HIFK-Valko-Venäjä 22.8 klo 14

  • 5 797
  • 43

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Refreshaa välillä, Roberto...

Sitähän minä täällä painelin ku fan, mutta sama tylsä sivu tuli aina uudestaan. Oliskohan tietoliikenne mättänyt, yhtäkkiä tuli sitten 5 riviä...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista tämäkin:
43:29 'thrust Of varakas accurately into kipera'. Kuulostaa tiukalta tilanteelta - Varakas työntää tarkasti kiperään paikkaan?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti tant gredulin
Mielenkiintoista tämäkin:
43:29 'thrust Of varakas accurately into kipera'. Kuulostaa tiukalta tilanteelta - Varakas työntää tarkasti kiperään paikkaan?

joo, mielenkiintoisia tuomioita itämailla, kuten;
"35.36 Removal Of lamberg (KHIFK). For the attack of the player that not managing washer."

Ei saa hyökätä kaverin kimppuun, joka ei osaa käyttää pesukonetta. HYI HYI! Lamberg
:)
 

Martyr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hjk.
Taas tällainen ihmeellinen tauko, sitten 10 minuutin päästä ilmestyy 5 - 10 riviä pelin tapahtumista. Taitaa olla hieman toivomisen varaa Venäjän tietoverkkojen toiminassa...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt mua pelottaa ihan oikeesti - luulen, että ymmärrän mitä 'For the attack of the player that not managing washer' tarkoittaa...
Washer on kiekko, joten siis tämä on kiekottoman äijän ottamista.
Ei jumangegga sentään.

EDIT: 54.53 GOAL!Kharkins (Sederkholm) OF KHIFK 2:5

Judge went to the survey of goal.

54:33 Removal/distance Of spanel (KHIFK).For the damage of strength.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
on-line..

54.53 GOAL! Kharkins (Sederkholm) OF KHIFK 2:5


Go Harkins Go!!!

Edit: lyhyesti ja yksinkertaisesti
"59.58 fight "
 
Viimeksi muokattu:

Pasi -76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomioita ottelusta:

Harkinsille kiekko talteen HIFK:n viidennen maalin johdosta. En ymmärrä miksi tuomari meni erikseen tarkistamaan oliko maali vai ei, mielestäni selvä maali - kiekko osui takarautaan.

Spanhel jäähyilee, Rindellille lisää miettimistä (valitti aikaisemmin Spanhelin jäähyalttiudesta). Minä sen sijaan en enää mieti, Spanhelin kohdalle sanakirjaan: maaleja+jäähyjä. Vaikuttaisi täydelliseltä jääkiekkoilijalta.

59.58. Fight. I'll rest my case.


Edelliset kommentit voimakkaan intuition pohjalta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Korak
Edit: lyhyesti ja yksinkertaisesti
"59.58 fight "

Helvetti, Penan kissat alkavat heräillä talviunestaan! Hieno homma, että toinenkin suomalainen jengi alkaa saada pakettiaan kasaan. Muita joukkueitahan ei TPS:n ja IFK:n ohella lasketa.
 

Pasi -76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pressiboxi
Helvetti, Penan kissat alkavat heräillä talviunestaan! Hieno homma, että toinenkin suomalainen jengi alkaa saada pakettiaan kasaan. Muita joukkueitahan ei TPS:n ja IFK:n ohella lasketa.
Vastakohteliaisuutena voisin kertoa, että minulla on kerran ollut Turussa kivaa.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti fiftyeight
Ja Lamberki on taas tällännyt maalin 2-3!
Kyseinen pakkilegenda (ainakin tuleva sellainen) on muissakin peleissä merkkauttanut pojoja. great. Myös Spanhel, Vihko, Harkins ja Saarinen pisteiden valossa hyvässä vauhdissa. Rekryt näyttävät toimivan ja Pasi petraa kuin se sitä.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Viestin lähetti Korak



Edit: lyhyesti ja yksinkertaisesti
"59.58 fight "

Ei kerrottu kuka tappeli? Kuhta ei oikee vielä oo vakuuttanu. Kyl herrat Spanhel ja Harkins vaikuttaa aika kovilta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
joku ristikkopäinen junnu vääns vähän aikaa Pärän kans - lähde: super-Kimi
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alivoimamaaleja ja jäähyjä

Mikäli olen ymmärtänyt Babelfishiä oikien tekivät sekä Lamberg että Söderholm alivoimamaalin, koska "yarvinen oli "removed för roughness".

Spanhel, (rotweileri) istui 4*2 min ja veikkaisin että hän myös oli osallisena tuohon 59,58 tapahtumaan, (ellei se ollut Hirso :-) )
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh tulihan se voitto. Tästä on hyvä lähteä Ahvenanmaalle hiomaan peliä kondikseen. Eipä ole enää kauaa liigan alkuun. Ja sekös vasta meikäläistä lämmittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös