Mainos

Hokki-Jukurit 8.3.2004

• 1 102
  • 7

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuli vaan jotenkin mieleen, et tais Jukurit saada tiedon Kalapan jatkoaikatappiosta...ainakin teksti-tv:tä kattellessa huomasin, et heti kun Vantaan voitto ilmesty sinne, niin muutama minuutti siitä alkoi Hokin maalinteko. Oliskohan olleet vähän rintarottingilla jo etukäteen.....
Jos joku paikalla ollut tietää, niin milloin tuli kuulutus Vantaan tilanteesta, voisko kertoo?

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Kuulutus K-Vantaa - KalPa pelistä tais tulla siinä vaiheessa, ku Hokki oli tullu jo 3-3 -tasoihin... Mutta oli kyllä niin salamalopetus Hokilta, ettei oo toista samanmoista täällä ennen nähty ;)

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Näin minäkin muistelisin, että kuulutus tuli kun peli oli jo tasan. Siksi Jukurit pelasivatkin tasatilanteessa pelkästään aikaa viime hetket, jottei enää kolisisi omassa päässä. Jatkoajalla sitten kolahti, mutta sehän ei enää runkosarjan voittoon vaikuttanut.

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Olikos kumikiekkokin siis katsastamassa peliä maanantaina? Mä olin ja kolmannen erän alussa en ois voinu koskaan uskoo, mikä se lopputulos sit oli. Meinaan näytti aikasta kamalalta paikka paikoin, mutta hyvä näin.
Jos olit paikalla, nii kerroppas mielipitees Kososen toisen erän vihellyksistä. Varsinki se Huhdin vyötärön korkuinen "korkea maila" oli aika hepreaa. Joku menny muuttelemaan sääntöjä sitten viime pelien??? ;)

PeterPan

Jäsen
Kosonen vihelsi mielestäni kohtalaisen hyvin. Huhdin purkukiekko oli selvä korkea maila, kaverihan löi kiekkoa lähes hartian korkeudelta...

Zor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki, Kärpät ja SuPS
Juu kyl se tosiaan niin oli, et ku peli oli 1-3 niin ilmoitettiin pelin menneen jatkoajalle. Kun kuulutus kertoi KiVa:n voittaneen ottelu oli jo 3-3. Hokilta upea nousu vaikka pari erää oltiin aika kovilla. Mustonen pelasi taas tutulla sykkeellä ja kiitoksena tasoitusmaali. Mahtavat viimeiset minuutit oli kerrassaan joo. Jukurit oli kaksi erää todella vahva. Hokki ei saanut peliään oiken millään käyntiin Jukurien rajun karvauksen edessä. Tuomari kosonen oli ihan jees. Tokassa erässä tosin ei tullu jäähyjä mistään muista kuin pelin takana lyömisistä, vaikka edeltävissä tilanteissa olisi ollut jo selvä rike... noo Kauttoon verrattuna erittäin hyvää työskentelyä. Mustakaan se ei ollu korkee Huhdilla, tosin hitusen huonosti tilanteen näin...

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Viestin lähetti hokkineito
Olikos kumikiekkokin siis katsastamassa peliä maanantaina?

Voiko noista kotipeleistä jäädä poiskin? Minä kun olen luullut, että kausikortin ostaneiden on pakko olla paikalla joka pelissä? ;)

Jos olit paikalla, nii kerroppas mielipitees Kososen toisen erän vihellyksistä. Varsinki se Huhdin vyötärön korkuinen "korkea maila" oli aika hepreaa. Joku menny muuttelemaan sääntöjä sitten viime pelien??? ;)

Ei se minustakaan korkea maila ollut, mutta Kososella oli sellainen vaihe menossa, että piti korostaa sitä kuka on kentällä päällikkönä... Kokonaisuutena vihelti kohtullisesti tuon pelin. Minun mielestäni ei tuomarilta todellakaan mikään huippusuoritus ollut. Parempiakin on tällä kaudella nähty. Tosin, kuka tahansa on huononakin päivänä Kauttoa parempi. Tai no, ei ehkä Sorakangas sentään....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy