Eilen nähtiin kaksi erää sellaista jääkiekkoa, jota minä en jääkiekoksi kutsu. Onko tämä sitä peliä mitä nykyinen sm-liiga haluaa tarjota yleisölle?
Vukoun 6 torjuntaa, Lassila 13 torjuntaa.
Koko kentän roikkumista, hakkaamista ja sähellystä.
Jos IFK:n uusi valmentaja on joku, joka tulee viljelemään tällaista paskaa Nordikselle niin rupean kampanjoimaan, että kirjaimet IFK poistetaan tämän joukkueen nimestä.
Koko sm-liiga voi mennä itseensä ja toivottavasti sieltä komerosta löytyy edes joku, joka tajuaa palauttaa punaviivan.
Olen täysin kyllästynyt katselemaan jotakin jokeri-tps-eloranta-summasen peruutusta ja keskialueen ruuhkia.
Vittu mitäkiekkoa!
Itse peliin ja tapahtumiin.
On suorastaan ihme, että noinkin kokeneet pelaajat mitä TPS:llä on jättävät kaiken Sakun hoidettavaksi. Vaikutti siltä, että koko TPS-lauma ajetteli, että "kylla Saku hoitaa" ja annettiin kaiken olla. Nuorille pelaajilla (esim. Aho) nostan hattua, oli edes jotakin yritystä. Ei se Saku mikään yli-jumala ole. Hävettää TPS:n kannattajien puolesta. Isot miehet, tana.
Suuri viihdyttäjä, josta suuret "kiitokset", oli jälleen tuo surullisen kuuluisa raitapaita Favorin. Tuossa paljon mainitussa Vopat-Rivet tilanteessa olisin toivonut näkeväni Mäkelän. Ei olis tullut yhtään jäähyä vaan saatananmoista "läksytystä" kavereille. Nyt raitapaita pakenee jonnekin toimitsijoiden luokse ja sääntökirjan sivujen väliin ja jakelee suurieleisesti tyhmiä jäähyjä (=minun mieleipiteeni).
Rivetin ensimmäinenkin jäähy oli siinä-ja-siinä samoin kuin Jaken ns. ryntäysjäähy.
Suurin hämmästykseni oli kuitenkin kun ensimmäisellä tauolla kiersin hallin sisäpuolella. Luulin jo hetken eksyneeni narrien katomatsiin. Hirveeä lauma kännisiä örveltäjiä ja suuri osa kotijoukkueen nuorimpia kannattajia. Hävettää katsella tällaisia
tyyppejä, joilla ei ole tajuakaan missä ovat ja miksi.
Kyllä sitä fiilistä saa ilman holtitonta dokailua.