Mahdollinen uran loppuminen iloisiin MM-tunnelmiin taattiin tällä.
Kyllä minä sanoisin, että kymmenen hopeaa. Tuo määrä kertoo, että hiihtäjä/mikä tahansa urheilija on ollut sen verran kova, että mitaleita tulee kotiin oikein urakalla.Jos sulla on urallaan 1 MM-kulta vai 10 MM-hopeaa, kumpi on parempi? Niin. Ei kukaan hae mitään vitun sijoituksia.
Mutta kontakti tuli vartaloon.Norjalaiselta selvä pumppuliike jaloilla.
No voi vittu, eihän siinä sitten. Pärmäkoskikin täysi floppi kun otti eilen vaan hopeaa.Jos sulla on urallaan 1 MM-kulta vai 10 MM-hopeaa, kumpi on parempi? Niin. Ei kukaan hae mitään vitun sijoituksia.
Tuli vaan niin nopeasti tuo tilanne, ihan hyvin ois voinut väistää oikeallekin mutta ties vaikka Iversen ois tullut silti eteen. Ei voi tietää.Miksi Niskasen piti ajaa niin lähelle, olisi helposti voittanut kauempaakin, matkaa oli vaikka kuinka!
Kyllä, juuri näin. Moraalinen kulta ei lämmitä yhtään tässä vaiheessa.Iivo olisi kyllä syönyt norskin elävältä loppusuoralla, jos turska ei olisi uinut paniikissa syliin.
Kyllä, selvästi tähtäsi osumaa ylös, suorastaan törkeä temppu ja ainakin 7 peliä.Norjalaiselta selvä pumppuliike jaloilla.
Kas nimimerkki VilleLeino ja puhkuva Suomi-viha. Ei ole paljoa näkynyt mutta heti, kun meni suomalaisilla perseelleen niin täällä ollaan. Palstan yksi huikeimmista hahmoista!
Mutta mitalitaulukossa kuitenkin saldo 1-0-0 on korkeammalla kuin 0-10-0.Kyllä minä sanoisin, että kymmenen hopeaa.
No voi vittu, eihän siinä sitten. Pärmäkoskikin täysi floppi kun otti eilen vaan hopeaa.
Jos sulla on mahdollisuus valita Tampereen Tappara tai Kokkolan Hermes, niin kumpikohan on parempi? Jos ideana on pelkkä voittaminen, niin täytyy olla aika pölhö jos valitsee Hermeksen.Jos sulla on urallaan 1 MM-kulta vai 10 MM-hopeaa, kumpi on parempi? Niin. Ei kukaan hae mitään vitun sijoituksia.
Saat olla ihan vapaasti tätä mieltä, ja kuten olen jo kerran sanonut niin minäkin olen pettynyt tähän ettei kultaa tullut. Silti jos vaihtoehtona on joko sijoittua kolmanneksi vaiko neljänneksi, niin kyllä minä sen kolmossijan ennemmin otan näistä kahdesta vaihtoehdosta.Juuri näin.
Siinä oli norski ihan paniikissa kun näki Iivon perseessä kiinni, ilme oli ainakin sellainen. Turskalla ei ajatus kulkenut yhtään. Perkele.Hittoako se norjalainen siinä enää rupeaa latua vaihtamaan, kun Iivon suksenkärjet on jo omien monojen kohdalla. Idiootti.
Ilme tosiaan oli sellainen, kuin olisi ollut paskat housussa jo puoli kilometriä. Maaliin tullessakin näytti siltä, ettei tiennyt kuka on tai missä on.ilme oli ainakin sellainen.
Tämä. Nyt kun olen tilannetta kelannut, niin kyllä siinä Niskanenkin sössi ja olisi kyllä hoitanut tilanteen loppusuoralla menemällä ulommalle reitille. Onneksi kuitenkin pronssia tuli, nelossijaa ei olisi kestänyt.Sama on todettava tänne, mitä toiseenkin ketjuun; tilanne on sääntömielessä Iversenin vika (ehkä), mutta minusta sen pohjimmiltaan aiheutti Niskanen. Aivan turha ajaa noin sumppuun, kun olisi voinut ottaa tilaa, vaihtaa ulompaan latuun ja työntää voittoon siinä. Iversenillä ei ollut mitään palaa.
Tarkoitatko että käytti vartaloaan ns. pumppuna?Norjalaiselta selvä pumppuliike jaloilla.