Onko kyse selittelystä vai analyysista? Koko porukalla heikko suoritus saattaa joskus kertoa huollon epäonnistumisesta, se on kuitenkin todella iso juttu tässä lajissa.Ja nyt Lassila selittelee jollain huonoilla suksilla tuota naisten touhua.
Onko kyse selittelystä vai analyysista? Koko porukalla heikko suoritus saattaa joskus kertoa huollon epäonnistumisesta, se on kuitenkin todella iso juttu tässä lajissa.Ja nyt Lassila selittelee jollain huonoilla suksilla tuota naisten touhua.
Minä kyseenalaistan naisten sprinttikunnon. Eihän ne ole pärjänneet kunnolla vapaan sprintissä koko kaudella. Harjoittelisivat paremmin.Miksi Lassila selittelisi?
Radiossa asiantuntija ainakin kyseenalaistaa kalustovalinnan.
Monilla näillä pikkumailla on ostettuna suksihuoltoa joltain muulta maalta.Onkohan kiinalaisella ja aussilla edes suksihuoltoa ollenkaan? Turhaa jauhaa paskaa.
Monilla näillä pikkumailla on ostettuna suksihuoltoa joltain muulta maalta.
Suomelta tuskin on otettu tarjouksia
Suomalaisista oikein kukaan ei panosta sprintteihin, ja ne jotka panostavat, eivät ole kauheasti kehittyneet.Minä kyseenalaistan naisten sprinttikunnon. Eihän ne ole pärjänneet kunnolla vapaan sprintissä koko kaudella. Harjoittelisivat paremmin.
Odotin että Korva ja Lylynperä menisi eriin. Kyllöseltä itse asiassa taisi olla kauden paras sijoitus sprinteissä.Odottiko joku, että kaikki Suomalaiset on top10:ssä? Joku olis toki saanu mennä jatkoon, mutta eipä tuo suuri yllätys ollu että kaikki putos. Kyllönen harmittavan lähellä.
Suurin yllätys, että Norjan mestari Lotta Weng putos pois.
Olihan tuo Kyllöseltä huomattava tasonnosto Gognen jälkeen.Odotin että Korva ja Lylynperä menisi eriin. Kyllöseltä itse asiassa taisi olla kauden paras sijoitus sprinteissä.
Kun katselee noita libanonilaisten maalintuloja, niin onneksi Suomella ei kuitenkaan vielä ihan noin huonosti mene.
Mitä ihmetteä tuo tekee?Libanonilaisella on kivaa! Tosin hiihtäminen näyttää kankealta.
Odottiko joku, että kaikki Suomalaiset on top10:ssä? Joku olis toki saanu mennä jatkoon, mutta eipä tuo suuri yllätys ollu että kaikki putos. Kyllönen harmittavan lähellä.
Suurin yllätys, että Norjan mestari Lotta Weng putos pois.
Adrian Solano.Mikähän on tuon hiihtotyylin nimi?
Varmasti näin. Tasolleen aikalailla vetivät, eihän tuo tulos nyt yllättävä ollut. Kyllönen toisaalta lähempänä kuin uskoin.Minä kyseenalaistan naisten sprinttikunnon. Eihän ne ole pärjänneet kunnolla vapaan sprintissä koko kaudella. Harjoittelisivat paremmin.
Mitä ihmetteä tuo tekee?
A) Loppuiko kunto kesken?
B) Vai onko tuo joku Valavuoren uusi värväys?
Nyt joku voisi kertoa miten tuo tyttö läpäisi Sprintin karsinnan!!! :D :D :D
Adrian Solano.