Hockey GM – NHL-pörssi

  • 190 634
  • 652

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Onkos jollain rahakimppaa tarjolla? Johonkin 10-20€/jakso kimppaan voisin lähteä. Itse olen liian laiska pistääkseni pystyyn.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Meillä on kimppa joka pyörii jo ties monetta vuotta. Jaksopanos 45e ja lisäpanos (vapaaehtoinen) 15e kausipottiin.

Riippuen osallistujamäärästä menee potti jakoon 2-4 parhaalle. Tällä hetkellä osallistujia n. 10 ekaan jaksoon, todnäk lisää tulossa.

Kausipottiin voi osallistua niin kauan kuin haluaa, eli 15e maksetaan joka jaksossa niin kauan kuin haluaa olla mukana, mutta jos jää pois niin ei ole enää potin jaossa mukana. Kauden lopuksi kausipotti jaetaan kahden parhaan kesken.

Yv:tä jos kiinnostaa!
 

Rapala

Jäsen
@Jääkaappi kimppaa pystyyn? Paskan koronaelämän vastapainoksi ees jotain mukavaa elämään? Mun puolesta sulle ilmaset osallistumiset pitkän linjan järjestänä ;)

Mites muut?
 

Lösönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arizona Coyotes
Jos joku järjestää kimpan jossa about 20€ panos per jakso niin itsekin mukana. Enempää ei uskalla panostaa omalla NHL-tietämyksellä mutta mukavampi tietysti tätä jonkinlaisella panoksella pelata. Pianhan tämäkin jo alkaa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Vähän tulee joka suunnasta kyselyä.. Jos mä tän illan mietin, antakaa sen verran aikaa. :-)

Super? Tää vois napostella.
 
Viimeksi muokattu:

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Superpelikimppa:

Nimi: Jatkoaika
Salasana: JatkoaikaHGM

Kimppa pystyssä. Mennään perinteisellä, eli jakso 10€ ja kausipotti 20€.

Tervetuloa mukaan viihtymään ja kiihtymään. =)
Onko tähän mahdollista liittyä mukaan? En ole aiemmin pelannut Hockey GM:ää, mutta kasailen tässä huvikseni testimielessä joukkuetta.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko teillä miten tapana, että kuinka myöhää voi tulla lisää pelaajia jaksolle? Huomasin tänään uuden pelaajan kimpassa, niin tuli mieleen.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Osui kyllä pahasti Coloradon pelien peruminen loppujakson aikana, kun oli Grubauer ja Girard vielä jengissäni mukana ja vaihdot olin suunnitellut käyttäväni hyökkääjiin viimeistä paria kierrosta varten. Mennään sitten viimeiset neljä kierrosta ilman pelaavaa maalivahtia. On mennyt parhaiten tämä jakso sijoitukseni puolesta HockeyGM -historiani aikana. Nyt sijoitus hieman yli sadas ja veikkaan, että en sadan paremman puolelle pääse, kun ensi kierroksella pelaa vain yksi pelaajistani ja sekin on Romanov. Huomaa, että kannattava strategia on ottaa jompikumpi Draisaitl tai McDavid, niin sillä mennään jo pitkälle.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Osui kyllä pahasti Coloradon pelien peruminen loppujakson aikana, kun oli Grubauer ja Girard vielä jengissäni mukana ja vaihdot olin suunnitellut käyttäväni hyökkääjiin viimeistä paria kierrosta varten. Mennään sitten viimeiset neljä kierrosta ilman pelaavaa maalivahtia. On mennyt parhaiten tämä jakso sijoitukseni puolesta HockeyGM -historiani aikana. Nyt sijoitus hieman yli sadas ja veikkaan, että en sadan paremman puolelle pääse, kun ensi kierroksella pelaa vain yksi pelaajistani ja sekin on Romanov. Huomaa, että kannattava strategia on ottaa jompikumpi Draisaitl tai McDavid, niin sillä mennään jo pitkälle.

Toki McDavid ja Drai tulee jatkossakin tekemään varmasti pisteitä, mutta samassa suhteessa tulee nousemaan heidän hintansa ja tämän takia näiden roikuttaminen kokoonpanossa ainakin jakson alusta alkaen syö melko varmasti liikaa muun joukkueen resursseja.
Korona tuonut kyllä oman mausteensa tähän ja moni Coloradoa joukkueen täyteen stackannut onkin saanut nyt kokea tämän kovan kolauksen.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Toki McDavid ja Drai tulee jatkossakin tekemään varmasti pisteitä, mutta samassa suhteessa tulee nousemaan heidän hintansa ja tämän takia näiden roikuttaminen kokoonpanossa ainakin jakson alusta alkaen syö melko varmasti liikaa muun joukkueen resursseja.
Korona tuonut kyllä oman mausteensa tähän ja moni Coloradoa joukkueen täyteen stackannut onkin saanut nyt kokea tämän kovan kolauksen.

Kovat pisteet vaatii kovat hinnat. Jakson alussa minulla oli hieman edullisempaa Rantasta ja Matthewsiä kokoonpanossa ja heidän arvonsa nousi äkkiä, niin otin Draisaitlin jakson puolivälin vaiheilla. Hänen arvonsa pomppasi sitten äkkiä ylös ja jakson loppupuolella raha ei ole ollut ongelmana. Jakson ihan alku ei vaan mennyt hyvin, niin ei riitä ihan kärkikahinoihin asti. Pari onnistuneempaa valintaa, niin olisin kärjessä, mutta ei niin ei.

En yleensä jaksa vakoilla muiden joukkueita, mutta vilkaisin niin kyllä kärkijoukkueilta löytyy vähintään yksi Coloradon mies tai useampi kaveri, jotka eivät ole pelanneet niin paljon kuin piti. Olin vaihtoja säästellyt muutamaa muuta siirtoa varten, joten sain nyt ainakin pari kertaa pelaavia kavereita otettua sen sijaan, ettei tulisi lainkaan pelejä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Korona kyllä sekoitti ihan "hauskasti" pakkaa. Itselleni ei kolahtanut niin kovin, vaikka ylimääräisiä vaihtoja toki paloi 3kpl (Rantanen, Girard, Svechnikov). Onneksi sain kimpassa jo yli 120pinnan kaulan heti alkuun, niin vaihdot ei ole olleet itselleni niin suuressa roolissa. Mutta kahdella pelaajalla kimpassa korona on vaikuttanut lopputulokseen melko merkittävästi ja nyt viimeisenä niittinä on tämän illan Bostonin pelien peruuntuminen. Eroa on minuun enää 20-30pinnaa ja kuten arvata saattaa, on yhdellä pelaajalla kaikki vaihdot menneet ja Bostonista on napannut peräti 4 pelaajaa. Hänellä olisi ilman koronaa ihan hyvä mahdollisuus mennä minusta ohi ja voittaa koko kimppa. Minulla siis pelaisi pelkästään Laine ja 0 vaihtoa minullakin. Menee tässä itsellänikin fiilis, kun ei olekkaan mitään jännitettävää.
Pelataan siis 16 vaihdolla, mikä on nyt osottaunut auttamattoman vähäiseksi, jos käy surkea tuuri koronan kanssa. Eihän tuosta jää mitään pelattavaa, kun yli 10 vaihtoa pitää tehdä itsestään riippumattomista asioista. Jouduttiin perumaan kimpan rahapanos, koska todettiin ettei ole hauskaa voittaa tai hävitä 100 euroa koronan ansiosta.

Noh, se siitä koronan vaikutuksista.

Pelissä itsessään jakso meni oikein hyvin. Yleensä kauden startit on ollu minulle se heikoin, mutta nyt on heti tulossa kimpan voitto ja pinnoja on lähemmäs 800. Laine, kun heittää tänään pari maalia, niin pääsisi kolkuttelemaan top1000 sisälle. Se on ollut harvinaista herkkua 16 vaihdolla.

Rantanen-Point-Laine
Faulk-Fox
Gibson
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Täytyy vähän hehkuttaa.

Meidän 17hlö kimppa oli 1. Jakson paras kimppa alle 20 hlön kimpoissa. Ihan älytön taso oli kyllä.

Meidän kimpan sijalle 5. pääsi olemalla koko GM:n 162. Normitilanteessa tuolla sijoituksella olisi voittanut koko kimpan. Saas nähä millä kimpan parhaat palkitaan, tuleeko GM-pinssit vai Juha Jääskän Gameworn-polviteipit.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Viimeinen kierros ei mennyt tarpeeksi hyvin, että olisin yltänyt sadan parhaan joukkoon. Siltikin varmasti paras sijoitus mihin olen GM:ssä päässyt.

Uusi jakso alkaa vasta torstaina. Jostain syystä HockeyGM:n kalenterissa ja Pallomeressä näkyy, että Buffalolla olisi peli neljänä perättäisenä päivänä 25.-28.2. NHL.comista katsoin ettei Buffalo pelaa 27. päivä. Myös San Josella, Vegasilla ja Philadelphialla on laitettu jotain kolmen pelipäivän putkia. Ja nyt kun katsoin vielä niin Dallas ja Floridakin näyttävät tuon mukaan pelaavan neljästi toisiaan vastaan perättäisinä päivinä. Taitaa joku pikku virhe olla sattunut.
 

DoQuYoDaJo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Löytyiskö tätä kautta kimppaa johon vielä pääsis ens jaksoksi? Omalta osaltanii en kausipanokseen osallistu, mutta jaksopanokseksi 10-30e haarukka/naama täysillä vaihdoilla olisi sopiva.
 

katekismus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, New York Rangers
Tärppejä pelaajavalintoihin huomenna alkavalle jaksolle? Niitä kaivattaisiin, kun mulla on mennyt toistaiseksi kausi ihan penkin alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös