Ennemmin Summanen. Jos joku pelaaja on niin velliperse ettei kestä kuria ja vittuiluakin, niin pihalle vaan.
<BR>Itselleni on suoraan sanoen aivan sama moniko sieltä lähtee, jos se tuosta on kiinni. Valmentajat valmentaa ja pelaajat pitävät turpansa kiinni ja pelaavat.
<BR>Summanen on tehnyt niin hyvää duunia, että hänen heivaamisensa samojen pelaajien toimesta jotka saavat kiittää häntä paljosta on kertakaikkisen väärin. Väitän, että esim.Varis ei olisi enää noussut tuolle tasolle koskaan ilman armotonta rääkkiä ja vaatimustasoa. Jokereissa ei yhdelläkään pelaajalla selkä suoristu väsyneenäkään ja se on hyvin pitkälti Summasen ansiota. Sama se mulle, vaikka Raato heittelisi treeneissä paskaa pelaajien päälle, kunhan peli ei mene samaksi surffailuksi mitä se oli näitten tätien aikaan ennen W&S -kaksikkoa.
<BR>
<BR>Hyvän koutsin on pakko olla mulkku. Tämän huomasin itse pelatessani ja sama se on ammattilaisillakin. Ihminen on sellainen olento, että se yrittää mennä siitä mistä aita on matalin jos ei joku ole potkimassa perseelle. Kaikista naurettavinta on, jos homma on jostain Bendasta kiinni, helvettiin vaan ja uusi mies tilalle, ei siinä sen kummempaa. Jossei kaveri kerran sovi samaan joukkueeseen valmentajan kanssa, niin kiitos ja näkemiin. Näin se homma menee jokaisessa työpaikassa.
<BR>Varis tietysti on aivan eri planeetalla, jo siitä syystä, että hän on \'yksi faneista\', mutta jos Summasen vaihtoehtona on taas joku säälittävä puitten halailija tyyliin Suhonen, Pietilä, Lundmark niin moikka Petellekkin.
<BR>
<BR>Näitä pelaajien perseetkin nuolevia valmentajia olen tarpeeksi nähnyt, enkä halua nähdä enää yhtäkään. Hoitakoot hommaansa vaikkapa ala-asteen liikuntatunneila, jossa auktoriteetti saattaa vielä nippa nappa riittää, mutta Jokereista on parempi pysyä erossa.
<BR>
<BR>[addsig]