Pop-muusikko Santapukki. Apulanta nimisen laulu- ja soitinyhtyeen lyömäsoitintaiteilija. Vähän nuorempaa sukupolvea kuin Jormas, The First ja Lasse Liemola.Mikä helvetin pölhökustaa siellä nyt pönöttää studiossa?!
Sipehän se, kaikkien alojen asiantuntija.Mikä helvetin pölhökustaa siellä nyt pönöttää studiossa?!
Parempaa ulosantia tältä lahtelaiselta, Suomen mittakaavassa huippumuusikolta, tulee kuin Arffmanilta urheilijoille suunnattujen kysymysten osalta.Mikä helvetin pölhökustaa siellä nyt pönöttää studiossa?!
Watabe kuin Watabe, ei sillä niin väliä. Petra on vain katsonut Wikipediasta tiedot väärän Wataben kohdalta, mutta sattuuhan sitä isommissakin kisoissa.Petra, Watabe ei todellakaan ottanut ensimmäistä henkilökohtaista arvokisamitaliaan tänään.
Mikä helvetin pölhökustaa siellä nyt pönöttää studiossa?!
Ei mullekaan. Jani Uotilan kuiskailureportaasit on huikeaa journalismia tämän rinnalla, puhumattakaan Kaj Kunnaksen hassutteluista.Mulle ei uppoa nämä Sjöblomin hassuttelureportaasit.
Mulle ei uppoa nämä Sjöblomin hassuttelureportaasit.
Tätä mä en muistakaan, miten olen voinut unohtaa? Tuli kuitenkin katsottua aikalailla aamusta iltaan joka päivä ne kisat. Mitä silloin tapahtui?Isac Elliotin Sotshi-vierailun jälkeen Ylen julkkishaastattelut urheilustudioissa eivät ole säväyttäneet. Camp-huumori kukki tuolloin.
Mitä helvettiä se tuolla tekee?Pop-muusikko Santapukki. Apulanta nimisen laulu- ja soitinyhtyeen lyömäsoitintaiteilija. Vähän nuorempaa sukupolvea kuin Jormas, The First ja Lasse Liemola.
Elliotilla ei oikeasti ollut yhtään mitään sanottavaa urheilusta, ja paras muistokin liittyi sellaiseen tapahtumaan (MM2011), jolloin hänet herätettiin kolmannen erän alussa katsomaan peliä.Tätä mä en muistakaan, miten olen voinut unohtaa? Tuli kuitenkin katsottua aikalailla aamusta iltaan joka päivä ne kisat. Mitä silloin tapahtui?
Päivittäinhän tuolla iltastudiossa on ollut lahtelaisia tyyppejä (tai no Sipe on born in Heinola mutta close enough), joten varmaan juurikin siksi. Sipe on kova urheilumies ja ihan hauska jätkä muutenkin.Mitä helvettiä se tuolla tekee?
Eiku perkele, nyt tosiaan muistankin tämän kun muistutit. Tuli juurikin mieleen tuosta että pikku-Iisakki herätettiin katsomaan peliä, se palasi mieleen vaikka olin onnistuneesti unohtanut.Elliotilla ei oikeasti ollut yhtään mitään sanottavaa urheilusta, ja paras muistokin liittyi sellaiseen tapahtumaan (MM2011), jolloin hänet herätettiin kolmannen erän alussa katsomaan peliä.
Laura Ruohola oli kuitenkin suorastaan lumoutuneena haastattelemassa Isacia.