Hokki - Sport la 14.1.2006

• 11 179
  • 74

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
mendieta kirjoitti:
Ere teki sitten kolme :)
Unohda kaikki mitä kirjoitin Vopsi-pelin jälkeen, taisi Ere lukea kritiikkiäni kun "heräsi" saman tien :)
Sportin 6 viimeistä ottelua: 6 0 0 39-3 12!

EDIT: Kaiken lisäksi aito kypärätemppu Ereltä

Viimeksi muokattu:

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Peli oli vähintään yhtä epätasainen kuin mitä numerot näyttävät. Hokilta oli liike ja pelihalut muutamia parin minuutin jaksoja vaille täysin hukassa. Oman pään idioottineppailut ne vaan jatkuvat..... Ainoa tosissaan koko pelin pelannut punapaita oli Myllykoski, jonka piikkiin ei yhtään takaiskua voi laittaa. Aika harvinaista jos pelissä tulee 8 omiin. Jotenkin näytti, että kotijoukkue puristi mailaa ihan helvetisti alussa ja lopussa ei enää napannut kun kaverille oli annettu liian monta eteen.

Sport vei Hokkia niin pahasti, että ei ole ennen Kajaanissa nähty. Helvetin hyvännäköistä peliä, ei voi kiistää. Aivan kuin joukkueet olisivat pelanneet eri sarjatasoilla. Jos peli säilyy tuollaisena, niin huh-huh! Osa oli toki Hokin huonoutta, mutta ainakin minun mielestäni suvereenein turpaananto Hokin Mestis-taipaleen aikana. Höylä torjui yhden aika ponnettoman läpiajoyrityksen, muuten sai nollapelinsä todella halvalla. Hokin ainoa paikka kunnon paikka oli läpiajo, jossa kuitenkin kädet jäätyivät, ja se siitä sitten.

Kosonen ( ei tuomari vaan peluri ) loukkaantui ja poistui kesken pelin jäältä. Puhdas taklaustilanne ihan kävelyvauhdilla mutta apumiesten tukemana koppiin. Olisikohan polvi vääntynyt? Ihmeen siisti peli oli, ei ylilyöntejä puolin eikä toisin, eikä mitään erikoisempaa koko pelissä. Puolet jäähyistä olisi voinut jättää viheltämättäkin.

Jostain kumman syystä yleisöä pyydettiin olemaan heittämättä tavaraa jäälle, viimeksi kun kuulin tuon kuulutuksen, niin Tamminen oli vierasjoukkueen vaihtoaitiossa.....

ASF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Uskomaton vieraspeli! En ollut Kokkolassa, mutta monta muuta vieraspeliä tällä kaudella nähneenä tänään Sport oli kuin kotonaan. Peli ratkesi jo ensimmäiseen erään. Katsomossa oli sen verran hulinaa, että selvisi vasta nyt kuka teki Sportin ensimmäisen. 4-0 meinasi tulla jo erän lopussa taululle, mutta Suonpää missasi läpiajon. Harvoin on tuntunut peli niin selvältä ensimmäisen erän jälkeen. Hokki oli käsittämättömän kesy ja Sportilla peli kulki. Käytännössä Hokilla oli yksi paikka koko erässä ja muutama hassu koko pelissä. Voiko kotona pahemmin enää saada selkäänsä.

Toiseen erään Sportinkin peli vähän hyytyi, mutta peli oli hyvin hallinnassa. Pari tolppakutia ja yksi maali Red Armyn villisti kannustamaan päätyyn. Kolmas erä oli enää muodollisuus ja pelailua Sportin kaunistellessa numeroita.

Höylälle jälleen nollapeli. Kaveri ei kyllä pahaan koitokseen joutunut, mutta se ei vähennä kaverin suoritusta. Yksi päästetty maali neljässä pelissä! Ikävää kerrottavaa on muutama loukkaantuminen. Allen, Nik ja Kosonen. Allenilla ja Nikillä vaan pikkuvikaa, selkä jumissa tai jotain, mutta Kososelle saattoi käydä pahemminkin. Hokin pelaaja yritti ajella jälkitilanteessa kädet korkealla ja Jarno väisti taklauksen, mutta polveen sattui. Juttelin pelin jälkeen lyhyesti ja ei osannut vielä sanoa miten kävi. Kuvauksissa sitten selviää. Allen ja Nik varmaankin pelaavat viikon päästä.

Järkkärit olivat myös sankoin joukoin "kannustamassa" Sporttia Red Armyn seassa varsinkin loppupelissä. Tappio otti niin koville, että piti kutsua paikallinen karvalakkireinikainen paikalle. Syynä väärä pelivaruste katsomossa (järkkäriliivi). Toivottavasti Vaasaan lähtemiseen ei tullut pahempaa viivytystä.

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
ASF kirjoitti:
Hokin pelaaja yritti ajella jälkitilanteessa kädet korkealla ja Jarno väisti taklauksen, mutta polveen sattui. Juttelin pelin jälkeen lyhyesti ja ei osannut vielä sanoa miten kävi. Kuvauksissa sitten selviää.

Istuin kolmen metrin päässä tilanteesta ja siinä ei kyllä ollut yhtään mitään rikettä. Harmi että polvi meni, mutta turha väittää, että siinä olisi jotain väärää ollut.

ASF kirjoitti:
Tappio otti niin koville, että piti kutsua paikallinen karvalakkireinikainen paikalle. Syynä väärä pelivaruste katsomossa (järkkäriliivi). Toivottavasti Vaasaan lähtemiseen ei tullut pahempaa viivytystä.
Eiköhän tuosta hommasta voi katsoa vaan peiliin. Minkä helvetin takia pitää laittaa järkkäriliivi päälle? Voi sitten itkeä, että on ne natseja kun ei saa edes järkkäriliiviä tavallinen kännikala pitää päällä pelissä....

Koheltaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, HIFK, FC Woking
Vihdoin ja viimmein!

Näin tuli huokaistua kun kuuli toisella erätauolla tuloksen. Nyt taisi käydä se kuuluisa "ketsuppipullo" efekti toteen! Hienoa pojat, hienoa! Tällaistä kun esittäisivät koko loppuajan, niin pitkälle mennään ja vielä päätyplekseistä läpi!

ASF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
kumikiekko kirjoitti:
Istuin kolmen metrin päässä tilanteesta ja siinä ei kyllä ollut yhtään mitään rikettä. Harmi että polvi meni, mutta turha väittää, että siinä olisi jotain väärää ollut.

Eiköhän tuosta hommasta voi katsoa vaan peiliin. Minkä helvetin takia pitää laittaa järkkäriliivi päälle? Voi sitten itkeä, että on ne natseja kun ei saa edes järkkäriliiviä tavallinen kännikala pitää päällä pelissä....

Ensinnäkin väitinkö minä, että tilanteessa oli rike? Ei ollut, koska ei ehtinyt tulla, mutta jos Kosonen (pelaaja) olisi jäänyt seisomaan, niin kädet olisi tullu naamalle melko varmasti. Kiekko oli vaan tilanteesta lähtenyt ajat sitten. Ei se nyt niin paha rike olisi ollutkaan ja voi sanoa, että ei olisi kannattanut lähteä väistämään, koska siinä väistön seurauksena tapahtui jotain polvessa. Helppo tietysti sanoa, kun kaveri yrittää jyrätä, että mitäs väistit. Muutenkin kentän toiselta puolelta saattaa nähdä kokonaisuuden paremminkin kuin että kaverit on silmien alla.

Kaveri, joka muuten ei ollut kännissä ja jolla se liivi oli noin pari minuttia päällä ERISTETYSSÄ katsomonosassa, jossa ympärillä oli ainoastaan muita vaasalaisia, niin onko asia niin iso juttu, että paikalle pitää kutsua poliisi? Hän ei todellakaan liivi päällä esiintynyt muualla, että varmasti mitään sekaannusta ei tapahtunut varsinkaan ellei teidän järkkäreillä ole tapana pitää Sportin huivia kaulassa. Mun mielestä tuo on piruilua pahimmasta päästä. 30 ihmistä joutui tämän takia odottamaan matkalle lähtöä. Olen aika paljon käynyt vieraspeleissä ja monessa paikassa on pientä kiusaa tullut sekä yleisöltä että järkkäreiltä. Eniten se harmittaa, jos syynä on ainoastaan kannustaminen. Ei se voi v*tuttaa niin paljon vaikka oma joukkue häviääkin.

Ensimmäistä kertaa olin Kajaanissa. Mun mielestä järkkärit olivat enimmäkseen rauhallisella ja asiallisella asenteella, mutta mä en oikein käsittänyt sitä, että miksi ne tunkeili jatkuvasti sinne meidän katsomoon. Ymmärrän sen, jos muiden katsojien turvallisuus olisi uhattuna, mutta mitä asiaa näin muuten sinne pitäisi jatkuvasti olla? Näin ei onneksi ollut koko pelin vaan vasta lopussa. Sen karkin jäälle heittäneen pikkaseen liikaa nauttineen kaverin, jos olisivat poistaneet, niin en mä siitä itkisi. Westerback siinä meinasi siihen karkkiin luistellakkin.

Erkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis
On se vaan ihme, ettei kajaanin reissulta tule koskaan terve joukkue takaisin. Sitä taas en ihmettele, ettei koskaan tuomari näe mitään. Tuomarit ei voi kehittyä, jollei kukaan koskaan kritisoi. Vaasassa saa paheksuvia katseita, kun arvostelee tuomarien selviä virheitä. Onko niin, että tarkkailijat ovat niin hyviä kavereita, että eivät kehtaa antaa kritiikkiä kaveristaan.

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
ASF kirjoitti:
Ensinnäkin väitinkö minä, että tilanteessa oli rike? Ei ollut, koska ei ehtinyt tulla, mutta jos Kosonen (pelaaja) olisi jäänyt seisomaan, niin kädet olisi tullu naamalle melko varmasti. Kiekko oli vaan tilanteesta lähtenyt ajat sitten.
Kiekko oli lähtenyt ennen kontaktia lavasta, totta. Mutta siinähän koko taklaamisen idea on: Kaverin pitää nakata kiekko pois hätsesti, kun toinen tulee taklaamaan. Se vasta menisi pelleilyksi, jos taklaaminen muuttuisi rangaistavaksi sillä hetkellä, kun kohteen mailasta kiekko irtoaa. Kädetkään eivät ollet korkealla. Taklaaja oli rintamasuunta minuun päin, miten tuon käsien asennon on voinut edes nähdä selän puolelta hallin kauimmaisesta takakulmasta muka paremmin. Mutta ihan sama, ikävää silti, että loukkaantui.
ASF kirjoitti:
Kaveri, joka muuten ei ollut kännissä ja jolla se liivi oli noin pari minuttia päällä ERISTETYSSÄ katsomonosassa, jossa ympärillä oli ainoastaan muita vaasalaisia, niin onko asia niin iso juttu, että paikalle pitää kutsua poliisi? Hän ei todellakaan liivi päällä esiintynyt muualla, että varmasti mitään sekaannusta ei tapahtunut varsinkaan ellei teidän järkkäreillä ole tapana pitää Sportin huivia kaulassa. Mun mielestä tuo on piruilua pahimmasta päästä. 30 ihmistä joutui tämän takia odottamaan matkalle lähtöä. Olen aika paljon käynyt vieraspeleissä ja monessa paikassa on pientä kiusaa tullut sekä yleisöltä että järkkäreiltä. Eniten se harmittaa, jos syynä on ainoastaan kannustaminen.
Eli edelleenkään syy ei ole liivin pukeneessä kaverissa vaan kajaanilaisissa? Tuolta episodilta olisitte välttyneet varmasti jos tuo liivi olisi jätetty pukematta. Tilaisuuden järjestäjä hoitaa järjestysmisten hankinnan ja merkiksi tästä hommasta ovat liivit. Siihen on ihan järkevät syyt miksi näitä liivejä ei saa muilla olla päällä. Syynä tähän episodiin ei todellakaan ole ollut kannustaminen vaan pukeutuminen järjestyksenvalvojan asuun.

Onneksi Westerback ( tai kukaan muukaan ) ei luistellut siihen karkkiin tai mikä
lie ollutkaan. Toivottavasti tosta idiotismista päästäisi eroon. Aika paska tapa vammautua ja vaikka lopettaa ura koska liukastuu katsojan heittämään karkkiin.

ASF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
kumikiekko kirjoitti:
Kiekko oli lähtenyt ennen kontaktia lavasta, totta. Mutta siinähän koko taklaamisen idea on: Kaverin pitää nakata kiekko pois hätsesti, kun toinen tulee taklaamaan. Se vasta menisi pelleilyksi, jos taklaaminen muuttuisi rangaistavaksi sillä hetkellä, kun kohteen mailasta kiekko irtoaa. Kädetkään eivät ollet korkealla. Taklaaja oli rintamasuunta minuun päin, miten tuon käsien asennon on voinut edes nähdä selän puolelta hallin kauimmaisesta takakulmasta muka paremmin. Mutta ihan sama, ikävää silti, että loukkaantui.

Olen sitä mieltä, että taklata saa välittömästi syötön jälkeen, mutta kiekko oli jo melkein toisessa päädyssä siinä vaiheessa, kun Keränen tulee taklaamaan. Ehkä se johtui siitä mainitsemastasi kävelyvauhdista, että kaveri on niin myöhässä. Olen edelleen käsien korkeudesta eri mieltä. Minulla oli oikein hyvä näkösuunta taklaajaan nähden melkein sivusta. Tilannehan tapahtui samassa päädyssä eli en todellakaan ollut kauimmaisessa takakulmassa tilanteeseen nähden. Ainakin minulla tilanteen jälkeen kuohahti eli näytti niin tarkoituksenhakuiselta ajelulta. Mutta enemmän huonoa tuuria kuin törkeetä pelaamista.

kumikiekko kirjoitti:
Eli edelleenkään syy ei ole liivin pukeneessä kaverissa vaan kajaanilaisissa? Tuolta episodilta olisitte välttyneet varmasti jos tuo liivi olisi jätetty pukematta. Tilaisuuden järjestäjä hoitaa järjestysmisten hankinnan ja merkiksi tästä hommasta ovat liivit. Siihen on ihan järkevät syyt miksi näitä liivejä ei saa muilla olla päällä. Syynä tähän episodiin ei todellakaan ole ollut kannustaminen vaan pukeutuminen järjestyksenvalvojan asuun.

Onneksi Westerback ( tai kukaan muukaan ) ei luistellut siihen karkkiin tai mikä
lie ollutkaan. Toivottavasti tosta idiotismista päästäisi eroon. Aika paska tapa vammautua ja vaikka lopettaa ura koska liukastuu katsojan heittämään karkkiin.

En mä mitään kajaanilaisia joukkona syyttele. Ei mulla ole mitään niitä vastaan. Järkkärien ylireagoinnista vaan puhuin. Jos sä oot sitä mieltä, että asian vuoksi pitää kutsua poliisit paikalle, niin ok. Onneksi et (mahdollisesti) itse ole virkavallan edustaja. Ei uskaltaisi kadulle sylkäistä, jos kohdattaisiin. Häkki varmaan heiluisi. Eikö esimerkiksi asiasta sanominen ja liivin riisuminen tai PAHIMMASSA tapauksessa hallista poistaminen riitä, mikä sekin olisi ylireagointia mun mielestä? Tossa on pakko olla jotain muuta mitä mä en tiedä. Muuten ei vaan ymmärrä mikä pointti muuta ku piruilu. No oikeesti mua ei pahemmin harmita tuokaan noin hyvän pelin jälkeen.

Samaa mieltä paskan heittämisestä jäälle. Pelaajien turvallisuus on sen verran tärkeä juttu.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
En ollut paikanpäällä mutta on varmasti helvetin hieno ajella dösällä Vaasaan tällaisen matsin jälkeen.

Mikäli samat otteet saataisiin siirreettyä nyt vihdoin ja viimein myös vieraspeleihin niin ei tässä sarjassa ole yhtään jengiä joka tämänhetkeistä Sportia pysäyttäisi, mikäli pelaajat vain pysyvät terveenä.

Höylä on pakko saada loppukaudeksi.Siis aivan pakko.Heinoseen ei ole ollut tähän asti pelaamiensa pelien jälkeen mitään syytä luottaa.Höylä on niin p*rkeleen rauhallinen sielä maalissa, ei mitään panikointia vaikka olisi minkälainen mylly omassa päässä ja vaikka vetoja sataisi kokoajan.Heinosella on juuri se ongelma että mies tärisee niin pirusti tolppien välissä, ei pysty rauhoittamaan puolustus peliä lähellekään samalla tavalla kuin Höylä.

Kallis oli taas jälleen kerran pisteiden hinta.Kolme loukkaantumista samassa pelissä ei ole kovin mukava juttu.Nik ja Woody ilmeisesti paranevat pienellä levolla mutta Kossun tilanne ei kuulosta kovin hyvältä.

EDIT:Juuri kun ehdin jonkin aikaa palstalla surffailla niin sitten tulee uutinen jota olen unissanikin toivonut.Matti Höylä pelaa Sportissa loppukauden!!!Aivan mahtavaa että saadaan hänet loppukaudeksi maalinsuulle!

Viimeksi muokattu:

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Liekkö uutisankka, mutta Kainuun Sanomat väitti että Red Armysta olisi viety putkan puolelle rauhoittumaan "innokkain suunsoittaja"?

Kolekin kommentti oli että ei tämä mitään, vain yksi peli pitkässä juoksussa. Tietysti on hyvä, että osataan nollata tappio nopeasti, mutta kyllä 0-8 pataan kotona ainakin mulla pistää paniikkinappulaa hakemaan jos kerran yritetään kärkijoukkueisiin kuulua???

ASF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
kumikiekko kirjoitti:
Liekkö uutisankka, mutta Kainuun Sanomat väitti että Red Armysta olisi viety putkan puolelle rauhoittumaan "innokkain suunsoittaja"?

Kolekin kommentti oli että ei tämä mitään, vain yksi peli pitkässä juoksussa. Tietysti on hyvä, että osataan nollata tappio nopeasti, mutta kyllä 0-8 pataan kotona ainakin mulla pistää paniikkinappulaa hakemaan jos kerran yritetään kärkijoukkueisiin kuulua???

Koko kappale Pekka Pajalan kirjoittamana Kainuun Sanomissa meni näin: "Oman lisävärinsä otteluun toi Sportin faniryhmä, joka tapansa mukaan työllisti järjestysmiehiä. Innokkain suunsoittaja päätyi jäähallilta poliisikyydillä putkaan."

Itselle tulisi käsitys, että siellä on jätkä riehunu oikein kunnolla. Noin kuuden järjestysmiesten suorittamassa "rikollisen" taltutuksessa kaveri oli ainakin erittäin rauhallinen ja odotteli hiljaa poliisien tuloa. No, Pajala varmasti tarkisti taustat putkaan joutumisesta. Bussi näytti kääntyvän Vaasan suuntaan puolisen tuntia tilanteen jälkeen, että epäilen kovasti tätä putkaan joutumista.

Kyllähän Sporttikin otti selkään Jukureilta 7-2 ja Tutolta 9-1, mutta ei nyt sentään kotona. No, nämä tappiot luotsannut kaveri ei ole enää maisemissa. Kolekin olisi ennemminkin pitänyt pyytää anteeksi kotiyleisöltä tuota esitystä kuin vähätellä tappiota.

Suosikkijoukkue
"Se joukkue joka ei pelaa Jääkiekon SM-liigassa"
kumikiekko kirjoitti:

Huumorintajuton poliisivaltion jäänne. Muualla päin suunsoittoa pidetään lähinnä harmittomana asiaankuuluvana fanitoimintana. Yli-innokkaat järkkärit. Ja jos jollain fanien joukossa on asusteena järkkärin liivi, muiden "fanivarusteiden" lisäksi, on se minusta myöskin harmitonta. Mistä lie saanutkin täsmälleen samanlaisen liivin kuin Kajaanin järkkäreillä? Vai oliko?

Voihan sen Kajaanin tietysti "eristääkin" siten, ettei fanibussi enää lähde Kajaaniin. Onhan noita muitakin Mestis -paikkakuntia tällä kaudella vielä ihan riittävästi.

swingwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Hokki, Kalpa
kumikiekko kirjoitti:

Joopa joo ,vähän ihmeelinen kommentti joukkueen valmentajalta.
Kärkiottelussa saadaan turpaan että tukka lähtee,
ei luulisi että olisi ongelmia valmistaa joukkue tälläiseen matsiin, mutta ei.
Taidettu nollata koko matsi jo etukäteen .
Ymmärtäisi tuollaiset numerot jos sarja sijoitus olisi joku 8-10 ,mutta puhutaan komen joukossa olevasta joukkueista ja tulos on tämä.Kotiottelukin vielä..
Lienee peiliin katsomisen paikka koko joukkueella ,myös valmentajilla .
tilastoista näkee etta minkäänlaista taistelutahtoa ei olia ollut , ei laukauksia ,maalipaikkoja ei edes kunnon rähinää.
Täysiä vellihousuja.toivottavasti tämä on tilapäistä ,mutta kahdessa matsissa on mennyt 13 omiin ja vain 2 tehty joten jossain mättää.
Tämä kierre on saatava poikki heti.
Sportin paras siirto taisi olla erään kaverin pääseminen Sveitsin A-liigaan.Otteet on sen verran parantuneet tuon siirron jälkeen,onnea vaan ja hyvää jatkoa.

JR 27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Lukko, Port Vale
Spofani kirjoitti:
Huumorintajuton poliisivaltion jäänne. Muualla päin suunsoittoa pidetään lähinnä harmittomana asiaankuuluvana fanitoimintana. Yli-innokkaat järkkärit.

Voihan sen Kajaanin tietysti "eristääkin" siten, ettei fanibussi enää lähde Kajaaniin. Onhan noita muitakin Mestis -paikkakuntia tällä kaudella vielä ihan riittävästi.

Kannattaskohan Vaasalaisten ihan ite kattoa välillä siihen kuuluisaan peiliin! Aina kun jossakin sattuu jotain pikku/suurta kärhämää ovat toisena osapuolena useimmiten vaasalaiset. Ihan kuin heillä olisi tarve olla niin erilaisia/huomionkipeitä että täytyy keksiä jotain repäisevää. Jos vaasalaisilla oli järkärin liivit niin miksi vi.....ssa ette heittäny niitä pois (jos se kerran paikallisia järkkäreitä häiritsi)???
Enpä juurikaan muista että esim Jukureiden faniporukalla olisi ollut "häiriöitä" kotijoukkueen kanssa ja tällä kaudella ovat reissanneet kiitettävästi, vai ollaankohan me sitten niitä värittömiä/hajuttomia faneja!

Asioilla on aina kaksi puolta...voisihan vaasalaiset tietysti "eristääkin" siten, ettei faneja lasketa vierashalleihin ollenkaan???

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Unto kirjoitti:
Asioilla on aina kaksi puolta...voisihan vaasalaiset tietysti "eristääkin" siten, ettei faneja lasketa vierashalleihin ollenkaan???
Todella hieno kommentti. Onnittelen. Ei muualla kuin Mikkelissä.

Ketään ei viety putkaan eikä sakkoja tilanteesta tullut. Lähdettiin bussilla suoraan kohti Vaasaa. Ei kannata uskoa kaikkia, mitä lehdestä lukee. Karkin heittäminen jäälle oli todella typerä temppu, eikä mitenkään hyväksyttävissä. Järkkäreillä tuntui olevan asiaa vähän joka kohdassa, eikä tiedä mitenpäin olisi pitänyt olla siellä katsomossa. Ei siellä kuitenkaan mitään kummallista missään kohdassa tapahtunut.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Tosi harmi, jos Kosonen loukkaantui pahasti. Hyvä kausi on Kossulla ollut, tehotilastossa jengin paras +14. Melkein enemmän sattuu, kun lähtee väistelemään taklauksia kun ottaisi nöyrästi vastaan. En lähde kommentoimaan tilannetta, kun en ollut katsomassa.

Allenin ja Dhadphalen tilanteesta sain semmoisen käsityksen, että molemmilla olisi vain selän lihaksissa ongelmia. Ja että ne olisivat olleet siellä jo ennen peliä. Eli selät ei vain kestäneet pelaamista.

Onneksi syksyllä pelattiin niin paljon. Nyt tahti on ajoittain todella löysä ja jengi pääsee palautumaan. Luulisi, että lihasvaivat on viikossa kunnossa. Ja Kimikin oli kuulemma A:n mukana eilen. Varmaan siis kohta täysin pelikunnossa.

ASF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Unto kirjoitti:
Enpä juurikaan muista että esim Jukureiden faniporukalla olisi ollut "häiriöitä" kotijoukkueen kanssa ja tällä kaudella ovat reissanneet kiitettävästi, vai ollaankohan me sitten niitä värittömiä/hajuttomia faneja!

Mikkelin faniporukkaa Vaasassa viime kerralla ei olisi edes huomannut ellei olisi ollut Jukuripaitoja päällä. Kyllä ne niin hiljaa siellä oli. Suomessa on ihan riittävästi kirkossa istujia jääkiekko-otteluissa. Sportin fanien paikalle tulo isompana ryhmänä on ilmeisesti niin iso kulttuurishokki monella paikakunnalla, että menee kaikilla pasmat sekaisin. Se, että on aktiivista toimintaa ja pidetään meteliä katsomossa tarkoittaa monelle automaattisesti jotain hulinointia. Eilenkään ei käytännössä tapahtunut MITÄÄN.

On ihan selvää, että mitä isommaksi fanitouhu kasvaa, niin sitä enemmän jotain pikkuasioita tapahtuu, mutta täällä ei todellakaan ole mitään huligaanitouhua verrattuna moneen muuhun maahan. Enimmäkseen asioissa on positiivisia vaikutuksia. Niitähän ei tietenkään ole kiva ottaa esiin vaan yritetään vaan tarttua negatiivisiin puoliin. Kainuun Sanomien jutun asenne oli hyvä esimerkki.

Kajaanissa sentään oli kunnolla eristetty oma katsomo Red Armylle toisin kuin Mikkelissä, jossa mikkeliläiset känniäijät päästettiin Red Armyn sekaan haastamaan riitaa.

Kyllä mä ymmärrän hyvin asenteesi, että vaasalaisia ei saisi päästää vierasotteluihin. Hysss.. täällä on peli, antakaa mun katsoa rauhassa. Mikkelistä nyt en tiedä, mutta positiivistakin palautetta on joissain paikoissa tullut siitä, että on tullut peleihin vähän tunnelmaa ja väriä. Forssassa vähän liioitelleen me tuplattiin myös yleisömäärä läsnäolollamme. Montako kertaa Mikkelistä on esimerkiksi lähtenyt kaksi täyttä bussia + muutama autokunta yli 300 kilometrin päähän runkosarjan vieraspeliin häntäpään joukkuetta vastaan?

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Unto kirjoitti:

Hehhee.Olipa surkuhupaisa kommentti.

Yksisyy minkätakia "ongelmia" tulee juuri Vaasalaisten kanssa tulee on se, että me ollaan hurreja, toinen on se että kenelläkään muulla tässä sarjassa ei ole tällaista faniryhmää.

Käsittääkseni näistä "ongelmista" mitä RA:n kanssa on ollut, ei ole toistaiseksi kovinkaan paljon näyttöä.Muistelisin että myös viimekaudella Vaasalaiset olisivat riehuneet takapajula-Kajaanissa, riehuminen oli sitä että laitettiin RA-lakana mainosten eteen.Tästäkös paikallinen järkkäri kiehahti ja tönäisi yhden Vaasalaisen katsomossa kumoon, pää osui katsomon betoniin.Kyllä perkele voi itse ajatella että kumpi on pahempaa, vittuilu vai tuollainen töniminen jossa voi käydä todella pahasti.

Toisessa tapauksessa oli eräs Vaasalainen hakannut Kokkolassa 10vuotiaan nassikan, tästäkin piti mennä oikeuteen juttu mutta mitään ei ole kuulunut vaikka tapauksesta on kulunut jo vuoden verran.

Viestini tarkoitus ei ollut puolustella RA:n tekemisiä mitenkään, lienekkö niissä edes mitään puolusteltavaa.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Henkilökohtainen mielipide on se että miksi ihmeessä pitää käyttää järkkäriliiviä yli päänsä? Ei siinä ole Sportin värejä siinä sinnepäinkään, oltiin sitten selvin päin tai kännissä, se ei muuta asiaa.

Mielestäni moni asia on parantunut fani-toiminnassa vuosien varrella mutta silloin tällöin tulee näitä turhuuksia.

JR 27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Lukko, Port Vale
fågel kirjoitti:
riehuminen oli sitä että laitettiin RA-lakana mainosten eteen.Tästäkös paikallinen järkkäri kiehahti ja tönäisi yhden Vaasalaisen katsomossa kumoon, pää osui katsomon betoniin.Kyllä perkele voi itse ajatella että kumpi on pahempaa, vittuilu vai tuollainen töniminen jossa voi käydä todella pahasti.

Pointtini on tässä, tämäkin episodi olisi jäänyt näkemättä mikäli olisitte poistaneet oman lakananne maksetun mainoksen päältä. Pitikö tässäkin "hakea" kahnausta vai pitääkö vaasalaisten saada käyttäytyä ihan miten he itse tahtovat??? Peitelkää omissa kotiotteluissane vaikka kaikki mainoskyltit, mutta vieraskaukaloakin voisi kunnioittaa!

En suinkaan ole mikään vaasalaisten verivihollinen ja itselläni ei ole koskaan ollut "riitaa" muiden fanienkaan kanssa. Värin tuominen kannustuksen muodossa kuluu asiaan ja on enemmän kuin toivottavaa, kummasti vaan jatkoaikaa lukiessa tapahtuneet hässäkät kohdistuu useimmiten vaasalaisiin, olemmeko kaikkialla JUNTTEJA...sis mikkelissäkin?????

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ei lähtenyt liikkeelle siitä banderollista. Ne on kaksi eri reissua. Tämä kaatuminen oli se, kun yksi meidän jätkistä hyppi seisomakatsomossa ja se katsomovalvoja, jolla ei edes ollut järjestysmieskorttia otti jätkää jalasta kiinni ja kaveri menetti tasapainonsa lopulta kaatuen siihen puukatsomoon.

Niin ne legendat lähtee elämään..

Vastaus Unton kysymykseen. No joo. Kyllä sen niinkin voisi sanoa. Joitakin poikkeuksiakin tosin löytyy.

Mikkelissä ja Kokkolassa järkkärit aivan loistavia. Ei ikinä mitään ongelmia niiden kanssa. Ihan viimeisen päälle hienosti hoidettu kaikki hommat. Todettakoon sekin nyt tähän kohtaan.

Timer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport....vain ja ainoastaan.
Unto kirjoitti:
Pointtini on tässä, tämäkin episodi olisi jäänyt näkemättä mikäli olisitte poistaneet oman lakananne maksetun mainoksen päältä. Pitikö tässäkin "hakea" kahnausta vai pitääkö vaasalaisten saada käyttäytyä ihan miten he itse tahtovat??? Peitelkää omissa kotiotteluissane vaikka kaikki mainoskyltit, mutta vieraskaukaloakin voisi kunnioittaa!

...tää keskustelu menee jo ohi aiheen, mutta pakko kuitata: viime kaudella jukurifaneilla oli Vaasassa oma lakana mukana ja se peitti mainoksen, mutta eipä häirinnyt ketään.

Mutta eilisien matsin tuloksesta: täytyy ihmetellä Kolekin sanomisia. Toki vain kyseessä yksi peli, jossa jaossa 2 pinnaa, mutta tollasten numeroiden jälkeen kyllä voisi ottaa vähän itsekin vastuuta ja pyytää anteeksi. Eihän tuosta ole kuin tie ylös ellei...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy