Niinpä niin....
Tuo oli loistava heitto tuo "Turussa ja Kehä III:n sisäpuolella pelataan anti-estämiskiekkoa nykyään", niinhän se tietenkin on että muualla maalla pelataan puhdasta kahvakiekkoa ja Jokerit, IFK, Blues sekä TPS pelaavat oikeaa kiekkoa. En voi kun nauraa, kaikki joukkueet kahvaavat, niin IFK, Jokerit, Blues, kuin TPS:kin. Kyse on vain määrästä. Esim. TPS ohjauspeli perustuu puhtaasti kahvaan, Jokerit vieraissa(mitä olen nähnyt tällä kaudella) pelaa puhdasta suokiekkoa, jne. Mitä tulee kovaan peliin, olen henkilökohtaisesti kyllä Tapparan nähnyt pelaavan liigan kovinta peliä, siis sitä puhdasta ja kovaa. Laitan perään, ettei kukaan vedä hernettä nenään, että ensinnäkin olen nähnyt eniten Tapparan matseja, kuin muitten seuroja. Ja tietenkin myös Tappara kahvaaa, mutta erinäköistä, kun isot miehet kahvaavat.
Mitä tulee Jokereitten sikailuun, niin eipä taida olla uutta ettei hermot kestä tässä joukkueessa. Ei osata hävitä kunniakkaasti. Nyt tietenkin joku voi heittää taas jotain "pelkkää taktista psyykkausta", mutta sanoisin että aika sontaa tommonen, mitä psyykkausta on, jos hermo pettää kun ollaan häviöllä, silloin vaan kaatuu jäähyihin(ja kaatuisi pelikieltoihin, jos niitä uskallettaisiin antaa). Ei tuommoisella taktiikalla pelotella nykykiekossa, ehkä joskus 70-luvulla isot kanukit pystyivät suomalaisia pelottelemaan, mutta ei enään sekään onnistu.
Ja lopuksi, olisi mukava nähdä playoffsissa vielä Tappara-Jokerit ja katsoa, jos Jokerit sortuu samaan sikailuun, meillä kun on yksi turha pelimies, joka varmasti voi palauttaa Jokerien pelaajat takaisin linjaan. Tuomarit kun eivät tunnu uskaltavan rankaista sikailuista, niin jonkun se on tehtävä.