Katos vaan! Tulin vapaan puolelle ja huomasin avanneeni uuden ketjun! Joo kiitoksia vaan modeille, kun avasivat ketjun tänne vapaan puolelle.
Oma ristiretkeni tuossa ristilipun maassa jatkui sitten Rapperswilissä vielä sen jälkeen, kun tuo likainen puoli tusina (Korak, Jhag, Tinde, Johannes&co) jatkoi illalla matkaansa taksilla kohti Zurichiä.
Lähdin sitten kiertelemään kahden paikallisen Rapperswil-fanin kanssa kanssa sen tuhatta baaria läpi vesisateessa. Joku älypää oli sitten mennyt pystyttämään terassin keskelle kulkureittiäni! No enhän minä pimeässä sitä terassia huomannut, vaan sinkosin itseni keskelle terassihässäkkää kuin Vopat konsanaan. Voin sanoa, että terästuolit tekee höpöä, kun niihin syöksyy sääriluu edellä!
Kun sitten saavuin ihmisten aikaan, eli joskus aamuyöllä, hotelliin niin huomasinkin, ettei avaimeni käynyt ulko-oveen. Olivat ryökäleet unohtaneet antaa minulle erillisen avaimen ulko-oveen! Siinä sitten pähkäiltiin näiden Rapperfanien kanssa aikamme tilannetta. Ehdotin jossain vaiheessa sateen ja tilanteen ärsyttämänä, että pistän lasin sisään ja hoidan kysymykset sitten aamulla henkilökunnan kanssa. Ei ollut hyvä idea heidän mielestä. Outoa porukkaa! Onneksi sitten pääsin nukkumaan toisen luokse (danke schön Chandi!) ja säästin samalla rahaa ja HIFK-fanien mainetta maailmalla, jonka olimme jo kerenneet nostamaan aika hyvälle tasolle.
Aamulla sitten hotellille penailemaan. Asiani selvitettyäni sovimme, että huoneesta ei veloiteta mitään. Tämän jälkeen luonnollisesti söin hotellin aamiasbuffen ja menin pariksi tunniksi lepäilemään huoneeseeni, josta en mitään ollut maksanut. Loppuiltapäiväni kului sitten pubissa ja internetkahvilassa odotellen junan lähtöä lentokentälle.
Paluulennolla oli sitten mukana itse The Hän eli Pena ja muu johtoryhmä. Pitihän heitä moikata ja kertoa, että olin yksi niistä seitsemästä kahjosta siellä hallilla. Ystävällisen hymyn ja moikkauksen sain heiltä. Taisivat kyllä katsoa vähän säälien. Olin nöyrä...
Tällaista tapahtui minulle ja laseilleni ottelun jälkeen. Innolla odotan raporttia miten pääryhmän matka Zurichiin ja Helsinkiin sujui ;).
Edit: Sihteeri teki typoja. Mulla ei ole käyttöä sellaiselle.