Ensimmäisestä pelistä taisi tulla 0p ja sen jälkeen on unohtunut veikata.
1) HPK - HIFK 3-2 ja.
2) HIFK:n avausmaalintekijä: Sebastian Dyk
3) HIFK:n maalivahtien torjuntamäärä: 17
4) HIFK:n rangaistusminuutit: 8 min
Kyllä mä ajattelin tuon niin, että veikataan lopputulosta, tuli se sitten varsinaisella peliajalla tai vaikka jatkoajalla. Eli tulisi piste tuosta sinulle. Mitä tulee muuhun viestiin niin halusin tehdä kynnyksen osallistua todella matalaksi ja todella helpoksi/yksinkertaiseksi. Myös sellaiseksi, että jos jää kierroksia välistä, niin ei haittaa kauheasti.Tuleeko tuosta 0p kun se 3-2 maali syntyi jo 37sek ennen täyttä peliaikaa eikä vasta jatkoajalla? Torjuntamäärätkin ovat aika tuuripeliä, kun tulee 0p vaikka on yhden (tai tässä tapauksessa kahden) päässä oikeasta. Pitäisi olla mielummin 5 torjunnan välein kategoriat 0-5, 6-10, 11-15 jne. Mutta ehkei sääntöjä voi enää muuttaa.
Ei pisteitä mukaan joten viidellä pisteellä jatketaan...Yksi piste lisää, nyt 5 pistettä kasassa.
1) HIFK - TPS 1-4
2) HIFK:n avausmaalintekijä: Palola
3) HIFK:n maalivahtien torjuntamäärä: 16
4) HIFK:n rangaistusminuutit: 31
Kaikkea pitää kokeilla (paitsi siskoaan ja kansantanhuja), joten menköön tämän topicin neitsyys nyt:
1) KalPa - HIFK 1-3
2) Kaskimäki
3) Taponen 23 torjuntaa
4) 6 min
Olen ymmärtänyt tämän aivan väärin. Olen luullut, että se on ”kaikkea kohtuudella, paitsi kansantansseja”. Sori, serkku.Eikös se mennyt niin että kaikkea kohtuudella paitsi sukulaisia ja kansantansseja?
Sori, pakko. Ymmärsin kyllä yskän.
Älä huoli, mitä serkumpaa, sitä herkumpaa... öh... no, ei MULLA ole siitä kyllä kokemustaOlen ymmärtänyt tämän aivan väärin. Olen luullut, että se on ”kaikkea kohtuudella, paitsi kansantansseja”. Sori, serkku.