Montako pistettä minä sain tästä viimeisestä (paska)visasta?
19 pistettä. Laskin ne kyllä sarjataulukkoon, mutta tuloslistalta puutuit.
Montako pistettä minä sain tästä viimeisestä (paska)visasta?
Mahtavat pisteet. Kiitos. Asteikko näissä visoissa menee: ok visa - hyvä - erittäin hyvä - erinomainen - paska. Odotan innolla tulevia historiavisoja.19 pistettä. Laskin ne kyllä sarjataulukkoon, mutta tuloslistalta puutuit.
Vähensit -1 pistettä = lisäsit yhden pisteen.Siis vähensin teiltä -1 pisteen finaalikierroksen kokonaispisteistä. Varmaan epäselvästi kirjoitin tuon ukaasini. Muokkasin nyt tuon tarkoittamaan vähennystä.
Olen pohtinut sellaista systeemiä, että nyt tulisi yhden kauden aikana 5. eri visaa, joissa on kussakin 10 kysymystä, joiden kunkin arvo on 2 pistettä.
Jos saan yhden pisteen olen voittaja :D
Hemmetin hienoa että veli @heketsu88 jaksaa tehdä näitä.
Joo, siis 0-2 pisteen väliltä voi saada yhdestä kysymyksestä. Sori, jos selitys oli vähän huonosti muotoiltu.Melkoinen saavutus kyllä saada vain yksi piste näillä säännöillä :-)
Vai ajoinko miinaan, ja pistelaskussa ei olekaan binäärijärjestelmä käytössä pisteidenlaskussa, vaan voi saada jotain nollan ja kakkosen väliltäkin? Kysyn, koska en ole aiemmin tutustunut kisaan.
Joo, siis 0-2 pisteen väliltä voi saada yhdestä kysymyksestä. Sori, jos selitys oli vähän huonosti muotoiltu.
Kuinka monta karikon lenkkiä takana? Jos zero to none niin stay the fuck out of my one poang!!Joo, ei haittaa yhtään. Mietin vaan nopeasti, että melkoinen sankari saa @WarWas olla jos meinaa saada yhden pisteen kisassa, jos siinä jaettaisiin pisteet 0/2-periaatteella.
Mielenkiintoisen kuuloinen kisa. Pitääpäs miettiä, osallistuisiko itsekin.
Kannattaa lukea aikaisempia viestejä mitä kirjoiteltu näihin "paska"visoihin missä ainainen kitinä tuomarista (itse ainakin kitisen joka kerta)!!Melkoinen saavutus kyllä saada vain yksi piste näillä säännöillä :-)
Vai ajoinko miinaan, ja pistelaskussa ei olekaan binäärijärjestelmä käytössä pisteidenlaskussa, vaan voi saada jotain nollan ja kakkosen väliltäkin? Kysyn, koska en ole aiemmin tutustunut kisaan.