Hifk-Tps 15.9 klo:16.00

  • 5 135
  • 56

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Elän siinä uskossa että se on tuo 6500.5000 on/olisi alakanttiin.
Totuus jossain noiden välimaastossa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Käsittääkseni yleisötavoite on sama kuin viime kaudella eli 6500. Olin kyllä yllättynyt, että jäätiin täydestä hallista lähes 2000 katsojaa! Vastassa kolminkertainen mestari avausmatsissa ja lauantaina. Taitaa sittenkin nuo lippujen hinnat olla juuri sen ratkaisevan verran kalliimpia, ettei halli täyty kuin Jokereita vastaan. 20 mk:n lisä pitäisi olla ainoastaan Jokerit-matseissa. Penalle pari kansantaluostieteen sanaa: hintajousto ja (fanien) budjettirajoite.

Eilisestä matsista en kyllä rahojani vaadi takaisin. Yhtä taistelevaa HIFK:ta en ole pariin vuoteen hallissa nähnyt. Oli hyvä lähtö lauantaille joka jatkui Hadankan kautta Helsingin yöhön :). Nyt on olo sitten kuin parin taklauksen jäljiltä. Ja kohta telkusta tulee Jokerit-HIFK, tämähän on oikein mukava viikonloppu sittenkin ;).
 

Vekman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Re: Re: Isot pelottavat mirrit..

Viestin lähetti Sonic Empire


Perinteisen turkulaisen tissiposken ininää. Hävisitte, tottukaa siihen. Ehkä taas saatte pari tuhatta lisää halliin tuon takia.

Tuliko luettua viesti liian monen bissen jälkeen? HIFK oli parempi, luisteli paremmin ja taklasi luonnollisesti paremmin, tämän näki jokainen. Kuitenkaan, IFK ei pelannut niin fyysisesti kuin mihin se pystyisi.

Tepsin joukkue ei ole fyysinen, mutta ei sitä nyt tuollaisella taklauspelillä vielä järkytetä. Tappion syyt olivat ihan muualla.

Mukavaa alkavaa viikkoa vain sinnekin.
 

Vekman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Re: Re: Isot pelottavat mirrit..

Viestin lähetti JHag


-Todella turkulaisten lasien läpi tehty havainto. Kaikkihan tietävät että TPS pelkää fyysistä peliä. Liigan pienin joukkehan se on. Aika vähällä HIFK tänään päästi TPS:n verrattuna esim. viime kevään viimeiseen keskinäiseen matsiin, jossa mm. lihaketju Kautonen-Nielikäinen-Hucko.

Kuten itse sanoit, HIFK päästi Tepsin vähällä tässä pelissä. Siksi en ymmärräkään uhoamista todella kovasta fyysisestä pelistä.

Jos pelaaja pelkää fyysistä peliä, hänen paikkansa ei ole kaukalossa, koska suoritustaso kärsii liikaa. Tepsin menestys ei voi perustua pelkästään liigan tiukentuneeseen linjaan.

Ja vielä selvennykseksi, olen ehdottomasti fyysisen pelin kannalla ja toivonkin Tepsin parantavan tällä osa-alueella, ainakin puolustuksessa. Kuitenkaan taitoa ei saa kadottaa.

valmentajavaihdosta...? Toisaalta, noin kapealla pakkimateriaalilla on vaikeuksia vaikka coachina ois kuka tahansa, kuinkas Tepsille tällä kaudella tällaiset äijät jäi käteen? En oikein seurannut ko. joukkueen kokoamista...

Et ole ainoa joka ihmettelee Tepsin puolustuksen kapeutta. Itse luotan kuitenkin että tarvittavat vahvistukset löytyy ja Jalonen saa homman toimimaan.

Aika epäkiitollinen paikka aloittaa valmennusura, joukkueella triplamestaruus takana ja puolet joukkueesta katoaa (joukkueen viime kauden pistepörssin kahdeksan parasta vaihtaneet maisemaa)
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Isot pelottavat mirrit..

Viestin lähetti Vekman


Tuliko luettua viesti liian monen bissen jälkeen? HIFK oli parempi, luisteli paremmin ja taklasi luonnollisesti paremmin, tämän näki jokainen. Kuitenkaan, IFK ei pelannut niin fyysisesti kuin mihin se pystyisi.


Itse asiassa tuli, ja pahoittelut siitä. Taas nähtiin, että kännissä ei pidä kirjoitella.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt tuota peliä jaksa enään niin kauheesti hehkuttaa sillä mikäpä ihme se nyt on jos voittaa liigan yhden heittopusseista:D

Viestin lähetti Moto
TPS:n parhaat hetket osui toisen erän jälkimmäiselle puoliskolle ja kolmannen erän alkuun. Maalinsa TPS teki kuitenkin hyvien hetkien ulkopuolella, 4-2 maalin Sakke saa ottaa ainakin 90%:sesti piikkiinsä ja vähän helpohko se 0-1:kin oli.

Mutta noista Saken ns. helpoista maaleista haluaisin sen verran sanoa,että ei ne mielestäni kumpikaan ollut Saken maaleja. Täytynee kuitenkin perustella ettei nyt vallan idiootiksi luulla.

Ensimmäinen maalihan oli ripari maali joka tietenkin olisi estynyt sillä jos ei olisi sylkenyt eteen mutta sitä varten joukkueissa on pakkeja jotka putsaa ne kiekot joita molari ei saa kiinni syystä tai toisesta.

Toinen maali olis sit taas sellainen,että se muutti suuntaa IFK pelaajan jalasta tai mailasta. Sakke oli luonnollisesti laukauksen jälkeen lähtenyt torjumaan kiekkoa sinne minne sen piti mennä kunnes se odottamattomasti muutti suuntaa johon ei Sakke voinut yhtään mitään. Täytyy sanoa,että jos itse istuisin B päädyssä niin olisin myös tuota toista maalia sanonut imumaaliksi mutta,kun istun itse D päädyssä niin asian näin hiukan toisella tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös