Haastattelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Winnipeg Jets
Onkos jollain rahakimppaa tarjolla? Johonkin 10-20€/jakso kimppaan voisin lähteä. Itse olen liian laiska pistääkseni pystyyn.
Onko tähän mahdollista liittyä mukaan? En ole aiemmin pelannut Hockey GM:ää, mutta kasailen tässä huvikseni testimielessä joukkuetta.Superpelikimppa:
Nimi: Jatkoaika
Salasana: JatkoaikaHGM
Kimppa pystyssä. Mennään perinteisellä, eli jakso 10€ ja kausipotti 20€.
Tervetuloa mukaan viihtymään ja kiihtymään. =)
Kiinnostunut myös!Onko tähän mahdollista liittyä mukaan? En ole aiemmin pelannut Hockey GM:ää, mutta kasailen tässä huvikseni testimielessä joukkuetta.
Onko tähän mahdollista liittyä mukaan? En ole aiemmin pelannut Hockey GM:ää, mutta kasailen tässä huvikseni testimielessä joukkuetta.
Onko teillä miten tapana, että kuinka myöhää voi tulla lisää pelaajia jaksolle? Huomasin tänään uuden pelaajan kimpassa, niin tuli mieleen.
Osui kyllä pahasti Coloradon pelien peruminen loppujakson aikana, kun oli Grubauer ja Girard vielä jengissäni mukana ja vaihdot olin suunnitellut käyttäväni hyökkääjiin viimeistä paria kierrosta varten. Mennään sitten viimeiset neljä kierrosta ilman pelaavaa maalivahtia. On mennyt parhaiten tämä jakso sijoitukseni puolesta HockeyGM -historiani aikana. Nyt sijoitus hieman yli sadas ja veikkaan, että en sadan paremman puolelle pääse, kun ensi kierroksella pelaa vain yksi pelaajistani ja sekin on Romanov. Huomaa, että kannattava strategia on ottaa jompikumpi Draisaitl tai McDavid, niin sillä mennään jo pitkälle.
Toki McDavid ja Drai tulee jatkossakin tekemään varmasti pisteitä, mutta samassa suhteessa tulee nousemaan heidän hintansa ja tämän takia näiden roikuttaminen kokoonpanossa ainakin jakson alusta alkaen syö melko varmasti liikaa muun joukkueen resursseja.
Korona tuonut kyllä oman mausteensa tähän ja moni Coloradoa joukkueen täyteen stackannut onkin saanut nyt kokea tämän kovan kolauksen.
Oliko mitään jatkoajan kimppaa tulilla, mihin voisi liittyä? @Jääkaappi ?