Hokitriviaa II

• 3 247
  • 37

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älkää nyt viitsikö. Molemmat keräsivät tästä toisesta jatkoerästä neljä pistettä. Neljä ensimmäistä olivat molemmilla oikein, mutta viides meni päin sitä itseään molemmilla. Ilves pääsi IFK:n kustannuksella välieriin ja Blues ei päässyt edes pudotuspeleihin. Muttotanoi. Jatketaan kolmanteen jatkoerään.

1. Kuka pelasi TPS:ssä numerolla 5 kaudella 2000-01?

2. Mikä joukkue voitti Suomen mestaruuden vuonna 1963?

3. Kuinka monta IFK:n vuoden 1998 mestarijoukkueen pelaajaa pelasi/pelaa kaudella 2001-02 NHL:ssä? (Nimiä ei tarvitse mainita)

4. Mikä joukkue keräsi eniten yleisöä kotiotteluihinsa kaudella 1997-98?

5. Kuka voitti SM-liigan runkosarjan pistepörssin kaudella 1997-98?

100 minuuttia täynnä, jatketaan...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hehe

Sanasokeus yllätti meidät kummatkin. Tarkoitan tietysti tota edellisen periodin viidettä kysymystä...

No, jatketaan:

1) Tommi Rajamäki
2) Hmm... Rauman Lukko
3) Kahdeksan
4) Helsingin Jokerit
5) Peter Larsson, Ilves

The Rock

Jäsen
1. Kuka pelasi TPS:ssä numerolla 5 kaudella 2000-01?

V: Tommi Rajamäki

2. Mikä joukkue voitti Suomen mestaruuden vuonna 1963?

V: Rauman Lukko

3. Kuinka monta IFK:n vuoden 1998 mestarijoukkueen pelaajaa pelasi/pelaa kaudella 2001-02 NHL:ssä? (Nimiä ei tarvitse mainita)

V: 6 kpl.

4. Mikä joukkue keräsi eniten yleisöä kotiotteluihinsa kaudella 1997-98?

V: Jokerit

5. Kuka voitti SM-liigan runkosarjan pistepörssin kaudella 1997-98?

V: Peter Larsson, Ilves

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi *****. Uskokaa tai älkää, olette edelleen tasoissa ja 120 täynnä. Molemmat saivat tästä edellisestä neljä pojoa. HIFK:n '98 mestarijoukkueesta NHL:ssä pelasi/pelaa kaudella 2001-02 seitsemän IFK:n miestä.
Eikö ala poikien jaloissa painamaan? No, toisaalta Rauma ja Pori ovat muutenkin kovia kiistakumppaneita. Mutta eikö jo ala väsyttämään? Mitäs minä tässä jauhan? Vai onko sillä vaikutusta? ONKO VAIKUTUSTA?! Ääh, kysymyksiä peliin, olkaa hyvä. Lähdetään seitsemänteen erään.

1. Kuka sai kunnian olla sadas NHL:ssä pelannut suomalainen? Missä joukkueessa ko. pelaaja pelaa? Missä liigajoukkueissa hän on pelannut Suomessa?

2. Minkä niminen joukkue on SM-liigan vuoden 1981 mestari?

3. Minä vuonna on perustettu nykymuotoinen JYP? (Eli minä vuonna otettiin käyttöön hurrikaanilogo ja minä vuonna nimi muuttui JYP HT:sta JYPiksi?)

4. Minä vuonna ja missä ottelussa HIFK ja Ilves pelasivat viimeisen keskinäisen play-off-ottelunsa ennen vuoden '98 finaalikohtaamista?

5. Ketkä jakoivat silloisen K-Espoon vuoden '98 pudotuspelien pistepörssin voiton?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehei

Ei väsytä. Nukuin just töissä kahdeksan tuntia, joten nyt olen pirteä kuin peipponen aamuun asti.

1) Hannes Hyvönen, San Jose Sharks. Hannes "Hässikäinen" Hyvönen on SM-liigassa edustanut Turun Palloseuraa, Espoon Bluesia ja Helsingin IFK:ta.

2) Oulun Kärpät

3) Hurrikaani ilmestyi ihmisten ihmeteltäväksi kaudelle 1997-98

4) Pronssiottelussa 1988

5) Sergei Prjahin, 3+3=6 ja Juha Ikonen 2+4=6

The Rock

Jäsen
1. Kuka sai kunnian olla sadas NHL:ssä pelannut suomalainen? Missä joukkueessa ko. pelaaja pelaa? Missä liigajoukkueissa hän on pelannut Suomessa?

V: Hannes Hyvönen, San Jose Sharks. Poro pelasi SM-Liigassa seuroinaan, TPS, Blues ja HIFK

2. Minkä niminen joukkue on SM-liigan vuoden 1981 mestari?

V: Oulun Kärpät

3. Minä vuonna on perustettu nykymuotoinen JYP? (Eli minä vuonna otettiin käyttöön hurrikaanilogo ja minä vuonna nimi muuttui JYP HT:sta JYPiksi?)

V: Kaudelle 1997-1998 Jyp HT muutti nimensä muotoon JYP ja myös tällöin otettiin käyttöön Hurrikaani-logot paitoihin.

4. Minä vuonna ja missä ottelussa HIFK ja Ilves pelasivat viimeisen keskinäisen play-off-ottelunsa ennen vuoden '98 finaalikohtaamista?

V: Kauden 1987-1988 Pronssiottelussa, Ilves-HIFK

5. Ketkä jakoivat silloisen K-Espoon vuoden '98 pudotuspelien pistepörssin voiton?

V: Sergei Prjahin 3+3=6p ja Juha Ikonen 2+4=6p

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
1.mölli keinonen edmonton
2.gordie howe
4.myllys?
5. 2 * TPS
6. olaf kölzig
7. Riika
9. sulander?
11. Ilves
14. Timonen
15. Popeda

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täydet pojothan jälleen kerran molemmille. Porin ja Rauman huikeaa hegemoniakamppailua edetään eikä vieläkään tiedetä, onko raumalainen tunne porilaista hullutta vahvempi vai vastoinpäin. Jatketaan, 140:stä mennään eteenpäin...

1. Kuka voitti Elitserien-mestari Färjestadin runkosarjan pistepörssin?

2. Kuka pelasi Ruotsin joukkueen maalissa kuuluisassa Globenin Suomen kultafinaalissa '95?

3. Mihin Tommy Salo kuvitteli saavansa kiekon, kun hän hörppäsi Salt Lake Cityn puolivälierässä Valko-Venäjää vastaan kiekon puolestakentästä sisään?

4. Millä paikallisilla bussilinjoilla pääsee matsipäivänä Färjestadin kotiotteluihin?

5. Legendaarinen HIFK-selostaja...?

The Rock

Jäsen

V: Ulf Söderström

2. Kuka pelasi Ruotsin joukkueen maalissa kuuluisassa Globenin Suomen kultafinaalissa '95?

V: Thomas Östlund

3. Mihin Tommy Salo kuvitteli saavansa kiekon, kun hän hörppäsi Salt Lake Cityn puolivälierässä Valko-Venäjää vastaan kiekon puolestakentästä sisään?

V: Tähän tietää vastauksen vai Tommy Salo itse, mutta veikkaisin että Päähän Salo luuli kiekon saavansa

4. Millä paikallisilla bussilinjoilla pääsee matsipäivänä Färjestadin kotiotteluihin?

V: Tryffelilinja B:llä:D

V: Muita ei tule mieleen kuin Micke Stenberg

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa

1) Ulf Söderström, 16+34=50. Voitti samalla koko pörssin

2) Thomas "Osten" Östlund

3) Hanskaansa hän sen kuvitteli saavansa

4) ---

5) Hermanni Seppälä

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt menee jo luvut sekaisin. Joka tapauksessa, Hokitriviaa II on vihdoin päätöksessään. Voiton vei Roku tällä X:nnen erän voitollaan. Kätelkääpäs nyt kiltisti, vaikka vihollisia olettekin...
Onnea Rokulle!

Vielä vastaukset tähän viimeiseen jatkoerään:

5. jatkoaika

-Dieter Kalt, 40 ottelussa tehot 21+18=39.

-Tomas Östlund.

3. Mihin Tommy Salo kuvitteli saavansa kiekon, kun hän hörppäsi Salt Lake Cityn puolivälierässä
Valko-Venäjää vastaan kiekon puolestakentästä sisään?

-Hanskaansa.

-Linjoilla 61, 62, 63 ja 64.

-Hermanni Seppälä.

Semmottös. Nyt saalistamme voittoa The Rockin triviasta, kiitos kaikille osallistuneille!

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
The Rock

Kiitos kiitos. Ihan tässä punastuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy