TML kirjoitti:Jos taas tarkotat tuota Danielin rankkaamista parhaimmaksi niin ikuisuus kysymyksiähän nämä ovat mutta eiköhän nuo Danielin wpt-voitot ja finaalipaikat puhu jo puolestaan turnausten osalta ja käteispeli actionissa voittanut melkoisesti viime vuosina bobbys roomissa. High stakesissa otti tosiaan tukkaan melkoisesti mutta ei kannata ihan siitä vetää johtopäätöksiä että olisi tappiollinen pelaaja.
Mun mielestä tässä puhutaan tämän hetken tilanteesta "parhaan pelaajan" osalta, eikä DN:sta mitenkään voida tässä yhteydessä puhua. Totta, hän on maailman parhaita turnauspelaajia, mutta käteispeleissä ainakin allekirjoituksesi henkilö vie DN:aa miten päin tahansa ainakin kolmessa valtapelissä. Siis texas NL, pot limit omaha ja fixed texas. Eri asia sitten pitääkö tuota fixed texasia enää minkään sortin valtapelinä, mutta enivei Patrik kepittää DN:n jokaisessa näistä lajeista. NL texasissa pystyisin itsekin antamaan hyvän vastuksen Danielille, mutta muissa tukkaan tulisi ja kunnolla. NL ei ole hetkeen ollut Danielin vahvin peli, mikä on HSP-kausilla nähty. Hän on ollut Elezran ja Chamanaran ohella pöydän heikoimpia pelaajia, vaikka kortit ovatkin sylkeneet nassuun.
Turnausten lisäksi 2-7 triple draw lienee pelejä, jossa DN:aa voi pitää jonkinlaisilla perusteillakin maailman parhaana. En kyllä itse sanoisi, kun en ole ikinä Danielin nähnyt peliä pelaavan. Ainakin mulla on sellanen kuva että hän siinä menestyy kun actionia saa.