Hiihdon MM-kisojen liveseuranta

  • 211 443
  • 4 231

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mulla on vähän auki nyt että miten Heikkisen olisi Jauhojärven mukaan pitänyt hiihtää. Eli olisiko pitänyt samantien antaa kärkikaksikon mennä menojaan, vai vasta siinä vaiheessa kun Ranska ja Ruotsi oli tippunut vai mitä helvettiä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tosin olisiko ollut varaa hiihtää kuten Musti penäsi?

Ihmettelen vähän Mustin kommenttia. Tuohan oli se tapa yrittää jättää Ruotsi ja Ranska. Olisiko pitänyt jättäytyä yksin?

Mutta Musti tietää maastohiihdosta ehkä 1000 kertaa enemmän, joten kai se sitten on näin.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliko kolmas nelostila Suomelle näistä kisoista? Eiköhän sieltä yksi nelostila vielä tule esim. yhdistetyn joukkuekisasta. Lähellä oltiin, mutta eihän tämä ihan kiva tulos juuri lämmitä. Samaa mieltä olen Mustin kanssa. Mitali kaatui tänään Matti Heikkiseen.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on vähän auki nyt että miten Heikkisen olisi Jauhojärven mukaan pitänyt hiihtää. Eli olisiko pitänyt samantien antaa kärkikaksikon mennä menojaan, vai siinä vaiheessa kun Ranska ja Ruotsi oli tippunut vai mitä helvettiä.
Alun kävelyssä ottaa oma vauhti ja lopun iskussa pitää oma vauhti itsensä väsyttämisen sijaan. Ero olisi voinut olla taakse isompi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mitalli ku Mitalli ois kelvannut. Nyt saatiin kukkapuska
No tuollaisen taistelun jälkeen missä jokainen otti koneesta irti sen mitä otettavissa on, en jaksa olla kamalan vihainenkaan. Jos viittaat "alas vajoamiseen" sillä, että jotain Iivoa ei voi kahdentaa ja lyödä samanlaista ukkoa jollekin muulle osuudelle, niin kyllä. Jos taas viittaat siihen, että oli noloa jäädä seisomaan, kun kiritykki vetää pari potkua ilman sauvoja ja ratkaisee kisan, niin siitä olen eri mieltä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Ihmettelen vähän Mustin kommenttia. Tuohan oli se tapa yrittää jättää Ruotsi ja Ranska. Olisiko pitänyt jättäytyä yksin?

Mutta Musti tietää maastohiihdosta ehkä 1000 kertaa enemmän, joten kai se sitten on näin.

Hiukan kaksiteräinen miekka. Uskallan kyllä sanoa ettei se välttämättä heittämällä olisi noin mennyt kuin Jauhojärvi sanoi. Oli hiukan tunteet pinnassa Mustilla, Olisi Iivolle halunnut viestimitalin tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös