Thug joukkueen managerin nimimerkki jätkoajassa on kai Lunatico, :-)
Haha. Mulla ei syttyny lamppu ollenkaan :D Noni, pelakkaa pois.
Thug joukkueen managerin nimimerkki jätkoajassa on kai Lunatico, :-)
Lunaticolle lähti haaste pronssipeliin - tää hoidetaan vaikka väkisin, :-)
Taisi käydä köpelösti finaalia ajatellen kun yksi puolustaja ja paras maalintekijä menivät loukkaantumaan HaHaNon semifinaaleissa...
Taisi olla mulla etulyöntiasema joukkuehengen suhteen, kun pääsin sitä tuossa nostelemaan turhissa otteluissa ylöspäin. Merkittävällä varmasti molemmat pelattiin, tai ainakin itse pelasin kun kerran näin ainutlaatuisesta kunniasta oli kyse.Minulla on täysin sama tilanne loukkaantumisten osalta päällä, joten puntit ovat tasan ;)
Vaikuttavat. Näet sen suoraan siitä, kuinka scouttausosaston tarjoama motivaatio illan otteluun muuttuu noiden muuttuessa.Ei kai nyt joukkuehenki ja ottelun tärkeys vaikuta ystävyysotteluissa? Siinä luulossa olen ainakin aina elänyt... Olenko luullut väärin?
Turnee ohi, Särjet vei mestaruuden ja Made44 sai hopeeta. Ilves vei pronssit ja Thug Angelz jäi neljänneksi.
Mä siirrän vastuun seuraavalle turnauksen järjestämisessä, mä käytän tänkin ajan maajoukkueeseen ens kaudella. Onnee kaikille tulevaan kauteen.
Ei kai nyt joukkuehenki ja ottelun tärkeys vaikuta ystävyysotteluissa? Siinä luulossa olen ainakin aina elänyt... Olenko luullut väärin?
Oma pronssimatsi päättyi kirvelevään 2-1 tappioon, ja vähäisellä mentiin niinkuin aina ystävyysotteluissa, niin vähentää loukkaantumisriskiä (kait?).