Hiihtolajit – liveseuranta

• 367 571
  • 9 802

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nelossijojen perjantai Suomella. No, naisten mäkikisasta sitä ei kuitenkaan tule.

Niittykoski hiihtelee ihan yössä ja sotkee suksenkärjen verkkoon. #VainSuomiJutut

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
olen sanaton

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt vaan Riiberin peesissä ja liukkaalla suksella lopussa ohi.

Kuten Herola sanoi, niin tänään Suomen huoltorekka toimitti. Suomella kärkipään paras suksi, mallia Vuorinen

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Riiber suostuu vetämään eikä roiku vain Niittykosken perässä? Ihmeiden aika ei ole ohi.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Perhana, sanokaa nyt vielä että kaikille Suomen yhdistetyn miehillekin perinteinen on parempi hiihtotyyli.
Tuo on Niittykosken taso. Hän on joukkueen huonoin hiihtäjä. Siihen nähden se, että peesaa Riiberiä näinkin pitkään, on aika venyminen.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tuolla verkossa käymisellä ei ole toki mitään merkitystä mihinkään. Ylämäessä ajallinen merkityskin täysin olematon.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kilpahiihdon asiantuntijat sanokaa onko ylämäessä kaatuminen harvinaisempaa kuin alamäessä? Maallikkohiihtäjänä ainakin itse olen useammin alamäkeen vetänyt pannuja.

Olisi Otolta aika paukku jos pesee tuon norjalaisen kirissä.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Jos Niittykoski jollain ihmeellä pystyisi roikkumaan Riiberin perässä loppuun asti, niin onko mitään palaa loppusuoralla? Nuorten sarjoissa kuitenkin sprintin SM-hopeamitalisti.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jos Niittykoski jollain ihmeellä pystyisi roikkumaan Riiberin perässä loppuun asti, niin onko mitään palaa loppusuoralla? Nuorten sarjoissa kuitenkin sprintin SM-hopeamitalisti.
Eiköhän ratkaisut tule suuntaan tai toiseen noissa ylämäissä ennen loppusuoraa?

Jaaha tulikin jo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy