Hiihdon MM-kisojen liveseuranta 2017

  • 233 021
  • 3 516

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Suomisesta on tullut Ebba Anderssonin fani.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on ihan vaan omaa mutuilua, mutta Björgenin nimen virallinen kirjoitusasu norjaksi on Bjørgen, ja tässä keississä tuo ø vääntyy englanniksi muotoon oe. Ä ja Ö on sitten vaan A ja O. Kait.

Voi olla että olen väärässäkin.

Kyllönen ainakin oli jossain kisassa Kylloenen ja Pärmäkoski Parmakoski
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
"Kaikesta huolimatta Kerttu, tämä keskeytys taisi olla kuitenkin voitettu keskeytys?"
"Keskeytyksestäsi huolimatta nämä ovat olleet menestykselliset kisat Niskasen perheelle"
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tää on ihan vaan omaa mutuilua, mutta Björgenin nimen virallinen kirjoitusasu norjaksi on Bjørgen, ja tässä keississä tuo ø vääntyy englanniksi muotoon oe. Ä ja Ö on sitten vaan A ja O. Kait.

Voi olla että olen väärässäkin.
Okei, joo, noin se taitaa olla.. Muistelin jostain syystä että se olis ollut Björgen..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suksia ei vaihdeta, mikä tietysti oli ihan oikea ratkaisu. Toki suomalaisten historian näissä taktiikkajutuissa olin melkein pomminvarma että Krista vaihtaa sukset, mutta onneksi ei.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Miten mulla on sellainen fiilis jäänyt tällä kaudella, että Maikkarin asiantuntijana toimiva Toni Roponen on aika huolella ampunut metsään näissä ennakkoarvioissaan. Nythän se nosti ennen hiihtoa Niskasen yllätysmitalistiksi.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ei saisi Krista jättää tätä loppukirin varaan, pakko yrittää ratkaisua ennen sitä
Uskon, että ihan sama mitä tekee niin yksi on edellä. Tärkeintä, että on samalla loppusuoralla Martinin kanssa niin uskon riittävän mitaliin.
 
Kertulla hävisi sääret. Jotain on jumissa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tietää huonoa, kun Tapsa kertoo jonkun suomalaisen hiihtämisen olevan "tasapainoisen ja rauhallisen näköistä". Tästä seuraa säännöllisesti notkahdus.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Uskon, että ihan sama mitä tekee niin yksi on edellä. Tärkeintä, että on samalla loppusuoralla Martinin kanssa niin uskon riittävän mitaliin.

Joka tapauksessa hienossa kunnossa on Pärmäkoski.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös