Täydellinen pannukakku koko hiihtokausi. Ehkä Vuorisen mitalia lukuunottamatta.
Aika vaikea löytää motivaatiota enää näidenkään kisojen seuraamiseen.
Ihan nollissa on. Siinä meni kympin lisäksi viesti ja parisprintti. Ehkä Kepa voi jonkun ronssin pertsalta ottaa mutta siinäpä se.Aika vaikea löytää motivaatiota enää näidenkään kisojen seuraamiseen.
Sinänsä samaa mieltä, mutta parisprintissä Hakola-Vuorinen on kuitenkin ihan kilpailukykyinen kaksikko. Ei mikään selvä mitalisuosikki, mutta ehdottomasti mitalitaistossa.Siinä meni kympin lisäksi viesti ja parisprintti
Vedä nyt jo happea välillä.Täydellinen pannukakku koko hiihtokausi. Ehkä Vuorisen mitalia lukuunottamatta.
Aika vaikea löytää motivaatiota enää näidenkään kisojen seuraamiseen.
Oon kyllä koko ajan kartalla näistä. Hyvä minä!Vähän liian kaukana on Herolan letka mitalista.
Vittu mää luulin, että Ilkka on yksi parhaista hiihtäjistä.
Mahtoiko olla heikko suksi? Aika vaisua oli Herolan hiihto ja maalissa aivan puhki. Ei mitään paukkuja kirissä.
Oon kyllä koko ajan kartalla näistä. Hyvä minä!
Näinköhän yksi nimimerkki saa jankattua Vuorisen mitalinkin huollon ansioksi. Huolto onnistui antamaan kilpailukykyisen kapulan alle, mutta ei Lauri tainnut mitään merkittävää etua muihin finaalissa hiihtäneisiin saada välineistä.Harmi kyllä, jos oli näin. Menikö Vuorisen suksionnistumiseen kaikki huollon paukut?
Ja sitä voidaan toistella täällä totuutena, Roposta lainatakseni, 5-7 vuotta.Näinköhän yksi nimimerkki saa jankattua Vuorisen mitalinkin huollon ansioksi. Huolto onnistui antamaan kilpailukykyisen kapulan alle, mutta ei Lauri tainnut mitään merkittävää etua muihin finaalissa hiihtäneisiin saada välineistä.
Näinköhän yksi nimimerkki saa jankattua Vuorisen mitalinkin huollon ansioksi. Huolto onnistui antamaan kilpailukykyisen kapulan alle, mutta ei Lauri tainnut mitään merkittävää etua muihin finaalissa hiihtäneisiin saada välineistä.
Näinköhän yksi nimimerkki saa jankattua Vuorisen mitalinkin huollon ansioksi. Huolto onnistui antamaan kilpailukykyisen kapulan alle, mutta ei Lauri tainnut mitään merkittävää etua muihin finaalissa hiihtäneisiin saada välineistä.
Juu ja jossitteluksi jää kuinka korkealla olisi paras suomalainen ollut kilpailukykyisellä kalustolla. Anttola olisi saattanut jopa tulla kärkiletkan mukana suksien vaihtoon, mutta tuskinpa lopputuloksista olisi mitään merkittävää jälkipolville jäänyt kerrottavaa.Nyt on nähty huoltorekan merkitys, kun yhdistelmähiihdossa suomalaisilla pertsan suksi oli heikko. Remi sanoi, että kyllä sillä Vuokatissa lenkkiä hiihtää, mutta ei MM-kisoissa.
Siltä kuitenkin kuulostaa, kun sitä pitää toistaa joka viestissä. Kläbokaan ei ota yhtään kultaa kisoista huonolla suksella, mutta ei hänen voittaessa tarvitse aina toistaa kuinka rekka toimitti kilpailukykyisen kaluston alle.Enhän ole väittänyt Vuorisen mitalin olleen vain suksen ansiota.
Kläbokaan ei ota yhtään kultaa kisoista huonolla suksella, mutta ei hänen voittaessa tarvitse aina toistaa kuinka rekka toimitti kilpailukykyisen kaluston alle.