Mukana.Auki on vihdosta viimein!
Viestiä allekirjoittaneelle, jos haluaa mukaan. :)
Mukana.Auki on vihdosta viimein!
Viestiä allekirjoittaneelle, jos haluaa mukaan. :)
Joko mennään. Näinköhän tuo pitää paikkansa että 1 ja 2 jakson välissä ei ole yhtä kokonaista päivää. Sopivasti Helsingin peleillä alkaa sitten.
Hyperpeli pystyssä. Superpelin ylläpidon saa ottaa joku toinen itselleen, jos siltä tuntuu.
Jatkoaika25
JatkoaikaGM
Jaksopanos 20€, kausipotti 30€.
Kohtahan se NHL-kausi jälleen alkaa ja tarkoitus olisi viritellä GM-kimppaa rahapanoksella kasaan seuraavanlaisessa muodossa:
Täydet vaihdot, panos per jakso on 40e sekä 15e jos haluaa osallistua kausipottiin. Eli kausipottiin maksetaan joka jaksossa 15 euroa ja ko. potti jaetaan kauden päätteeksi parhaiden jokaisessa jaksossa maksun suorittaneiden kesken. Jos siis pari jaksoa menee ihan vihkoon, eikä tee enää mieli osallistua kausipottiin, niin siitä voi sitten jättäytyä pois. Toki nuo jo maksetut kympit jää sinne. :)
Lisäksi 20e panoksella koko kauden korkeimman yksittäisen kierroksen pelannut joukkue. Eli kenen jengi saa yksittäisen parhaan kierroksen koko kauden aikana voittaa sitten tämän potin. Tähän saa osallistua myöhemmässäkin vaiheessa kautta toki, kun kilpaillaan vaan yksittäisestä parhaasta kierroksesta.
Perustan kimpan heti kun sivusto aukeaa, laittakaa tähän ketjuun viestiä ja yv:tä jos ja kun kiinnostusta on.
Olen pyörittänyt kimppoja jo useampana vuotena ja kerään itse kaikki panokset jaksojen alussa ja maksan ne jakson päätyttyä voittajille.
Ps. alkais jo!
Jatkoaika25
JatkoaikaGM
Jaksopanos 20€, kausipotti 30€.
Kohta mennään!
Laita yv mulle, jos kiinnostaa toi yllämainittu kimppa panoksella!Moriensta. Sopiiko liittyä johonkin kimppaa mukaan? En ole aiemmin ollut jatkoajan Hockey gm kimpoissa.
Moriensta. Sopiiko liittyä johonkin kimppaa mukaan? En ole aiemmin ollut jatkoajan Hockey gm kimpoissa.
Enköhän tähänkin lähde mukaan, mukavampi systeemikin verrattuna liigapörssiin (enemmän hajontaa + ostetut/myydyt piilossa) yms. vaikka vaihdot tuppaa aina loppumaan kesken. Oli niitä kuinka paljon alussa tahansa.
Avaako @Jääkaappi kimpat?
Johonkin 10€ ja 16 vaihtoa / jakso kimppaan voisin osallistua itse jos joku sellaisen pistää pystyyn.