Hockey GM-veto (Jatkoaika)

  • 32 592
  • 484

Miqlis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkäs me tässä nyt mennään? Kerääkö joku rahat etukäteen, vai maksellaanko jälkikäteen yksitellen..? Eipä meitä kovin montaa tuossa ole, niin varman molemmat yhtä helppoja loppujen lopuksi..
Itse ainakin maksoin jo tuon kimpan viesteissä näkyvälle tilille.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Onneksi olkoon @Lösönen playoff jakson voitosta! EDIT: Kaverihan putsasi koko pöydän, kun unohdin jo kausivoitonkin menneen sinne,
Meikäläinen ei tainnut vielä maksella ennakkoon isännälle, joten pistätkö tilinumeroa tai MobilePay numeroa tulemaan, niin pistetään kymppi matkaan.

Oli muuten törkeän heikko HockeyGM kausi itsellä kokonaisuudessaan, mutta kivahan se on olla meitä maksumiehiä mukana :D
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pistäkää suoraan playoff jakson voittorahoja @Lösönen. Joku taisi minulle maksaa ennakkoon niin kuittaan heidän puolestaan.

Ensi kaudella sitten uudestaan paremmalla onnella ja toivottavasti 16 joukkueella!
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Nyt on HockeyGM avautunut tulevalle kaudelle.
Miten on, ollaanko saamassa taas uutta kausivetoa jalkeille?

Tähän pelimuotoon voisin vielä lähteä mukaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai mäkin voisin olla mukana (vaikka piti tulle kirjoittamaan etten ole).

Pörssisähköön 5.10, niin voi sitten yöisin katsella lätkää ja nostella varokkeita ylös ja alas halvan hinnan toivossa..
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meinasin kanssa että en nyt tänä vuonna tätä vedä mutta niin se mieli muuttuu kun pörssi aukeaa. Pistin tämän nyt tulille tuonne NHL puolen vedonlyöntiketjuun johon toivottavasti saadaan täydet 16 ilmoittautumista!
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Hienoa, että saadaan homma taas pyörimään!
Aikataulu:

- Ilmoittautuminen 29.9 klo 23:59 asti mieluiten tähän ketjuun
- Valintajärjestyksen arvonta
- Joukkueiden valinta (toivon mukaan sujuvammin kuin viime vuonna)
Tähän liittyen ehdottaisin, että sovitaan päivä draftille etukäteen. Siinä ei pitäisi kauaa nokka tuhista. Väittäisin, että riittää sopivamme päivä ja aloituskellonaika. Siitä sitten osaisi ihmiset käydä kyttäämässä omaa vuoroaan.

Ehdottaisin tässä kohti tuota ilmoittautumisen jälkeistä sunnuntaita 2.10. ja klo.12 alkaen? Minulle sopii moni muukin ajankohta, mutta parempi lähteä liikkeelle konkreettisella ehdotuksella.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai mäkin voisin olla mukana (vaikka piti tulle kirjoittamaan etten ole).

Pörssisähköön 5.10, niin voi sitten yöisin katsella lätkää ja nostella varokkeita ylös ja alas halvan hinnan toivossa..

Tarkemman pohdinnan jälkeen jätänkin paikkani innokkaammalle, joten OUT tästä.
 

Pospisil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, KooKoo, HPK
Moro. Seurasin tätä viestiketjua ja kiinnostuin kovasti ko. pelimuodosta/säännöistä. Varsinkin nyt kun nuo palkinnot poistettiin HGM -ja liigapörssistä. Olen pelaillut liigapörssiä ja HGM molempia ihan alusta asti. Jopa silloin kun liigapörssiä pelattiin ihan postitse/lankapuhelimella. Tiedustelisin vieläkö mahtuisi 1 innokas fantasiapelaaja mukaan?
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tomben lähdön jälkeen taitaa olla 5 paikkaa jäljellä jos oikein katsoin, köy @Pospisil laittamassa itsesi tuonne NHL puolen vedonlyönti-ketjun ilmoittautuneet listan jatkoksi.
 

Pospisil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, KooKoo, HPK
Tomben lähdön jälkeen taitaa olla 5 paikkaa jäljellä jos oikein katsoin, köy @Pospisil laittamassa itsesi tuonne NHL puolen vedonlyönti-ketjun ilmoittautuneet listan jatkoksi.
Okei. Voisitko kertoa tarkemmin "tuonne NHL puolen vedonlyönti-ketjun" paikkaa missä sellainen on?
Vai onko se tässä samassa viestiketjussa. Sori tyhmyyteni, mut tämä jatkoaika keskustelupalsta mulle uutta.
 
Viimeksi muokattu:

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tänne, mutta voin lisätä sinut samalla kun lisään nuo pari muutakin uutta ilmoittautunutta
 

Pospisil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, KooKoo, HPK

Tänne, mutta voin lisätä sinut samalla kun lisään nuo pari muutakin uutta ilmoittautunutta
Tämä selvä eli Pospisil ilmoittautuu.
 

Pospisil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, KooKoo, HPK
Hienoa, että saadaan homma taas pyörimään!

Tähän liittyen ehdottaisin, että sovitaan päivä draftille etukäteen. Siinä ei pitäisi kauaa nokka tuhista. Väittäisin, että riittää sopivamme päivä ja aloituskellonaika. Siitä sitten osaisi ihmiset käydä kyttäämässä omaa vuoroaan.

Ehdottaisin tässä kohti tuota ilmoittautumisen jälkeistä sunnuntaita 2.10. ja klo.12 alkaen? Minulle sopii moni muukin ajankohta, mutta parempi lähteä liikkeelle konkreettisella ehdotuksella.
Tiedustelen tyhmänä ensikertalaisena mitä tämä draft tässä tapauksessa tarkoittaa?
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Draftissa arvon ensin valintajärjestyksen, ensin valitaan arvotussa järjestuksessä itse oma joukkue. Tämän jälkeen mennään käänteisessä järjestyksessä ja annetaan toiselle pelaajalle joukkue.

Viime vuoden drafti on tässä ketjussa, joten siitä voi myös katsella mallia.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko nyt siis koko remmi kasassa?
Hienoa, että saadaan homma taas pyörimään!

Tähän liittyen ehdottaisin, että sovitaan päivä draftille etukäteen. Siinä ei pitäisi kauaa nokka tuhista. Väittäisin, että riittää sopivamme päivä ja aloituskellonaika. Siitä sitten osaisi ihmiset käydä kyttäämässä omaa vuoroaan.

Ehdottaisin tässä kohti tuota ilmoittautumisen jälkeistä sunnuntaita 2.10. ja klo.12 alkaen? Minulle sopii moni muukin ajankohta, mutta parempi lähteä liikkeelle konkreettisella ehdotuksella.
Joo, täällä tosiaan kahdenpikkuvesselin kanssa, niin melkein illalla tai duunin ohessa on aikaa, mutta viikonloppuisin ei kyllä päivisin tuohon aikaan ennätä. Mutta lupaan nyt lurkata tätä ketjua aktiivisesti, ettei jää taas minusta kiinni homman edistyminen draftissa, muutenhan tässä ei sitten rahansiirron lisäksi muota velvoitteita ole, mutta toivotaan, että tällä kertaa kukaan ei jätä leikkiä kesken kesken kautta. Etenkin tässä kahden joukkueen pelimuodossa kaikki on mahdollista, koska yhdelläkään jengillä ei ole samoja pelaajia keskenään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös