Hiihdon MM-kisojen liveseuranta 2017

  • 233 045
  • 3 516

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mikä helvetin pölhökustaa siellä nyt pönöttää studiossa?!
Parempaa ulosantia tältä lahtelaiselta, Suomen mittakaavassa huippumuusikolta, tulee kuin Arffmanilta urheilijoille suunnattujen kysymysten osalta.

Hienoa Iivo!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Petra, Watabe ei todellakaan ottanut ensimmäistä henkilökohtaista arvokisamitaliaan tänään.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Petra, Watabe ei todellakaan ottanut ensimmäistä henkilökohtaista arvokisamitaliaan tänään.
Watabe kuin Watabe, ei sillä niin väliä. Petra on vain katsonut Wikipediasta tiedot väärän Wataben kohdalta, mutta sattuuhan sitä isommissakin kisoissa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mahtava kaveri tuo Rydzek, jo kolme kultaa näissä kisoissa. Perjantaina sitten neljättä hakemaan.

Mulle ei uppoa nämä Sjöblomin hassuttelureportaasit.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulle ei uppoa nämä Sjöblomin hassuttelureportaasit.

Näitä on kyllä vaivaannuttavaa katsoa, eikä aiheetkaan kovinkaan kiinnostavia ole. Pakkorako kait, kun ei edellisiä Lahden kisoja varmaan ihan hirveästi viitsitä muistella. Ei siinä mitään, mutta jotain vähän järkevämpää olisi voitu edes yrittää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Isac Elliotin Sotshi-vierailun jälkeen Ylen julkkishaastattelut urheilustudioissa eivät ole säväyttäneet. Camp-huumori kukki tuolloin.
 
Palkintojenjako alkaa ja nuo höpöttelee vain jostain Santapukin lapsista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Isac Elliotin Sotshi-vierailun jälkeen Ylen julkkishaastattelut urheilustudioissa eivät ole säväyttäneet. Camp-huumori kukki tuolloin.
Tätä mä en muistakaan, miten olen voinut unohtaa? Tuli kuitenkin katsottua aikalailla aamusta iltaan joka päivä ne kisat. Mitä silloin tapahtui?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tätä mä en muistakaan, miten olen voinut unohtaa? Tuli kuitenkin katsottua aikalailla aamusta iltaan joka päivä ne kisat. Mitä silloin tapahtui?
Elliotilla ei oikeasti ollut yhtään mitään sanottavaa urheilusta, ja paras muistokin liittyi sellaiseen tapahtumaan (MM2011), jolloin hänet herätettiin kolmannen erän alussa katsomaan peliä.

Laura Ruohola oli kuitenkin suorastaan lumoutuneena haastattelemassa Isacia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä helvettiä se tuolla tekee?
Päivittäinhän tuolla iltastudiossa on ollut lahtelaisia tyyppejä (tai no Sipe on born in Heinola mutta close enough), joten varmaan juurikin siksi. Sipe on kova urheilumies ja ihan hauska jätkä muutenkin.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tönseth ja Dyrhaug ovat muuten aika hmv näihin kaikkiin muihin vuonomaan kavereihin verrattuna... enkä tarkoita sitä pahalla.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onneksi ei jääty neljänneksi. Venäläisen ilme on liian tuttu, esim. aikanaan Janne Ahosen kasvoilta.
Sen jälkeen Ahonen voittikin liki kaiken mahdollisen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Elliotilla ei oikeasti ollut yhtään mitään sanottavaa urheilusta, ja paras muistokin liittyi sellaiseen tapahtumaan (MM2011), jolloin hänet herätettiin kolmannen erän alussa katsomaan peliä.

Laura Ruohola oli kuitenkin suorastaan lumoutuneena haastattelemassa Isacia.
Eiku perkele, nyt tosiaan muistankin tämän kun muistutit. Tuli juurikin mieleen tuosta että pikku-Iisakki herätettiin katsomaan peliä, se palasi mieleen vaikka olin onnistuneesti unohtanut.

Laura on aina tykännyt vähän nuoremmista, Iisakki taisi kyllä olla sakkolihaa siihen aikaan joten malttoi pitää himokkaat kyntensä erossa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Komealta näyttää meininki torilla, kuten pitääkin tällaisena hetkenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös