@Uniquewn saa St.Louis BluesinEipä näistä vaihtoehdoista ole hankalaa valita eli olepa hyvä susikoiraroi - Seattlea pukkaa.
1. Noppa10 - Toronto Maple Leafs / San Jose Sharks
2. Joakim - Dallas Stars / Columbus Blue Jackets
3. TurtleDef - Florida Panthers / Anaheim Ducks
4. mountainsnake - Colorado Avalanche / Philadelphia Flyers
5. Knatterton - Winnipeg Jets / Washington Capitals
6. Esoppi - Vancouver Canucks / Montreal Canadiens
7. Lösönen - Edmonton Oilers / New York Islanders
8. Dragunov - Tampa Bay Lightning / Chicago Blackhawks
9. Pakastin - Nashville Predators / Pittsburgh Penguins
10. Danko - Boston Bruins / Calgary Flames
11. HIFK89 - New York Rangers / Utah Hockey Club
12. susikoiraroi - Carolina Hurricanes / Seattle Kraken
13. Uniquewn - New Jersey Devils / St.Louis
14. Tombe76 - Vegas Golden Knights
15. Trautman - Ottawa Senators
16. L.Stanley - Los Angeles Kings
Vuoroon @mountainsnake
Joukkue Idästä:
TurtleDef --> Tombe76
Noppa10 --> L.Stanley
Joukkue Lännestä:
Joakim --> Trautman
Idästä jäljellä: Buffalo, Detroit
Lännestä jäljellä: Minnesota
(joukkueet aakkosjärjestyksessä)
Mulle käy kaikki, mutta tuossa voi olla jaksoissa melkoisesti eroja per joukkueet. Siksi koko kausi ja 82 peliä on ainakin tasapuolinen. Mutta eikös tähän kimpan sisällä HGM:ssä kannata tehdä joku kysely vaikka joka jaksosta ja sitten ne ovat mukana ketka siellä niin ilmoittavat ennen joka jakson alkua. Ja rahat jälkikäteen.
Mä oon, jos tuolla systeemillä.Ehdottaisin että sitoutuminen aluksi 2 ensimmäiselle jaksolle jaksokohtaiseen betsiin 10e per jakso ja tästä kerätään kerralla maksu eli 20e. Ja sitten osallistuminen kerralla 3 seuraavalle jaksolle jaksokohtaiseen betsiin edelleen 10e per jakso ja siitäkin kerralla kerätään maksu eli 30e, mutta vasta ennen kolmannen jakson alkua eli joulukuun puolen välin paikkeilla. Eli kahdessa osassa, jolloin vähentää kynnystä lähteä mukaan ja vähentää säätämisen määrää maksujen suhteen versus joka jakso erikseen.
Oisko ok?
Jos @Esoppi käy niin saisit kerätä rahat tuosta osallistujilta, jos toteutuu? Selvittäisiin yksillä maksutiedoilla. Mutta jos et halua niin sitten minä voin kerätä rahat tuosta kasaan.
Mukana ensimmäisen kahden jakson jaksokohtaiseen side-betsiin? @Danko @Esoppi @Tombe76
Muita halukkaita? (Minimi 10 tarvitaan)
Ehdottaisin että sitoutuminen aluksi 2 ensimmäiselle jaksolle jaksokohtaiseen betsiin 10e per jakso ja tästä kerätään kerralla maksu eli 20e. Ja sitten osallistuminen kerralla 3 seuraavalle jaksolle jaksokohtaiseen betsiin edelleen 10e per jakso ja siitäkin kerralla kerätään maksu eli 30e, mutta vasta ennen kolmannen jakson alkua eli joulukuun puolen välin paikkeilla. Eli kahdessa osassa, jolloin vähentää kynnystä lähteä mukaan ja vähentää säätämisen määrää maksujen suhteen versus joka jakso erikseen.
Oisko ok?
Kiinnostaako?