Hiihdon MM-kisojen liveseuranta 2017

  • 232 942
  • 3 516

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Iivo olisi kyllä syönyt norskin elävältä loppusuoralla, jos turska ei olisi uinut paniikissa syliin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Mahdollinen uran loppuminen iloisiin MM-tunnelmiin taattiin tällä.

Vaikka korpeaa nyt oikeastaan enemmän kuin hetkeen, niin pakko posin ja Mustin kautta ajatella tämä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos sulla on urallaan 1 MM-kulta vai 10 MM-hopeaa, kumpi on parempi? Niin. Ei kukaan hae mitään vitun sijoituksia.
Kyllä minä sanoisin, että kymmenen hopeaa. Tuo määrä kertoo, että hiihtäjä/mikä tahansa urheilija on ollut sen verran kova, että mitaleita tulee kotiin oikein urakalla.

Nimimerkillä Lukas Bauer on kovempi jätkä kuin Kari Härkönen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kas nimimerkki VilleLeino ja puhkuva Suomi-viha. Ei ole paljoa näkynyt mutta heti, kun meni suomalaisilla perseelleen niin täällä ollaan. Palstan yksi huikeimmista hahmoista!

Kiven alta luikertelee muitakin kertomaan, että mikä kaikki meni päin vittua liveseurannassa. Pylkkäs-konstakin puhui siitä viisauden viisaimmasta lajista, jälkiviisaudesta. Kaiken lisäksi tällä kertaa norski toimi väärin.
 

Ralph

Jäsen
Kyllä minä sanoisin, että kymmenen hopeaa.
Mutta mitalitaulukossa kuitenkin saldo 1-0-0 on korkeammalla kuin 0-10-0.

Edesmennyt isoisäni sanoi aina "ei suomalaiset pärjännyt" jos tuli hopeaa. Kulta on voitto, muut on häviöitä. Toki yllättäjille pronssikin on suuri voitto.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En mä nyt pysty näkemään mitään hyvää tässä. Odotin pääseväni näkemään 2 sekunnin päästä kun loppusuora aukeaa ja suomalainen vetää norjalaisen ohi kultaan yleisön huutaessa ja ollessa hurmiossa. Sen sijaan tuollaista paskaa tulee silmille. Ja vittu jos nämä kisat menee loppuun ilman kultaa Suomeen, niin tämä muistetaan yhtä pitkään kuin Torinon olympiafinaali.

Hittoako se norjalainen siinä enää rupeaa latua vaihtamaan, kun Iivon suksenkärjet on jo omien monojen kohdalla. Idiootti.
 

Nick Neim

Jäsen
Jos sulla on urallaan 1 MM-kulta vai 10 MM-hopeaa, kumpi on parempi? Niin. Ei kukaan hae mitään vitun sijoituksia.
Jos sulla on mahdollisuus valita Tampereen Tappara tai Kokkolan Hermes, niin kumpikohan on parempi? Jos ideana on pelkkä voittaminen, niin täytyy olla aika pölhö jos valitsee Hermeksen.

Tai sitten sun esimerkkisi oli ihan hävyttömän paska ja sulla on pahoja ongelmia logiikan kanssa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Sama on todettava tänne, mitä toiseenkin ketjuun; tilanne on sääntömielessä Iversenin vika (ehkä), mutta minusta sen pohjimmiltaan aiheutti Niskanen. Aivan turha ajaa noin sumppuun, kun olisi voinut ottaa tilaa, vaihtaa ulompaan latuun ja työntää voittoon siinä. Iversenillä ei ollut mitään palaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juuri näin.
Saat olla ihan vapaasti tätä mieltä, ja kuten olen jo kerran sanonut niin minäkin olen pettynyt tähän ettei kultaa tullut. Silti jos vaihtoehtona on joko sijoittua kolmanneksi vaiko neljänneksi, niin kyllä minä sen kolmossijan ennemmin otan näistä kahdesta vaihtoehdosta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei ole kyllä vähään aikaan pumppu hakannut tuohon malliin kuin viimeisen kiekan aikana. Varmaan pikkuleijonien finaalin jatkoaika viime talvena viimeksi pääsi vastaavaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sama on todettava tänne, mitä toiseenkin ketjuun; tilanne on sääntömielessä Iversenin vika (ehkä), mutta minusta sen pohjimmiltaan aiheutti Niskanen. Aivan turha ajaa noin sumppuun, kun olisi voinut ottaa tilaa, vaihtaa ulompaan latuun ja työntää voittoon siinä. Iversenillä ei ollut mitään palaa.
Tämä. Nyt kun olen tilannetta kelannut, niin kyllä siinä Niskanenkin sössi ja olisi kyllä hoitanut tilanteen loppusuoralla menemällä ulommalle reitille. Onneksi kuitenkin pronssia tuli, nelossijaa ei olisi kestänyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jylhä vittuilee norjalaisille haastattelussa, hyvä niin. Tämän pronssin kultareunus saatiin tuossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös