Ismo Hämäläinen. Saisi vähän innostuneemman kuuloinen tosiaan olla, mutta ei sentään Vähäsöyrinki tasoa, joka ei malttanut kahta sekuntia pidempään olla hiljaa.Kuka tuo kommentaattori on? Ihme mumisija, ei kyllä iske millään tasolla. Radiossa Piirainen oli ihan toista luokkaa, kun toissa päivänä sprinttejä seurasin. Vaikuttaa tosi paljon lähetyksen tunnelmaan tuommoinen molli-Olli.
Ismo Hämäläinen. On kyllä yksi surkeimmista kommentaattoreista joita olen itse joutunut kuuntelemaan koskaan.
No nyt tekee Northugilla jo tiukkaa, kohta se putoaa valitettavasti.
Dyrhaug, Belov, Harvey ja Cologna, tästä nelikosta löytyy voittaja.
No nyt tekee Northugilla jo tiukkaa, kohta se putoaa valitettavasti.
.
Olisi kyllä hieno asia, mutta katselen kaikki miesten kisat tarkkaillen aina joka tilanteessa, missä Northug menee. Suosikkini kun on. On näyttänyt läpi kisan niitä elkeitä, joita esittää aina kun jää sijoille ynnä muut.Veikkaan, että voittaa.
Mikäs kisa se oli kanssa 90-luvulla kun söhläsivät vastaavasti noiden sauvojen kanssa. Olettaen että kyseessä nyt kanssa rehellinen haaveri. Jos ei, niin noinhan se kannattaisi lavastaa eikä katveessa.
Mikä tämän Ylen kommentaattorin tuoma lisäarvo on???
Olisi kyllä hieno asia, mutta katselen kaikki miesten kisat tarkkaillen aina joka tilanteessa, missä Northug menee. Suosikkini kun on. On näyttänyt läpi kisan niitä elkeitä, joita esittää aina kun jää sijoille ynnä muut.
Toivottavasti on vain onnistunut hämäämään minua.
Eikös Myllylältä katkennut sauva, ja norjalainen huoltomies ei antanut sauvaa tilalle vaikka oli syli täynnä sauvoja?Mikäs kisa se oli kanssa 90-luvulla kun söhläsivät vastaavasti noiden sauvojen kanssa. Olettaen että kyseessä nyt kanssa rehellinen haaveri. Jos ei, niin noinhan se kannattaisi lavastaa eikä katveessa astua itse päälle.
Ei huuda Tapsan päälle. Plussaa.
"Tällä hetkellä näyttäis siltä." :D
Eikös Myllylältä katkennut sauva, ja norjalainen huoltomies ei antanut sauvaa tilalle vaikka oli syli täynnä sauvoja?