Ritu lupasi lopettaa majussa - lippu salkoon!
Mä voin summata Ritun kisat: floppi.
Olette pieniä.
Ritu lupasi lopettaa majussa - lippu salkoon!
Mä voin summata Ritun kisat: floppi.
No yhden mitalin tavoite nyt ainakin olisi ollut ihan naurettava, kun nelossijoja tuli ns. vitusti.
Mitaliin oli mahdollisuus seuraavilla:
- Niskanen x 2
- Pärmäkoski (perinteisen kisa)
- miesten parisprintti
- miesten viesti
- Herola
Eikö tuossa juurikin 6 mitalimahdollisuutta ole.
Olette pieniä.
Eikö arvokisat tarkoittanutkaan MM-kisoja?
Juu olen kyllä.
Viestiosuus: Ritu jää yli minuutin kärkeen 5 km matkalla, 30 km heikoin suomalainen ja eroa kärkeen 6.18 minuuttia. Heikko suoritus näissä kisoissa.
En paljoa häneltä odottanut, mutta silti mielestäni alisuoritti pahasti. Mitä mieltä itse olet Ritun edesottamuksista Seefeldissä? Onko kritisointi kiellettyä ja mielestäsi aiheetonta?
Eikö aika iso osa nelossijoista ollut aika kaukana kolmossijasta kuitenkin? Kristuksellahan pronssi oli tosin harmillisen lähellä.
Saa kritisoida. 30km kisassa tahti hiipui selvästi suksen vaihdon jälkeen. Mistä lie johtuvan huonosta kapulasta vai mistä?
Kuulemma Krista tullut harmailla pohjilla maaliin eli kaikki mömmöt olis jääny matkalle. Aineet ei pysynyt kiinni pohjassa?
Sillä ei lopulta ole merkitystä. Ikäkin voi olla yksi selittävä tekijä. Mahtoiko olla vanhin naispuolinen osallistuja? Nämä kisat meni vihkoon, muttei pyyhi pois aiempia saavutuksia.
Jännittävä ja mielenkiintoinen kilpailu jälleen menossa.
Mikä kisa siellä on nyt menossa?
Jotain hiihtämistä tämä näyttää olevan... Itävalta johtaa eli vaikuttaa yhdistetyn viestiltä?Mikä kisa siellä on nyt menossa?
Ohos, Saksa jää. Mitä Saksa on tehnyt väärin kun ei enää yhdistetty kulje?
Ohos, Saksa jää. Mitä Saksa on tehnyt väärin kun ei enää yhdistetty kulje?