Hjallis FM irtisanoi koko henkilöstönsä

  • 1 193
  • 7

iiäfkoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hähhähhää repesin kun luin juttua Sport FM:n koko porukan erottamisesta. 6 toimittajaa ja 5 myyntipuolen edustajaa sai lähteä. Eihän siinä muuta hauskaa olekaan kuin se, että erottaja oli itse Hjallis. :)

"Hjallis ei liioin näe tapahtuneessa ison kohun aihetta. Hänen mielestään tapaus ei anna aihetta ottaa käyttöön vanhaa lempinimeä "potku-Harkimo"."
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti iiäfkoo
Hähhähhää repesin kun luin juttua Sport FM:n koko porukan erottamisesta. 6 toimittajaa ja 5 myyntipuolen edustajaa sai lähteä. Eihän siinä muuta hauskaa olekaan kuin se, että erottaja oli itse Hjallis. :)

Heh, heh hee.... :D Toivottavasti 6:den irtisanotun toimittajan joukossa ovat myös Rankka Päivä -ohjelman asiantuntemattomat törppö-juontajat.... :D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tony kai lopetti itse, alkaa muka treenaamaan jotain matsia varten?
Onneksi Atik jatkaa, on sen verran mukava sälli kun vastaa jopa soittopyyntöihin, mitä kaikki ei tee. Atikilla on myös selvä halu oppia uusista, hänelle aiemmin oudoista lajeista.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti fiftyeight
Tony kai lopetti itse, alkaa muka treenaamaan jotain matsia varten?

Ei mitään muka, sillä oliko se nyt helmi-, vai maaliskuussa, kun Halmeella on seuraava ottelu Helsingissä, jonka/minkä Eurosport käsittääkseni televisioi todennäköisesti suorana.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tästä on muuten enempikin keskustelua toisessa ketjussa "Sport FM:n Rankka päivä loppui"
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hienommin sanottuna palvelut ulkoistetaan eli esim. mainosten hankinta siirretään ulkopuolisille firmoille. Hjalliksen bisnekset ovat muutenkin takkuilleet viime aikoina esim;
- Seikkailut Ison-Britannian jääkiekkomaailmassa Jesters sekoiluineen
- Fudiksen tappiollinen toiminta Suomessa
Pitäisi ehkä keskittyä vain tiettyihin toimialoihin vaikka toimivalla yrityksellä onkin hyvä olla ainakin kolme kivijalkaa millä seistä.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti fiftyeight
Onneksi Atik jatkaa, on sen verran mukava sälli kun vastaa jopa soittopyyntöihin, mitä kaikki ei tee. Atikilla on myös selvä halu oppia uusista, hänelle aiemmin oudoista lajeista.

Mistä tiedät, että jatkaa? Iltalehdessä lukee mm. näin:

Nuori radioasema ehti toimia vain kolme ja puoli kuukautta ennen muutosta. Toimittajakaartiin kuuluivat mm. ex-jalkapalloilija Atik Ismail ja nyrkkeilijä Tony Halme.

- Halme tosin olisi joka tapauksessa lopettanut vuodenvaihteessa.

Harry Harkimo on radioaseman pääomistaja 50 prosentin osuudella.

http://www.iltalehti.fi/2002/01/03/20020103_urHarry.shtml

Tuossa puhutaan Atikistakin, että "Toimittajakaartiin KUULUIVAT..."=Imperfekti. Vai onko jossain, esimerkiksi Sport FM:llä sanottu Atikin jatkavan, sillä itse en tiedä, kun en ole kuunnellut sitä nyt Joulun jälkeen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
espoolaistyyppinen raatio

Niin, eipä tuo iso menetys olisi vaikka pistäisivät koko kiposkin kiinni, jos olisin ilkeä niin sanoisin että jopa meidän mummu olisi parempi toimittaja kuin monet edellämainitun aseman toimittajista / juontajista.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös