Mainos

Hockey Gm(NHL)-Massikimppa 19.1.2013!

• 6 427
  • 51

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itse skippaan tuolla 20€ panoksella. Parissa muussakin kimpassa mukana, joten rahaa palaa muuten liikaa. Eihän se paljoa ole tuo 10€, mutta kuitenkin sen verran, että tuntuu kahden pienen lapsen perheessä jo kirpaisevalta mahdollisen tappion häämöttäessä... ;)

Sillä tutulla kympillä toki olen mukana, mutta isommalla panoksella passaan...

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Avausviesti on nyt päivitetty. Panos siis 20€. Ei kun joukkueita ilmoittamaan minulle yksityisviestillä. Kun vähimmäismäärä joukkueita on tullut mukaan, niin ilmoitan täällä heti. Viisi joukkuetta vähintään pitää tulla, että on järkeä Kimppa järjestää.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Yksi tarvitaan vielä, niin Kimppa saa siunauksensa. Joten kiinnostuneet ilmoitelkaa joukkueet mulle mahdollisimman nopeasti!

Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ehdottomasti mukana!

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tämän hetkinen kassa on 140€. Jos vielä löytyy jostain muutama joukkue lisää, niin voidaan laittaa myös palkintoa sijalle 2. Nyt on kumminkin siis jo koossa isompi potti kuin edellisellä jaksolla...Odotellaan jos vielä kiinnostuneita löytyy.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Saa onnitella. Voittoputkessa siis ollaan.

Alku oli itsellä hyvä. Parhaimmillaan tuli keikuttua top 80 joukossa. Sitten iski pelikieltoja ja pieni taktiikkavirhe. Ero kakkoseen jäi kumminkin 40 pisteeseen, kun oli parhaillaan yli 100 :)

Mutta ei päätä pensaaseen. Revanssin mahdollisuus on tarjolla ja perustetaan Kimppa vielä tulevalle jaksolle samalla 20 panoksella ja samoin säännöin. Ilmoittelen kun Kimppa perustettu. Ja tämä pelataan vaikka pienemmällä osallistujamäärällä.

tankero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saa onnitella. Voittoputkessa siis ollaan.

Alku oli itsellä hyvä. Parhaimmillaan tuli keikuttua top 80 joukossa. Sitten iski pelikieltoja ja pieni taktiikkavirhe. Ero kakkoseen jäi kumminkin 40 pisteeseen, kun oli parhaillaan yli 100 :)

Mutta ei päätä pensaaseen. Revanssin mahdollisuus on tarjolla ja perustetaan Kimppa vielä tulevalle jaksolle samalla 20 panoksella ja samoin säännöin. Ilmoittelen kun Kimppa perustettu. Ja tämä pelataan vaikka pienemmällä osallistujamäärällä.

Onnittelen. Ja mukana olen putkea poikkasemassa ensi jaksossakin. :)

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Jakso 3 28.3.2013

Kimppa on nyt perustettu.

Ei kun joukkuetta ilmoittamaan minulle yksityisviestillä! Vain muutama päivä aikaa uuden jakson alkuun.

Osallistumismaksu 20€. Säännöt ja ilmoittautumisohjeet etusivulla.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Joukkueita ilmoittautunut mukaan nyt viisi (potti 100€). Toivotaan vielä lisää osallistujia niin saataisiin pottia jaettua.

Ei kun rohkeasti mukaan! Tasomme on keskinkertaista, joten mahdollisuus voittoon on huikea... :D

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Hockey GM avattu, olisiko sinne kiinnostuneita koutseja massikimppaan?

On kiinnostusta ja voin pyörittää tätäkin myös tänä vuonna. Mites muut, löytyykö NHL-versiota kohtaan kiinnostusta? Jos ei kauheaa ruuhkaa ole, niin 20€ panosta voisi harkita että saadaan pottia kokoon.

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Pakkohan se on tähän lähteä mukaan, koska HGM ollut aina vahvempi kuin LP mutta tänä vuonna näyttää Liigapörssikin sujuvan ainakin toistaiseksi!

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
On kiinnostusta ja voin pyörittää tätäkin myös tänä vuonna. Mites muut, löytyykö NHL-versiota kohtaan kiinnostusta? Jos ei kauheaa ruuhkaa ole, niin 20€ panosta voisi harkita että saadaan pottia kokoon.

Olinpa sokea kun en silmiini saanut tätä viestiketjua sitten millään vaikka kaikki olevinaan kävin läpi... :) Kyllä tämäkin on mukavaa lisä aamuihin kun saa käydä tarkastamassa kuka on täräyttänyt pari kolme börsää. Hyvin erilaista on taktikointi kuin liigapörssissä ja muutenkin mukavaa vaihtelua. Suosittelen kaikkia liittymään mukaan. Olisiko tähänkin koko kauden kestävää peliä niin säilyisi kiinnostus kaikilla loppuun asti? Taisi ainakin viime vuonna tippua turhan moni kärryiltä ja nyt ollaan taas ajoissa liikkeellä niin voisi saada porukkaa mukaan.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Olisiko tähänkin koko kauden kestävää peliä niin säilyisi kiinnostus kaikilla loppuun asti?

Kyllä se lisää mielenkiintoa ja voisi toki laittaa kuten liigapörssin osalta. Riippuu osallistujamäärästä onko sitten järkeä. Mites panokset? 20€/jakso saataisiin pienelläkin porukalla pottia kun en usko tähän niin valtavaa mielenkiintoa löytyvän. 10 joukkuetta 20€ panoksella olisi jo hyvä saavutus.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä se lisää mielenkiintoa ja voisi toki laittaa kuten liigapörssin osalta. Riippuu osallistujamäärästä onko sitten järkeä. Mites panokset? 20€/jakso saataisiin pienelläkin porukalla pottia kun en usko tähän niin valtavaa mielenkiintoa löytyvän. 10 joukkuetta 20€ panoksella olisi jo hyvä saavutus.

Itse voisin lähteä mukaan tuolla samalla 10+10 systeemillä kuin Liigapörssin puolella. Jos panos tuota korkeammaksi nousee, niin sitten täytyy vakavasti harkita uudelleen...

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Itse voisin lähteä mukaan tuolla samalla 10+10 systeemillä kuin Liigapörssin puolella.

On tullut nyt tätä mietittyä ja tulin siihen tulokseen, että tuo 10€ jakso panos on tuttu ja turvallinen. Ei nouse osallistumisen esteeksi liian isot maksut. Samoin kokeillaan kuinka tulee osallistujia koko kauden kisaan. Mietitään sitä lisää kun nähdään kuinka kiinnostusta löytyy. Muutenkin tunnustellaan alkuun ja muutetaan systeemiä jos tarvetta ilmenee.

Pitää varmaan perustaa tälle kaudelle uusi ketju kun en saa itse poistettua otsakkeesta tuota hämäävää päivämäärää...Huomenna jos on tekemisen puutetta niin pistän kimpat pystyyn.

DefenceX

Jäsen
Ehdottomasti mukana tässä touhussa! Yksittäiselle jaksolle on varsin hyvä tuo 10€, sillä tuo hinta ei karkota osallistujia yksittäisiltä kierroksilta. Mitä muut olisivat mieltä siitä, että koko kauden panosta nostettaisiin kuitenkin tuohon 20€?

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mitä muut olisivat mieltä siitä, että koko kauden panosta nostettaisiin kuitenkin tuohon 20€?

Minä olisin tuolla ainakin mukana. Sen verran viime kaudesta muistan, että kiinnostus tähän HGM-kimppaan oli vaisua, joten tuolla saataisiin pienemmälläkin osallistujamäärällä pottia. Muuten voi jäädä haaveeksi koko kauden kisa, koska minkään 50€ potin tavoitteluun ei oikein ole järkeä :)

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ehdottomasti mukana tässä touhussa! Yksittäiselle jaksolle on varsin hyvä tuo 10€, sillä tuo hinta ei karkota osallistujia yksittäisiltä kierroksilta. Mitä muut olisivat mieltä siitä, että koko kauden panosta nostettaisiin kuitenkin tuohon 20€?

Kyllähän tuo 20€ voisi toimia koko kauden panoksena... Eli 10+20 ekalle jaksolle. Tuo alkaa ainakin itselläni olemaan se kipuraja, vaikka tietysti suuremmat panokset hiukan houkuttelevatkin... :)

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kyllähän tuo 20€ voisi toimia koko kauden panoksena... Eli 10+20 ekalle jaksolle. Tuo alkaa ainakin itselläni olemaan se kipuraja, vaikka tietysti suuremmat panokset hiukan houkuttelevatkin... :)

On itsellekin tuo 10+20€ ekaan jaksoon katto. Tuolla aloitellaan.

Pidetään mieli avoimena aina uuden jakson alkaessa. Jos näyttää että on vähän osallistujia niin voidaan neuvotella panosta jaksoon max 20€ asti. Toki kausi kisaajien kanssa yhteisellä päätöksellä. Samoin palkintojen jakautuminen menee osallistujamäärän mukaan.

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Sopii hyvin minullekin tuo 10+20 egee kunhan vain on olemassa se koko kaudenkin kisa. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy