Hiihtolajit – liveseuranta

• 331 050
  • 8 616

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Totta, ei kalustoetua, mutta ei Suomella heikko suksi ollut. Joensuun viimeinen lasku kaatui niihin horjahduksiin väsyneenä. Iso korjausliike huollolta karsintaan, viestissä ei ole samaan mahdollisuuksia. Siinä, jos tulee alle samanlaista kapulaa, on viesti ohi avausosuudella.

Suomen naiset lähtivät karsintaan pitopohjilla ja miehet voidellulla. Voideltu on aina parempi, jos olosuhde mahdollistaa sen käytön.
Minä kyllä vertailin suksia jo ensimmäisellä lenkillä ja Suomi ei ollut kärkikalustoa vaikka hyvällä suorituksella noillakin mitalit olisi ollut otettavissa.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ohjaaja voisi käyttää ammattitaitoa ja jättää Norjan kuvaaamisen jo. Siellä kisassa tapahtuu ihan muualla

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Minä väitän että tämä on ihan paskapuhetta että sellainen olisi jotenkin merkitsevän yleistä. Tässä on juuri Vuorisia ja Minkkisiä nähty juurikin parhaassa kunnossa ylisuorittamassa. Oliko Joensuun tasosta enemmänkin epärealistiset odotukset kun kestävyysongelma on kuitenkin tunnettu.
Jostainhan se kertoo, että meidän suosikit pettää ja sitten välillä tulee yllättävie suonenvetoja jotka ei kanna kuitenkaan usein yksiä kisoja pidemmälle.

Hyvä muuten, että nostit Minkkisen, Suvi omin rahoin laittoi ennen kautta kaiken likoon ja leiritti itseään korkealla, tällä kaudella sitten korjannut kovan työn ja kovan oman panostuksen hedelmiä. Ei mikään yksittäinen suonenveto tai edes järjestelmän tuottama hedelmä, vaan itse tuotettu.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mummiälest pitäis laskea naisten ja miästen yhdistetyt ajat ja laskea sillä mitskut. Hyvästi Norja!!

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eiköhän sieltä se nelossija taas napata

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Riseen ei ainakaan kaadu!!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Latasin jo keittimen ja Kaija Koota soimaan

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Joko selostamossa huudeltiin varmaa mitalia?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy