Luuletko ihan oikeasti että me ollaan ainoa maa missä omia ei haukuta jne?
Luuletko ihan oikeasti että me ollaan ainoa maa missä omia ei haukuta jne?
Tapsalta ei ollut ehkä aivan paras päivä. Puolentoista tunnin kisasta jauhettiin puolet suksien vaihdosta ja muutenkin aika ihmeellisiä asiavirheitä tuli paljon.
Joo joo ja deekujen geenit jne jne. Mitäs jos vaikka ollaankin ihan vaan samanlaisia kuin kaikki muutkin ja negaillaan ihan saman verran? Minua enempi ärsyttää tää että ihan sama onko se lätkän MM ketju tai mikä vaan, niin aina löytyy nää muutamat huutamaan kuinka me ollaan se negatiivisin kansa ja ettei saa haukkua jada jada. Jokanen vittu tyylilään, mun tyyli on negailla ja sillä hyvä, kiva että on saman henkisiä palstalla niin voidaan negailla aina yhdessä.Emme ole tietenkään. Mutta meillä vittumaisuuden ja negatiivisuuden suhteellinen osuus on ihan maailmanhuippua, ollaan omien haukkumisessa ja selkään puukottamisessa vähän kuin mitä Johaug on hiihdossa.
Joo joo ja deekujen geenit jne jne. Mitäs jos vaikka ollaankin ihan vaan samanlaisia kuin kaikki muutkin ja negaillaan ihan saman verran? Minua enempi ärsyttää tää että ihan sama onko se lätkän MM ketju tai mikä vaan, niin aina löytyy nää muutamat huutamaan kuinka me ollaan se negatiivisin kansa ja ettei saa haukkua jada jada. Jokanen vittu tyylilään, mun tyyli on negailla ja sillä hyvä, kiva että on saman henkisiä palstalla niin voidaan negailla aina yhdessä.
Jännä kilpailumuoto toden tosiaan. Ranska näyttää aika vahvalta tässä kisassa, mutta Saksa ja Japani haastavat kovasti. Norjan mitalihaaveet kaatunevat Klemetsenin totutun huonoon hiihtokuntoon. Toki Klemetsen oli käytännössä lukkovalinta, koska Norja tarvitsee hyvän mäkimiehen Moanin kaltaisen hiihtotykin kaveriksi.Tää on aika jännä tämä yhdistetyn parikisa. Molemmat hyppäävät vain kerran, mutta hiihtävät peräti viidesti 1,5 kilometrin matkan. Varmasti yllättävän rankka hiihdon osalta tämä. Erikoista, että nämä yhdistetyn kaverin hiihtävät rankemman parikisan kuin mitä maastohiihtäjät.
Aika odotettu juttu. Japani on täysin mäkimaa, joten oli lähinnä välikappaleena tuossa. Olisihan tässä jotain muutakin tahtonut tapahtuvan, kuin vain Lamis Chappuisin kaatumisen. Tuo kaatuminen on kun ollut koko kisan jännin tapahtuma.Niin vain Norja vienee yhdistetyn parikisan pronssimitalit.
Moniko sinne menee? Kahdeksan? Kymmenen?Menisikö Suomi mahdollisesti jopa toiselle kierrokselle?
Moniko sinne menee? Kahdeksan? Kymmenen?
Moniko sinne menee? Kahdeksan? Kymmenen?