Viestin lähetti Janos
Aika kovaa kamaa! Kyllä mielelläni molemmat näkisin punanutussa... Silloin jouduttaisiin heivaamaan joitakin ukkoja pois... Scissons!
Mitenkä varmoja nämä "varmat tahot" ovat?
Viestin lähetti sham69
Kumma että HIFK väittää edelleen että päätökset tehtiin myöhään sinä iltana, kun todellisuudessa HIFK oli erottanut valmennusjohtonsa aamutreeneissä. Itse sain tuolloin tiedon valmentajanvaihdosta hiukan puolen päivän jälkeen eli paljon ennen kuin HIFK teki päätöksensä??.
Viestin lähetti Rebel
Moger on IFK:n uusi vahvistus. Loppukauden sopimus. Jeff Scissonsista luovutaan DNA/HIFK
Ja mulla on meno-paluulippu Poriin lauantaiksi.Tulee mielenkiintoinen ilta.Saarelasta tai tästä NHL-pakista ei sitten vielä ole varmuutta?Viestin lähetti Rebel
Moger on IFK:n uusi vahvistus. Loppukauden sopimus. Jeff Scissonsista luovutaan DNA/HIFK
Viestin lähetti JHag
Tähtirinnat: kyllähän se on selvästi sanottu shamin ed. vastauksessa
Viestin lähetti Moderaattorit
Tämä on varoitus. Seuraava tulee kohti.
Terveisin: Jatkoajan Ystävällinen Ylläpito l. JYY.
Viestin lähetti JHag
tiki; sanon saman kuin tähtirinnallekin....katso se shamin viesti, missä asia on sanottu niin suoraan kuin ilman nimeä voi. Kenenkäs faija on Pasilassa töissä. Minä en nimeä paljasta, koska ketju ei ole minun. Mutta uskallan täällä heittää läppää, kun tämä on näköjään tullut jo julkiseksi
Viestin lähetti sham69
Kumma että HIFK väittää edelleen että päätökset tehtiin myöhään sinä iltana, kun todellisuudessa HIFK oli erottanut valmennusjohtonsa aamutreeneissä. Itse sain tuolloin tiedon valmentajanvaihdosta hiukan puolen päivän jälkeen eli paljon ennen kuin HIFK teki päätöksensä??.