Vituttikohan norjalaisia aikoinaan, kun douppari-Kuitunen otti Sapporosta kolme kultaa?
Pentsinen pitänyt yön Lauralla kiireisenä, saattaa olla aika väsyneitä kysymyksiä.
"...ja kun kysyin Addis Slabebalta tästä asiasta, niin hän alkoi selittää siitä jotain."Kyllä. Aloittaa kuten "Kari Mänty" Pulttiboisissa:" When I ask Seppo... Vittuako mä tätä englanniksi käännän..."
Sehän kuulostaa tutulta. Nehän ovat sitten samanlaisia kaksinaismoralisteja kuin me suomalaiset.Ilmeisesti vitutti todella raskaasti. Nehän itki Kuitusesta vielä Liberecissä 2009.
Naurettavaa kun joka kerta syy vieritetään huollolle.
Sehän kuulostaa tutulta. Nehän ovat sitten samanlaisia kaksinaismoralisteja kuin me suomalaiset.
Ilmeisesti vitutti todella raskaasti. Nehän itki Kuitusesta vielä Liberecissä 2009.
Naurettavaa kun joka kerta syy vieritetään huollolle.
Ei ollut huolto. Matala suksi, jonka Krista itse valitsi.
Edit. Hidas.
Koneisto toimii ja että se toimisi, niin kaikki pitää samasta tarinasta kiinni. Ei tule soraääniä ja kitkaa moottoriin.Eikös norskit oo hiihtäjiään ja mediaa myöten suurimpia mahdollisia vinkuleluja ja kaksinaismoralisteja näissä asioissa.
Tosin onneksi Krista sentään kehui suksea loistavaksi.
Oikea asenne! Ihan sama onko neljäs vai kymmenes. Tästä mä tykkään! Krista on ihana ja ihan paras. Istukaa siihen Torspoon uniset.
Koneiston pitää olla hyvin rasvattu, jos ymmärrät mitä tarkoitan.Koneisto toimii ja että se toimisi, niin kaikki pitää samasta tarinasta kiinni. Ei tule soraääniä ja kitkaa moottoriin.
Tuloksesta viis, on tämä naisten hiihto vaan ilo silmälle.