Onhan nämä suomalaisten sijoitukset +30 aika saatanan noloja. Vaikka mitään odotuksia ei varmasti kenelläkään ollut, mutta voi hyvänen aika sentään.
Todennäköisesti. Koko jengin voimilla kuitenkin alakanttiin.Mikä helvetti suomalaisia vaivaa? Täysi fiasko tulossa, odotettiin sentään top 10-15 sijoja. Onko huoltorekka pettänyt?
Vielä kun ottaa huomioon että kaikki venäläiset poissa, niin todella heikkoa on.Onhan nämä suomalaisten sijoitukset +30 aika saatanan noloja. Vaikka mitään odotuksia ei varmasti kenelläkään ollut, mutta voi hyvänen aika sentään.
Ei taida vetää vielä vertoja Lahden 2001 (nevöfoget) kisojen 50 km kisaan. Silloin suomalaiset olivat, muistaakseni, sijoilla 32., 44. ja 45., kun maaliin hiihti reilut 50 hiihtäjää.Liekö historiallisen huonoa suorittamista?
No viitoisvoittokin voi tulla, kelpaako se?Jos ei Norjalle kolmoisvoittoa, niin olen tyytyväinen, eiku neloisvoittoa.
No viitoisvoittokin voi tulla, kelpaako se?
Vitoisvoittoa ei taida sentään Norjalle tulla.Jos ei Norjalle kolmoisvoittoa, niin olen tyytyväinen, eiku neloisvoittoa.
No voi nyt v***uJos ei Norjalle kolmoisvoittoa, niin olen tyytyväinen, eiku neloisvoittoa.