Re: Re: Isot pelottavat mirrit..
Viestin lähetti JHag
-Todella turkulaisten lasien läpi tehty havainto. Kaikkihan tietävät että TPS pelkää fyysistä peliä. Liigan pienin joukkehan se on. Aika vähällä HIFK tänään päästi TPS:n verrattuna esim. viime kevään viimeiseen keskinäiseen matsiin, jossa mm. lihaketju Kautonen-Nielikäinen-Hucko.
Kuten itse sanoit, HIFK päästi Tepsin vähällä tässä pelissä. Siksi en ymmärräkään uhoamista todella kovasta fyysisestä pelistä.
Jos pelaaja pelkää fyysistä peliä, hänen paikkansa ei ole kaukalossa, koska suoritustaso kärsii liikaa. Tepsin menestys ei voi perustua pelkästään liigan tiukentuneeseen linjaan.
Ja vielä selvennykseksi, olen ehdottomasti fyysisen pelin kannalla ja toivonkin Tepsin parantavan tällä osa-alueella, ainakin puolustuksessa. Kuitenkaan taitoa ei saa kadottaa.
valmentajavaihdosta...? Toisaalta, noin kapealla pakkimateriaalilla on vaikeuksia vaikka coachina ois kuka tahansa, kuinkas Tepsille tällä kaudella tällaiset äijät jäi käteen? En oikein seurannut ko. joukkueen kokoamista...
Et ole ainoa joka ihmettelee Tepsin puolustuksen kapeutta. Itse luotan kuitenkin että tarvittavat vahvistukset löytyy ja Jalonen saa homman toimimaan.
Aika epäkiitollinen paikka aloittaa valmennusura, joukkueella triplamestaruus takana ja puolet joukkueesta katoaa (joukkueen viime kauden pistepörssin kahdeksan parasta vaihtaneet maisemaa)