tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Onhan todella järkyttävä a) kuva ja b) peli. IFK-huudot sentään normaalia, hyvää tasoa :)
Mulla on Soneran viihde-digiboksi (eli lähetykset tulee laajakaistan kautta). Tilasin eilen illalla tuon CHL Total -paketin ja sain siitä mailiin vahvistuksen. Tulin äsken töistä eikä ohjelmaoppaasta löydy näitä uusia kanavia (boksi on buutattu). What the fuck?
Mulla taas kuva oli läpi ottelun todella hyvä ja selkeä. Hyvän laatuinen HD kuva oli ja ellei jopa parempi kuin Nelonen PRO HD kanavilla. Ainut mikä sumensi kuvaa oli vitutus lähinnä, joka johtui HIFK:n peliesityksistä ensimmäisessä erässä.
Mä oon ottanut tabletteja jo viimeiset 15 vuotta IFK:n peleissä. 2 vihreätä ennen ottelua ja 1 punainen matsin jälkeen. Aika lähellä adhd:ta.tabletilla kuva ihan ok! Ei kuitenkaan hd.
...ja repesin... ;)Mä oon ottanut tabletteja jo viimeiset 15 vuotta IFK:n peleissä. 2 vihreätä ennen ottelua ja 1 punainen matsin jälkeen. Aika lähellä adhd:ta.
Mun atk:lla (valkoinen, litteä, ohut, josta puuttuu faksi- ja modeemipiuhat, sekä MikroMikko-logo) matsi oli aikamoista puuroa. Tosin, enpä tuosta " palvelusta" maksanutkaan.
Itse katsoin KalPan peliä pari vaihtoa ja ei se kuvanlaatu minusta missään nimessä ollut HD-tasoista. Toki katsoin Sonera Viihde nettipalvelun kautta tuota KalPan peliä. HIFKn matsin kuvanlaadu oli jotain ihan uskomatonta kuraa.
-Tinke
Mtv Sport näkyy ihan antenniverkossa ilmaiseksi.
Welhon kaapelissa näkyy Krefeld-HIFK livenä. Kun vaan HIFK vielä pelaisi myös hyökkäyssuuntaan, niin olisi kiva katsella peliä. Elkinsillä oli yksi puolittainen paikka ja Krefeld teki yhden yv-maalin 1. erässä.