Hitman Hart

  • 1 435
  • 9

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Katselin eilen ehtoolla dokumenttiprojektissa tulleen "Hitman Hartin" ja niin hullulta kuin se kuulostaakin, pidin sitä jopa erittäin mielenkiintoisena. Vapaapaini, tuo hullujen amerikkalaisten lempilaji ei ole oikein koskaan saanut minua syttymään ja SubTV:n Smackdowniakin olen katsellut vain silloin kun olen kipeästi tarvinnut hyviä nauruja.

Mutta mutta. Vaikka se onkin puhdasta näyttelemistä niin eipä se niittenkään heppujen elämä taida olla mitään ruusuilla tanssimista. Dokkariin oli saatu aika hyvää materiaalia suuren pomon vaikutuksesta. Oli se aika veikee kattella kun kaveri puhu nauhalle lupauksia ja sen jälkeen pettää ne ihan naama peruslukemilla. Noinhan sitä rahaa tehdään, kusettamalla.

Tuon jälkeen voipi jopa katsella pari Smackdownia ihan vain sen vuoksi että voi vähän vertailla nykyshowta niihin 80-luvun pätkiin.

Se siinä ainakin tuli selväksi että hulluja on monen laisia...
 

Rocco

Jäsen
Mä näin saman pätkän aikoinaan Ruotsin TV:stä ja se oli aika mielenkiintoinen. Sen faija oli aikamoinen tappaja :p

Muutenkin hyvä pätkä ja saipa kerrankin McMahon kunnolla pitkin korvia.:D
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Rocco
Mä näin saman pätkän aikoinaan Ruotsin TV:stä ja se oli aika mielenkiintoinen. Sen faija oli aikamoinen tappaja :p

Muutenkin hyvä pätkä ja saipa kerrankin McMahon kunnolla pitkin korvia.:D

Onko tämä tulkittava niin, että en kenties ole ainoa Suomessa ammattipainia seuraava?-)

Asian sivusta, jos jotakuta kiinnostaa hankkia WWF-, WCW- tai vaikka japsinauhoja, minuun voi ottaa yhteyttä yksityisesti. Niitä löytyy hyllystä useampi kymmenen tuntia.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti rayman
Mutta mutta. Vaikka se onkin puhdasta näyttelemistä niin eipä se niittenkään heppujen elämä taida olla mitään ruusuilla tanssimista. Dokkariin oli saatu aika hyvää materiaalia suuren pomon vaikutuksesta. Oli se aika veikee kattella kun kaveri puhu nauhalle lupauksia ja sen jälkeen pettää ne ihan naama peruslukemilla. Noinhan sitä rahaa tehdään, kusettamalla.

Tämän seuraksi kannattaa hakea videovuokraamosta erionmainen Beyond the Mat. Dokumentti seuraa muutaman entisen suuren kuuluisuuden (mm. Jake the Snake) nykytilaa. Jake on jäänyt koukkuun huumeisiin ja viinaan. Nykyään hän esiintyy 300 ihmisen edessä ja yrittää saada perheensä takaisin. Ei ole helppoa, ei.

Ja Vince McMahon on maailmanluokan kusipää. Ei sellaisia löydy edes jääkiekkomaailmasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voi niitä aikoja, kun vastakkain oli Hulk Holgan ja King Kong Bundy (oisko ollut wrestemania III?). Nykyään en kyllä jaksa moista lajia seurata. Olenkohan kasvanut moisen yli/ohi jo :).
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viereenkirjoittanut on kirjoittanut ja ohjannut Otamania 2 shown Dipolissa kauan sitten.Paikalla oli satoja ellei tuhansia katsojia,kyseessä lienee ollut suurin ammattilaispainitapahtuma Suomessa .Silloisten esiintyjien nykytilasta saisi myös oivan dokumentin.

Hitman-dokumentin näin pari vuotta sitten ja näytti vanhalle WWF-naureskelijalle vain osalta koko shown puffia.Ettei vain olisi McMahonin käsikirjoittama ollut tämäkin.Alkuunhan Vince esiintyi WWF:ssä selostajana ja oli mukana kaikenlaisissa järjestetyissä kahnauksissa.

Vince perusti aikoinaan oman lyhytikaisen kehonrakennusliiton,josta seurauksena oli siihen rahojen toivossa siirtneiden kilpailijoiden talooudellinen ahdinko.

Sittemmin McMahon on perustanut myös jenkkifutisliigan,jonka päätarkoitus on olla viihdyttävä eli väkivaltainen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
hyvä ja paha

ELÄKE...:Ettei vain olisi McMahonin käsikirjoittama ollut
Joo oli dokumentissa dramatiikkaa sen verran että tämä tosiaan kävi mielessä. Sanoisin että tämä vince tietää miten ruamaa tehrään, eikös tässäkin ollut ns. hyvä ja paha asetelma. mr mäcmähönin ilmeinen esikuva lienee ollut andy kaufman?
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti mission16W


Onko tämä tulkittava niin, että en kenties ole ainoa Suomessa ammattipainia seuraava?-)


Noh, mä en seuraa nykyisin lähes ollenkaan, mitä nyt joskus sivusilmällä Smackdownia sohvalla maaten ja syöden kun olen treeneistä tullut.

Itse katselin WWF:n matseja joskus vuonna kivi, Silloin Hulk Hogan oli sarjan kovin jätkä. Ricky "The Dragon" Steamboat oli tämä Intercontinental Champion ja Iron Sheik & Nikolai Volkoff olivat tag team mestareita. Sittemmin mukaan tuli British Bulldogs, Demolition, Hart Foundation oli silloin jo mukana... yksittäisistä painijoista tulee mieleen Honkytonk Man (oli muuten Hitmanin limusiinissa takapenkillä), "Mr Wonderful" Paul Orndorff, Junkyard Dog, CoCo Beware, King Kong Bundy, "The Rock" Muraco, Dino Bravo... Oi niitä aikoja... :p Wrestlemania I oli silloin kova sana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös