kovempi isku tälle seuralle ja varsinkin sen kannattajille, jos mietitään seuran tämän hetken "ikonia", fanien varmasti rakastaminta ja arvostaminta pelaajaa, joka on jokaisena iltana jättänyt palan itsestään jäälle, oranssin sydämen sykkiessä rinnassa! Kertokaa mikä on se teko, paitsi konkurssi, joka enemmän vitutti, raastoi rintaa, sai seuraavan kauden tuntumaan surkealta jo etukäteen, kuin tieto että joku joka antoi jokaisena iltana itsensä Gladiaattorina puolestasi ei enää ole siellä, koska johto vaan päätti niin. Ei vaikka pelaaja itse ilmaisi halunsa olla osa oranssia perhettä loppuun saakka.
Vittu ei näin!