Löytyy edelleen.
Ok. Kokeillaan saadaanko millainen kööri kokoon. Vähimmäismäärä on 5 joukkuetta tuolla panoksella että startataan kisa. Perustan Kimpan ja huutelen tässä ketjussa kun voi ruveta ilmoittelemaan joukkueitaan mulle. Menee iltaan.
Löytyy edelleen.
Saa onnitella. Voittoputkessa siis ollaan.
Alku oli itsellä hyvä. Parhaimmillaan tuli keikuttua top 80 joukossa. Sitten iski pelikieltoja ja pieni taktiikkavirhe. Ero kakkoseen jäi kumminkin 40 pisteeseen, kun oli parhaillaan yli 100 :)
Mutta ei päätä pensaaseen. Revanssin mahdollisuus on tarjolla ja perustetaan Kimppa vielä tulevalle jaksolle samalla 20 panoksella ja samoin säännöin. Ilmoittelen kun Kimppa perustettu. Ja tämä pelataan vaikka pienemmällä osallistujamäärällä.
Kimppa on nyt perustettu.
Ei kun joukkuetta ilmoittamaan minulle yksityisviestillä! Vain muutama päivä aikaa uuden jakson alkuun.
Osallistumismaksu 20€. Säännöt ja ilmoittautumisohjeet etusivulla.
Hockey GM avattu, olisiko sinne kiinnostuneita koutseja massikimppaan?
On kiinnostusta ja voin pyörittää tätäkin myös tänä vuonna. Mites muut, löytyykö NHL-versiota kohtaan kiinnostusta? Jos ei kauheaa ruuhkaa ole, niin 20€ panosta voisi harkita että saadaan pottia kokoon.
Olisiko tähänkin koko kauden kestävää peliä niin säilyisi kiinnostus kaikilla loppuun asti?
Kyllä se lisää mielenkiintoa ja voisi toki laittaa kuten liigapörssin osalta. Riippuu osallistujamäärästä onko sitten järkeä. Mites panokset? 20€/jakso saataisiin pienelläkin porukalla pottia kun en usko tähän niin valtavaa mielenkiintoa löytyvän. 10 joukkuetta 20€ panoksella olisi jo hyvä saavutus.
Itse voisin lähteä mukaan tuolla samalla 10+10 systeemillä kuin Liigapörssin puolella.
Mitä muut olisivat mieltä siitä, että koko kauden panosta nostettaisiin kuitenkin tuohon 20€?
Ehdottomasti mukana tässä touhussa! Yksittäiselle jaksolle on varsin hyvä tuo 10€, sillä tuo hinta ei karkota osallistujia yksittäisiltä kierroksilta. Mitä muut olisivat mieltä siitä, että koko kauden panosta nostettaisiin kuitenkin tuohon 20€?
Kyllähän tuo 20€ voisi toimia koko kauden panoksena... Eli 10+20 ekalle jaksolle. Tuo alkaa ainakin itselläni olemaan se kipuraja, vaikka tietysti suuremmat panokset hiukan houkuttelevatkin... :)