Hokki-Sport La 2.10.2004

• 4 430
  • 36

Vousku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Soprt
Viestin lähetti punalamppu
Tuosta torven soitosta voin sanoa sen,että kun sportti teki 3-3 tasoituksen nii eräs sportti fani kaivoi torven jostain taskusta ja rupesi huudattamaan sitä,mutta torvesta kuului vain yksi inahdus ja sit ei enää ku savuttanu:)Eli kyllä ne siellä niitä torvia yritti käyttää!

Herranjestas!! Todellako?!

Aivan oikein, niin makaa, kuin petaa. Sitä saa, mitä tilaa. Torvet soimaan sanon minä.
Tuntuu, että kaikenlainen kannustamisen edesauttaminen yritetään kitkeä, ja päästä tulokseen, missä kaikki istuvat kravatit kaulassa, turvat kiinni ja maksimissaan antavat ns. golf- taputuksia maalin tullessa. Paljon olisi opittavaa fiiliksen luomisesta tässäkin junttimaassa, eli Suomessa. Montaakaan kilometriä ei tästä tarvi matkata, kun samanarvoisella sarjatasolla pelaavilla joukkueilla on lehterit täynnä, laulu raikaa ja niin pelaajat, kuin yleisökin viihtyy, kannatti sitten voittavaa tai häviävää joukkuetta. Sellainen myräkkä otteluissa saa aikaan yhä enemmän yleisön mielenkiinnon ja täten lisää katsojia.

Fiilis on suuri osa otteluita, omasta mielestäni. Ja varsin mahtavia fiiliksiä olen kokenut Red Armyn kanssa, varsinkin kotijäillä, mutta myös vieraissa. Uskoisin RA:lla olevan paljon annettavaa myös ylemmällä sarjatasolla.

Melua halliin, kirkot on erikseen, eikä kukaan varmaan kalassakaan jäähallissa ole.

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hehheh, kai nyt todellakin on sitten varauduttava siihen, että on otettava näissä jutuissa aina huomioon se vaasalaislisä. Mitä ensin irkissä asiasta kuulin, niin Fogströmillä olisi ollut jonkun mukaan jopa halvaantumisvaara. Sitten Tamminen täräyttää ottelun loputtua, että sairaslomaa tulee puoli vuotta. Tänään ilmoitetaan, että hän on jo mukana seuraavassa ottelussa. Näin ne jutut pienenevät!

Eihän se tietysti itse sitä muuta mihinkään, että taklaus on voinut olla törkeä, mutta tulkinnanvaraa näyttää kuitenkin löytyvän. Minun on turha ottaa mitään kantaa asiaan, jos nettiin ei sitten tule videota tilanteesta.

Ja silloin, kun Mestikseen tulee poliisijärjestelmä, niin Sport nousee liigaan. On se Viemerö niin pelottava mies.

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Tulkinnanvaraahan näissä on aina. Itse en tuota taklausta nähnyt, joten en kommentoi ollenkaan sitä asiaa. Kuten en nähnyt Tuppuraisen poikittaista Mikkelissäkään. Kummassakin pelaajat loukkantuivat "todella pahasti". Jospa Fogström tekisi maalin seuraavassa pelissä niin kuin Silvanderkin... Aivan turhaa huudella tilanteiden törkeyttä jos ei ole ollut itse näkemässä.

Itse odotin, että kannustuksestaan kehuttu RA olisi toiminut samankaltaisena tunnelman tuojana kuin Kokkolalaiset viime vuonna, mutta ikävä kyllä näin ei ollut. Toki sen ymmärtää, kun punaisia oli paikalla vain muutamia. Silti ei anna oikeutta sikailla. Tämä tästä aiheesta, evvk enää.

Kaikki ( myös Vaasalaiset ) ovat minun puolestani erittäin tervetulleita Kajaaniin niin kauan kuin peliin tullaan viihtymään, eikä riehumaan.

saklander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vasa Sport
Viestin lähetti PTS
Hehheh, kai nyt todellakin on sitten varauduttava siihen, että on otettava näissä jutuissa aina huomioon se vaasalaislisä. Mitä ensin irkissä asiasta kuulin, niin Fogströmillä olisi ollut jonkun mukaan jopa halvaantumisvaara. Sitten Tamminen täräyttää ottelun loputtua, että sairaslomaa tulee puoli vuotta. Tänään ilmoitetaan, että hän on jo mukana seuraavassa ottelussa. Näin ne jutut pienenevät!

Eihän se tietysti itse sitä muuta mihinkään, että taklaus on voinut olla törkeä, mutta tulkinnanvaraa näyttää kuitenkin löytyvän. Minun on turha ottaa mitään kantaa asiaan, jos nettiin ei sitten tule videota tilanteesta.

Ja silloin, kun Mestikseen tulee poliisijärjestelmä, niin Sport nousee liigaan. On se Viemerö niin pelottava mies.
¨

Vaikka pelaaja pelaisikin seuravan ottelun niin sillä ei ole mitään tekemistä taklauksen vaarallisuuden kanssa. Vai saisiko rattijuoppoudesta rangasituksen vaan jos sattu osumaan johonkin?

Itse näkisin enemmän kovia kommenterja esim. selkätaklauksista valmentajilta koska heidän mielipiteet vaikuttavat omalla tavallaan mestiksen nuorien pelaajien asenteeseen, nyt ja tulevaisuudessa.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti kumikiekko
Itse odotin, että kannustuksestaan kehuttu RA olisi toiminut samankaltaisena tunnelman tuojana kuin Kokkolalaiset viime vuonna, mutta ikävä kyllä näin ei ollut. Toki sen ymmärtää, kun punaisia oli paikalla vain muutamia. Silti ei anna oikeutta sikailla. Tämä tästä aiheesta, evvk enää.

Kaikki ( myös Vaasalaiset ) ovat minun puolestani erittäin tervetulleita Kajaaniin niin kauan kuin peliin tullaan viihtymään, eikä riehumaan.
Ja shittiä tulee niskaan. Ja sekä sinulla, että minulla ei ole mitään tietoa miksi siellä oli riehuttu. Ukot itse selittivät, että heillä paloi hermot Fogströmin tilanteesta. Sitä lienee uskominen. Sitäpaitsi itse Kajaanissa olleena voi vakuuttaa, että kajaanilaiset järjestysmiehet ja seura-organisaatio manageria lukuunottamatta kohtelee kaikki vieraskannattajia, kuin n*tsit j**talaisia. Tätä on yritetty teille selventää jo Kokkolasta ja täältä Vaasasta käsin. Mitä tarvittaisiin, että tuo menisi jakeluun jopa Kajaaniin asti. Tämä oli mun mielestä lauantain paras: "Te ette saa laittaa sitä plakaattia tuohon kaiteelle! Miksei? Te ette ole maksaneet mainospaikasta vuokraa.." Jep. Vaasassa Hokin on pelattava muuten huhujen mukaan pelkästään valkoisilla paidoilla, sillä he eivät ole maksaneet mainosvuokraa Sportille. Kyllä siitä maksaa pitää, että pääsee näyttämään sponsoreitaan yli 3000 ihmisen eteen.

RedArmy on vaasalaisten juttu ja se on Vaasassa. Ei sitä mihinkään Kajaaniin viedä. Kokkola on poikkeus, mutta se onkin jo kunniakysymys..

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Viestin lähetti Castillo
Sitäpaitsi itse Kajaanissa olleena voi vakuuttaa, että kajaanilaiset järjestysmiehet ja seura-organisaatio manageria lukuunottamatta kohtelee kaikki vieraskannattajia, kuin n*tsit j**talaisia. Tätä on yritetty teille selventää jo Kokkolasta ja täältä Vaasasta käsin.

