Vitun lumisade! Nyt kaiken maailman Haveyden ja Colognien mahdollisuudet nousevat. Harvey ja Cologna eivät vedä vahingossakaan metriäkään. Ylivoimaisesti kovakuntoisin on Olsson, mutta hän saattaa jäädä mitalitta.
Voittaja on ollut yleensä se paras. Ei ole pakko esim. katkoa sauvaa.
Mikäs Harveyssa ja Colognassa noin risoo? Eniten pelottaa kiri-Petterin mahdollinen (loppu)isku. Olsson on kyllä järkyttävässä kunnossa.Vitun lumisade! Nyt kaiken maailman Haveyden ja Colognien mahdollisuudet nousevat. Harvey ja Cologna eivät vedä vahingossakaan metriäkään. Ylivoimaisesti kovakuntoisin on Olsson, mutta hän saattaa jäädä mitalitta.
Mietin ihan samaa että luulisi että siellä olisi jokaisella varasauvat paikalla, lisäksi jos lopussa menisi poikki niin voisi kiertää sieltä piltuusta hakemassa, vaikka suksia ei saisikaan vaihtaa.Saako siihen suksen vaihtopaikkaan tuoda sauvat jos sattuisi tuossa katkeamaan?
Matilla mitään mahdollisuuksia ole, enkä minä Matin takia kiroakkaan. Mutta, jos joku Harvey voittaa, niin ei hän paras ole.
Miksi ei olisi? Harveyhan on kovassa kunnossa, ja siellähän hän kokoajan joukkoa vetää.Matilla mitään mahdollisuuksia ole, enkä minä Matin takia kiroakkaan. Mutta, jos joku Harvey voittaa, niin ei hän paras ole.
Eihän se sauva kokonaan katkennut, vaan tyvestä puuttui 10 cm.Oli siinä edellisessä mäessä kyllä jo Heikkisellä kaksi ehjää sauvaa, muttei varmaan oman parin sauva ollut. Ainakin työnsi normaalisti kahdella kädellä, eikä vain rytmittänyt. Tapsa ja Virpi eivät tätä ilmeisesti nähneet, vaan vasta tuon kun Koivusalolta sai sitten oman parin sauvan. Ei kuitenkaan hiihtänyt kahta minuuttia ilman toista sauvaa, kuten nuo väittivät - näytti toinen sauva vain siinä vähän pidemmältä.
Mikä oli noin hauskaa?Hahahaha....
Hehe ei ole paras vaikka voittaisi :D
Jolloin olisi itketty epätasaisista sääoloista ja taas olisi "väärä" voittanut.Oikea tapa on väliaikalähtö, piste.
Minä tykkään paljon väliaikalähdöistä, mutta on tässäkin puolensa. Jännittävää shakkipeliä. Ihan eri maata kuin joku helvetin skiathlon.Oikea tapa on väliaikalähtö, piste.