Viestin lähetti kakes

Todella asiallista toimintaa järkkäreiltä. Paikka löytyi, huom! Järkkärien toimesta meille ja sopu sijaa antoi. Paperitolloja saimme niskaamme paikallisten kersojen toimesta mutta järkkäri oli pyynnöstä välittömästi paikalla kaitsemassa ja pikkuisen tukistamassa kersoja. Ja hyvää kotimatkaakin toivottelivat vaikka kotijoukkue hävisikin.

Ei ainakaan näissä kommenteissa olleet Vaasan ja Kokkolan pojat ihan samaa mieltä aiheesta. Kakes rankkasi Kajaanilaiset järkkärit ykkösiksi tuolla toisessa ketjussa vieraspaikkakuntien järkkäreistä...

Lätkä

Jäsen
Melua ja meininkiä. Sitä matsit kaipaa.

Olen kyllä harmistunut Red Armyn puolesta. Kyllä meillä Kajaanis-
sa on yksinkertaiset järjestysmiehet. Allekirjoitan sen täysin. Vie-
vät sumutorvet ja muut tunnelmaa luovat kannustimet kaniin!
Harmi paikka, mut uskon, että jospa tää kirjoitus herrätäs heitä-
kin ja tiedän sen, että O-P kannattaa sitä, että halliin luodaan
tunnelmaa, eikä olla, kuin k.....i sukassa. Näinhän tilanne tällä het-
kellä Kajaanin hallissa on. Kyl tosiaan harmittaa Vaasalaisten ja
kaikkien muiden joukkueiden kannustajien puolesta. Toivottavas-
ti asiaan saadaan korjaus ja pian.

Sit Tallaaja Tammiseen. En väheksy hänen hänen ammattitaitoaan
mutta on se jumalauta ihmeellistä, että mies ohjaa tuomaria, eikä
tuomari Tammista! Kyllä Mestis-tasolta täytyy löytyä tuomareita,
jotka uskaltavat tollasen äijän heittää katsomon puolelle tallaa-
maan. Näin olisi voinut tehdä jo monessa matsissa. Olkoon mikä
hyvänsä auktoriteetti, mutta hän ei hauku tuomaria, tai hypi tuo-
marin silmille. Mitä hän tätä nykyä harrastaa koko ajan. Tohon
täytyy saada loppu!

.....ja peliin. Hokki pelasi loitavasti ja vaik kuinka katsoisin sin.val-
koisten silmälasien läpi, niin Hokki oli todella paljon parempi, Sport
tällä kertaa. Sanotaan etää laukaisutilasto eivät kerro mitään, niin
tässä tapauksessa kyllä kertovat. Mikäli Limnell ei olisi liiga-tason
veskari, niin lukemat olisivat olleet tosi rumat. Hokki pelasi loisto
kiekkoa. Sport kyl joka kerta herättää. Ylivoimaisesti paras vastus-
taja.

Vielä hiukan Hokin viimeaikojen matseista. Vaikka parikertaa on
turpaan tullut ja eritoten Kuopiossa oikein kunnolla, niin mielestä-
ni peli on kuosissa ja tuo Kuopion lopputulos vääristää kokonai-
suutta. Ei se ollut yhteen maaliin pelaamista, niin kuin numerot
antasivat ymmärtää. Ainoa todella surkea matsi on ollut Mikkelissä
Siellä joukkue pelasi täysin alle omien kykyjensä. Se peli olis voi-
nut päättyä Kuopion numeroin. No, tällaista tää on. Pitkä kausi
tuo "laaksoja ja kukkuloita" pelin suhteen, mutta tuolla joukkueel-
Hokki tulee olemaan piikkipaikan tuntumassa, kun runkosarja saa-
daan päätökseen. Ei muuta, kuin tsemiä Hokki ja vielä kun saa-
daan hallille liberaalimmat järjestysmiehet, niin kotivoittoja on ilo
katsella.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Joo. Mä toivoisin kanssa, et-
ttä Kajaaniin saataisiin osa-
avat järjestysmiehet, sillä i-
lman osaavia järjestysmieh-
iä otteluissa suuren yleisöm-
assan hallitseminen saatta-
a olla erittäin hankalaa. Vaa-
sassa tähän on paneuduttu
kunnolla tällä kaudella. Mitä
peliin tulee, niin olen erittäi-
n tyytyväinen siitä, että saim-
me edes yhden pisteen kotii-
ntuomisina Kajaanista. Nimit-
täin aikaisempina vuosina K-
ajaani on ollut Sportille tode-
vaikea paikka

Pahoittelut surkeasta ulkoas-
usta, mutta meillä Lätkän ka-
nssa on vähän ongelmia täm-
än niin vaikean jatkoaika.com-
in käyttöjärjestelmän kanssa.

kakes

Jäsen
Re: Melua ja meininkiä. Sitä matsit kaipaa.

Viestin lähetti Lätkä
Olen kyllä harmistunut Red Armyn puolesta. Kyllä meillä Kajaanis-
sa on yksinkertaiset järjestysmiehet. Allekirjoitan sen täysin. Vie-
vät sumutorvet ja muut tunnelmaa luovat kannustimet kaniin!
Harmi paikka, mut uskon, että jospa tää kirjoitus herrätäs heitä-
kin ja tiedän sen, että O-P kannattaa sitä, että halliin luodaan
tunnelmaa, eikä olla, kuin k.....i sukassa. Näinhän tilanne tällä het-
kellä Kajaanin hallissa on. Kyl tosiaan harmittaa Vaasalaisten ja
kaikkien muiden joukkueiden kannustajien puolesta. Toivottavas-
ti asiaan saadaan korjaus ja pian.

Ilmeisesti järkkäreillekkin on niin uusi ja ihmeellinen asia se että hallissa on joku ääntä ja kannustusta pitävä vierasjoukkueen faniporukka. Kun eivät näytä tietävän mitä saa ja mitä ei saa hallissa olla. Harmin paikka, joudutaan mekin ilmeisesti sitten jättämään meidän 7 kertaa 10m fanilakana kotiin, kun ei olla etukäteen maksettu rahaa itsemme mainostamisesta. Kohta alkaa kynnys nousta siihen korkeuteen että viitsiikö Kajaaniin enää kukaan tulla kun järjestävän seuran taholta aletaan rajoittaa jo kannustamistakin. Eli kirkkokuoro meininkikö on se oikea meininki Kajaanissa. Ei helkkarissa!

Kamu

Jäsen
Kyllä kajaanissa järkkärit tietää mitä saa hallissa olla ja mitä ei. Ensinnäkin fani katsomo on päätykatsomossa ja banderolleja voi pitää käsissä eikä niitä tarvitse mihinkään kaiteisiin/ mainosten päälle teippailla ja mitä torviin tulee niin ne on kajaanin hallissa kielletty. Järjestyksenvalvojien toiminta ei ole ketään faniporukkaa kohtaan negatiivista ja voin sanoa että viimekaudella Hermeksen kannattajat oli todella ystävällisiä ja heidän kanssaan oli mukava keskustella. Tervetuloa jatkossakin seuraamaan mestis kiekkoa kajaaniin.

Rocco

Jäsen
Vaasassa ainakin saa soittaa meidän Alppitorvea. Muut sumutorvet ovat kiellettyjä. Jopa jääkiekkoliiton säännöissä kiellettyjä. Vaasassa kuitenkaan tuota Alppitorveakaan ei soiteta kuin maalin jälkeen tai pelaajien tullessa jäälle, eli siitä ei ole mitään haittaa itse pelille. Periaatteessa Alppitorvi on myös kielletty, mutta siihen on kyselty aina lupaa otteluvalvojalta ja hän on sen lähes aina sallinut, kunhan sitä käytetään kuten Vaasassa. Eli soveliaasti.

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Vastasin väärään ketjuun, siirretty oikeaan paikkaan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy